Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18901 til 18920 af 104934
  • TUSIND TAK FOR HJÆLPEN

    Forumindlæg
    hej... ville bare lige sige mange tak til de hjælpsomme hoveder der har besvaret mine indlæg i løbet af de sidste par dage... det hjalp rigtig meget og jeg fik styr på det jeg manglede... Idag var jeg oppe til eksamen og det gik rigtig godt... Så mange TAK
  • Kostfibre

    Forumindlæg
    Jeg har et problem som mange nok kender til. jeg får for få kostfibre. jeg ved at der er masser af fibre i grøntsager og sådan, men de er ikke lige så nemme at få fat på. Jeg ville høre om der er nogle der ved hvordan man kan få en masse kostfibre om dagen uden at være nodt til at spise 1kg sp...
  • Hjælp ligninger

    Forumindlæg
    Løs ligningen 1/x-2=5
  • TI 89 titanium søges!!

    Forumindlæg
    HEj.. jeg søger nærmest desperat en TI 89 titanium lommeregner.. nogle der ligger inde med en der ikke er gennemslidt, og som stadig har kvitering, stik til com osv ? skriv hurtig til mig på: 20 82 60 76 :)
  • engelske ordsprog på dansk

    Forumindlæg
    er ved at rive hårene ud af mig selv ved en oversættelse af ordsprog fra engelsk til dansk.. nogen der kan hjælpe?? 1. that is just a old hat (når noget er oldnordisk ??) 2. when in Rome do as the Romans do (man skal opføre sig pænt som gæst, men findes der et dansk ordsprog for det??)
  • rigtigt eller forkert?

    Forumindlæg
    Nogle som vil kigge der her igennem og ser om det er rigtigt eller forkert :) opg.1 I rektangel ABCD er afstanden fra B til diagonalernes skæringspunkt E lig med 5, og den vinkelrette afstand fra E til siden BC er lig med 3. Bestem længden af rektanglets sider. b=3 og c=5 a^2+6^2=5^2 a^2=3^2-5^...
  • eksponentialfunktionen

    Forumindlæg
    jeg skal til årsprøve i mundtlig matematik og har nogle problemer med en opgave om eksponentialfunktionen, så hvis der er nogen der kan hjælpe, ville det være fedt! her er opgaven: Eksponentialfunktionen Gør rede for eksponentiel vækst, herunder fremskrivning med faktoren a. Forklar begreber...
  • HJÆLP- Bestem oxidations tal for atomer i nedenstående forbindelser:

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe?
  • Elektrisk ladning

    Forumindlæg
    Hvis man gnider håret mod en ballon vil der ske en udveksling mellem negativ og positiv ladning. Men hvordan kan man vide hvilken dele af dem bliver positiv og negativ ladet efter gnidningen? For på et tidspunkt vil de jo modstå hinanden.
  • Organisk kemi

    Forumindlæg
    Hej derude, hvordan løser jeg denne opgave?
  • Afstanden mellem to punkter?

    Forumindlæg
    Hvilken formel er det? Er det |AB| = √(x2-x1)^2 +(y2-y1)^2 eller AB| = √(b1-a1)^2 +(b2-a2)^2 + (b3-a3)^2 ?
  • Oldtidens Babylonien

    Forumindlæg
    I 1720'erne f.Kr. begyndte Hammurabis søn at tabe meget land i det der engang var Sumer. Det skete primært på grund af "Sealand", men hva satan er det på dansk? Oversæt siger sjovt nok bare "Sjælland", men... ja. Sjælland ligger i Danmark, ikke Irak sjovt nok.
  • Spektrum

    Forumindlæg
    Hvis to farvet plader, henholdvist grøn og blå bliver sat foran en hvid lysdiode, hvilket spektrum vil så fremkomme?
  • glukose

    Forumindlæg
    Hvorfor let opløses glukose i vand?
  • Hvad er EU-kommissionens formands opgaver

    Forumindlæg
    Hvad er EU-kommissionens formand opgave? Synes ikke rigtig, at jeg kan læse mig frem til svaret nogle steder. Tak på forhånd og god aften
  • dansk stavekontrol

    Forumindlæg
    Hej jeg har word 2010 starter, hvor der er dansk stavekontrol. Men det program virker ikke godt og crasher tit.. Så har jeg også word 2007, men der er ingen dansk stavekontrol, som jeg har brug for. Jeg har prøvet at downloade alt muligt, men intet virker.. Er der nogen der kan sige mig grund...
  • Er kemi B nødvendigt for mig??

    Forumindlæg
    Hej med jer. Sagen er den at jeg skal ind på en uddannelse hvor der kræves kemi på C-niveau. Jeg har gået et år på EUX, hvor jeg gennemførte kemi på C. Jeg var ikke oppe i eksamen i faget men har fået bevis hvor der er karakter på. Nu går jeg på htx hvor jeg har kemi på B-niveau. Er det overhov...
  • Svingningstid

    Forumindlæg
    I formlen for svingningstid og pendullængde. Er der så tale om et eller to sving fra yderpunkterne?? På forhånd tak
  • residual, error og prediction

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der kan forklare mig tre termer i regressionsanalyse? - residual - error - prediction På forhånd tak!
  • Projektopgaven - objektiv eller subjektiv?

    Forumindlæg
    Overskriften fortæller det meste. Skal jeg være subjektiv eller objektiv i min projektopgave?