Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 18841 til 18860 af 36005
  • Rette afl. på 10 sætninger??

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en tysk stil (på 10 korte sætninger omkring henførende stedord) på tirsdag.. Nogen der vil rette?? Det er kun 10 sætninger.. Skriv hvis I vil.. så sender jeg den..
  • oversættelse

    Forumindlæg
    du ikke må glemme er at man kan være så utrolig sårbar og hengiven til et andet menneske,som er forstående.at man glemmer den ene som man jo egentlig elsker og begærer rigtig meget. hvem kan oversætte til tysk?
  • Oversættelse af en enkel sætning (haster)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen kvikke hoveder der ved, hvordan man skriver nedenstående på tysk: "Er der nogen der ved, hvorfor vi skal aflevere samfundsfagbøgerne, når vi skal afslutte faget næste år?"
  • hvad?

    Forumindlæg
    Du må ikke glemme,at man nogen gange kan være sårbar og så hengiven til et andet forstående menneske,at man helt glemmer den man jo i bund og grund elsker og begærer meget. hvordan skriver man det på tysk?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med at oversætte følgende sætning fra dansk til tysk. "Håndbolden giver måske også spillerne grund til at tænke." På forhånd tak
  • Kongruens

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Måske er det her et dumt spørgsmål, men i sprog som f.eks tysk retter verbalet sig i person og tal efter sætningens subjekt (kongruens). Hvordan kan det være, at man på dansk ikke mærker så meget til kongruens?
  • Opgavesæt - kig lige plz!

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg søger opgavesættet der hedder "Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl" Ikke opgaven, men den danske teskt som skal oversættes til tysk.. Hvis nogen har den ville det være en stor hjælp! På forhånd tak:)
  • Hjælp til simpel sætning

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg er meget usikker på ordstillingen i tysk... Jeg skal skrive: "Det var meget interessandt at følge hovedepersonens udvikling gennem filmen." Er der nogen der kan hjælpe?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    jeg har skrvet et indlag ved navn rettelse, ingen har svaret er der ingen der vil kigge på den bare en gang pleass.. jeg har brug for hjælp indlægget er ved tysk ( kategori)
  • et par udtryk

    Forumindlæg
    Hvordan siger man "det har været svært at forstå.."? "for børnene bliver mange ting uopnåelige"? Jeg er i tvivl om hvordan man siger "bliver" på tysk - er det werden eller ..?
  • Hjælp, det haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og laver projekt, jeg skal skrive om erhvervsstruktur i det tyske markedet.. Nogle som kan hjælpe mig, at forklare hvad erhvervsstruktur betyder? Håber I kan hjælpe mig
  • lige en hurtig én

    Forumindlæg
    Hej alle, Kan man godt skrive nedenstående på tysk? "Es ist sehr langweilig, aber ich muss" Er i tvivl om der skal stå noget efter muss, kan nogle hjælpe mig?
  • FORSKELLIGT

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D
  • Oversættelse til Dansk

    Forumindlæg
    Nogle herinde som er mega gode til tysk og som vil oversætte 6 sider, 12 pitch, 1½ linje afstand - Den tekst som jeg trækker til eksamen? Selvfølgelig imod betaling
  • Referat

    Forumindlæg
    Nogle der kan læse min tysk referat. Den ligger noglelunde på 80 ord. Forventer bare i vil sige hvis den er god, og hvad jeg kunne gøre bedre. Danke
  • D-mark værdi i mellemkrigstiden

    Forumindlæg
    Nogen der kender et sted jeg kan se effekten af Inflationen på de tyske D-mark? jeg skal kunne se hvordan de bliver mindre og mindre værd, helst med årstal inkluderet.
  • 7 sætninger

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Som en del af min aflevering har jeg skrevet 7 linjer som jeg har oversat til tysk. Så jeg ville hører om der er en der evt. vil kigge lidt på dem? Knus. (Jeg skal nok sende over indbakke)
  • Sirenenvögel

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :)
  • Haster ... hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Har I læst Elvira weiss, was sie will ffra Hanna Johansen? Jeg skal have en resume på dansk og tysk. Er det nogen kan hjlæp mig til det?
  • hjælp til de sidste 3 sætninger...

    Forumindlæg
    oversæt fra dansk til tysk: Jeg er nødt til at fortælle dig (dir) noget. -Lover du, at du ikke bliver forskrækket? Hvad (wovon) taler du (om)? Jeg kastede lige et blik på vore pas.- de er ikke gyldige mere.