Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18921 til 18940 af 52678
-
Areal af ottekant
Forumindlæghvordan finer jeg arealet af en ottekant? Går i ottende klasse, så har ikke lært tingene, som cosh, sin, tanh.. -
termins bedømmelse i karekter
Forumindlæghej er der nogen , der gider bedøm en 10 klasse termins karekter, hvor meget jeg vil få for den håber for svar , så kan jeg nemlig sende den privat til dig -
mikroorganismer
Forumindlæghey, tænkte om der er nogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål (det behøver ikke at være 8. klasses niveau) hvordan påvirker mikrooraganismer vand? -
FSA opgave i dansk
ForumindlægHer har i min dansk stil fra min terminsprøve fraa 8 klasse - jeg fik 12 for den, så måske er det noget nogen kan bruge? :) -
Længden af en tysk stil
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne spørge hvor mange ord en tysk stil i 9-10. klasse typisk skal være på. på forhånd tak :-) -
Hjælp ! hvordan reducér man?
ForumindlægHej ! jeg går i 7. klasse og forstår ikke hvordan man reducér. hjælp mig ! Jeg har f.eks. et stykke her: 3+(4a-2) hvordan regner man dette stykke ud. på forhånd tak (: -
Sandsynlighed?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilken formel man skal bruge i denne opgave: Vi har en klasse på 31 elever. Hvad er sandsynligheden for at 2 af dem har fødselsdag samme dag? -
Projekt uge - Kredsløb
ForumindlægMin klasse har være så uheldig at få emnet Kredsløb til vores "forberedelses" projektuge. alt hjælp sættes stor pris på -
Evolutionen?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig evolution for målgruppen 6. klasse. Plz,. Jeg vil blive enorm GLAD! -
masse
Forumindlægpå en klase vindruer måles tyngdekraften til 5,5 N Beregn vindrueklasens masse. nogen som ved hvordan man kan regne det ud ? :) -
Atomernes opbygning og ioner
ForumindlægEr der nogen som har lavet en opgave om atomernes opbygning og ioner? Som kan hjælpe mig..? Jeg går i 8. klasse.. -
Pelle erobreren
ForumindlægNogen der ligger inde med nogle super gode fif til Pelle Erobreren, som man evt. kunne fyre af i klassen? :-) -
Nogle der kan give tips til Projektopgaven?
ForumindlægHej, jeg har en Projektopgave for til på Fredag (Det er i 8 klasse) jeg ville bare høre om der var nogle af jer som havde nogle brugbare tips. Tak på forhånd! :) -
Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Alle. Mon der er nogen som ligger inde med eller Vil hjælpe mig på vej med en lærerfaglig analyse af Barndommens gade og et faglig forløb til 9/10 klasse ? Mange Hilsener Lene -
Hej jeg har brug for hjælpe
ForumindlægEn klasse med 10 drenge og 12 piger, skal der nedsættes et udvalg bestående af 2 drenge og 2 piger. På hvor mange måder kan udvalget nedsættes? -
Romerriget
Forumindlægved bare ikke hvad jeg skal skrive i "Klasse forskel" Altså underklasse / overklasse romerriget? nogle der kan eventuel hjælpe -
procent
ForumindlægI en klasse var der 25 elever 4 elever fik karakteren 10 hvor mange procent af eleverne fik karakteren 10? -
Berettermodel over Catwalk
ForumindlægSå vores klasse har haft en diskussion omkring Berettermodellen over Catwalk. Og der har været stor forvirring. Så vil gerne vide hvordan I laver berettermodellen over Catwalk -
Hvad er Happy Slapping?
ForumindlægHej Alle sammen I min klasse er vi igang med et projekt der hedder Happy Slapping. -Hvornår startede det? -Hvad er det? -Hvorfor startede det? Tak på forhånd... :D -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu.
