Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18861 til 18880 af 60468
-
Youth Outline
ForumindlægJeg skal lave en outline på engelsk om youth pls kom med eksempler Tak -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Sætning
ForumindlægHej Hvordan vil I formulere denne sætning fra engelsk til dansk: without formally graduating from high school. -
Antropologi(KU)
ForumindlægJeg kan se at mange andre har lavet finten "hvad tror i at snittet bliver næste år" Nu må det så være min tur. Vi snakker Antropologi-studiet på KU. Sidste år var snittet 10.6(året før 9.9) Mit øjeblikkelige snit er på 10.3 uden bonus og mangler en enkelt eksamen, plus en skriftlig kara... -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag he... -
Help me.. Hjælp miq..
ForumindlægHii.. Hjælp miq jeq har et par engelske ord.. Har ik lyst til at slå dem op.. Håber i vil hjælpe.. :D 1. chewing 2. during 3. corridor 4. courage 5. bragging 6. encounter 7. egged = But her stomach egged her on. 8. pale 9. familiar 10. locate 11. assured 12. trembled 13. sweating 1... -
Fuld HF med fjernundervisning på ét år
ForumindlægEr der nogle der har erfaring med at tage en fuld HF ved hjælp af fjernundervisning? Hvor lang tid brugte I? Hvordan er undervisningen i forhold til en normal HF? Al erfaring er mere end velkommen. -
Tillykke til årets studenter!
ForumindlægEt stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis -
øvelse til årsprøve
ForumindlægHejJeg ville bare høre om der var nogen der kendte en hjemmeside hvor man kunne øve sig op til en årsprøve? -
bestået eller dumpet?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 og 7 i årskarakter og 00 og 00 i matematik. Har man så bestået eller dumpet? -
Syg
Forumindlægjeg går i 9 ´klasse men er syg og kan ikke går op i fysisk og engelsk eksamen betyder det så at jeg ikke må får min bevis ? -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
angående indekstal
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at forstå det hvordan jeg kan løse resten af denne opgave??jeg har snart skriftlig eksamen og føler mig ikke sikker i indekstal. Eksempel: Regning med indekstal Den gennemsnitlige m2 for ejerlejligheder udviklede sig i et bestemt område således, at prisen ... -
Nogle forslag til AT - kommunikation?
ForumindlægHej, sidste AT-eksamen har emnet 'kommunikation'. Hvilke fag og emne kunne man sætte fokus på her? Jeg tænkte på medie, men det er der mange som har valgt, og det vil jeg helst undgå. Nogle ideer tak?:) -
Valgfag
ForumindlægHvilket valgfag vil I anbefale? Jeg har studieretningen (HHX naturligvis) global studies; International Økonomi A - Afsætning A - Kulturforståelse B Jeg kan vælge imellem valgfagene: Psykologi C, Idræt C, Filosofi C, Markedskommunikation C, Design, IT C, Tysk C, Matematik B, Samfundsfag B, Spa... -
valg af studieretning..Fys eller kemi
ForumindlægHey alle erfarneEfter den nye reform skal man efter den første halve år vælge hvilken studieretning man skal vælge.Jeg er lidt i tvivl og ønsker vejledning.På den gymnasie som jeg har søgt på, og er blevet optaget på er der mange muligheder.jeg ved ikke hvad det bedst kan betale sig1. mate A, Fys... -
Valg af studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har va... -
Fysik spørgsmål - må min lærer det?
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i overmorgen. Vi har fået tildelt 10 spg som vi skal svare på, men til forberedning ovre på skolen i dag, fandt vi ud af vi havde endnu et spørgsmål. Vores lærer siger at der var sendt en mail ud om rettelsen, men erkender dog at den var glemt at blive sendt. Dokument... -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey..Jeg vil lige spørge jer herinde angående den skriftlige dansk-eksamen. HVordan kan man bedst forberede sig til den, udover at man læser sin egne stile igennem. Har i tips/råde osv.! Jeg er meget villig til at tage imod erfaringer..! Fordi eksamen er i mine øjne meget svær!på forhånd tak
