Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18861 til 18880 af 33479
  • ordbog

    Forumindlæg
    Hej nogen der kender en hjemmeside hvor den kan oversætte korte sætninger i stedet for ord ? (dansk-tysk)
  • Regnskabsforståelse.

    Forumindlæg
    Hej SP Kan en af jer herinde fortælle mig hvordan følgende virksomheder bliver oversat til dansk ( om det er en produktions virksomhed eller en handelsvirksomhed) og hvad der "definere" de to virksomheder ? 1) Manufacturing company 2) Commercial company
  • Kan ikke åbne

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke åbne "fortællende journalistik" downloadet 0 gange karakter 12/12
  • At være droppet ud og merit

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg gik blev student fra handelsskolen i sommeren 06 og arbejde derefter et år. søgte ind på HA og blev optaget. Efter at jeg var flyttet til århus, blev der dog noget knas med forholdet til kæresten og jeg flyttede hjem igen og droppede ud af HA inden jeg nåede at have første skoledag. V...
  • Stephen king

    Forumindlæg
    Hej... Jeg kan simpelthen finde ud af hvad denne bog hedder, en bog han har skrevet, om at skrive. Altså kunne skrive bøger osv. anyone who knows?
  • Hvordan siger man for og imod

    Forumindlæg
    Altså i det britiske parlament. F.eks 20 er imod eller 150 er for. Det var et specielt udtryk. Har bare glemt det. Tak på forhånd.
  • Hvad er Gini-koefficienten og maksimal udjævningsgrad?

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for det her til en opgave, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet.
  • ingeniør uddanelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l...
  • london taxi driver - nogen der har læst den?

    Forumindlæg
    nogen der har læst "London taxi driver" jeg forstår den ikke rigtig nogle der kan hjælpe lidt?
  • rejsesteder efter 3g?

    Forumindlæg
    hej! hvad skal/ gjorde I efter 3.g? er interesseret i at høre om feriejobs i udland eller rejser eller et eller andet? :)
  • Kan disse idiomer oversættes til dansk?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder med idiomerne "a slam dunk" og "a hot potato". Jeg har virkelig brug for et bud på, hvad et lignede ideom på dansk for dem kunne være. Tænker lidt at "a slam dunk" kunne oversættes til det danske "lige i skabet", men synes ikke at denne ove...
  • Nitrat Kemisk set

    Forumindlæg
    Ja jeg sidder og leder og leder, og kan ikke finde frem til særligt meget :) og da mit spørgsmål ikke virker som noget jeg kan skrive ret meget om ville jeg da lige se om nogle af jer klogehoveder havde nogle forslag :) Hvad er Nitrat kemisk set? Kommet frem til Nitrat er en negativ fleratom-ion ...
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Jeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven?
  • FSA Rettevejledninger

    Forumindlæg
    http://skolestyrelsen.dk/skolen/afsluttende%20proever/2%20fagene/rettevejledninger.aspx¨ Her ligger alle Facitlisterne, så hvis I har løst, kan i se hvor det gik galt :D
  • rotationer i universet

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om et emne som er rotationer i universet. Hvis nu havde noget godt om emnet eller har arbejdet med det før. Må i meget gerne skrive noget , som vi kunne tage med.!:)
  • Læse op til eksame..

    Forumindlæg
    Heeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ...
  • Italiensk stavekontrol

    Forumindlæg
    Hey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak
  • Scientific management i dag?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal lave en problemformulering om Scientific management og er i tvivl om noget. Bruger man stadig Scientific Management i dag ? og på hvilket måde har scientific management påvirket samfundet frem til den dag i dag?
  • FSA 08 - karakterer!

    Forumindlæg
    Hej, Hvad fik i, i fysik FSA i år?
  • sælger - sellers??

    Forumindlæg
    Hejsa ;-) hvordan siger man en sælger fx. a child can work as a seller on the street??