Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18981 til 19000 af 33479
-
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
den nye gymnasiereform
ForumindlægDe skrev den anden dag i information at den nye reform kun giver omkring 5 % af en årgang mulighed for at læse de naturvidenskabelige fag, mod 17 %. Forstår stadig ikke at man reformerede gymnasiet, når det er i folkeskolen at problemet ligger. Man kunne dog godt gøre musik og billedkundst i gymn... -
etnografi
Forumindlæghvad er etnografi,hvad betyder det i engelsk.jeg har prøvet at finde hvad det er, men jeg kunne ikke finde noget om det. -
Ret fejlene i følgende sætning!
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser: Sætningen lyder på: The phone waked him up at two in the morning. Jeg ved, at jeg skal slette at så sætningen kommer til at se sådan ud: The phone waked him up two in the morning. Men jeg har lidt svært v... -
rettelse af kort spansk artikel.
ForumindlægDen er ikke så lang. er der en der vil rette den? -
Støtteord.
ForumindlægHej! Et lille hurtigt spørgsmål.. Hvad er forskellen på betydningen af ord med og uden støtteord? f.eks: The rich, the handicapped, the jolly ones, the artistic ones. Håber I kan hjælpe mig! :-) -
Hjælp med power point
ForumindlægHej jeg skal lave en power point til sangen Rude af Magic!! Hvad kan der være i sådan en er selv helt blank -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for... -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
Aalborg universitet
ForumindlægHej, jeg ville høre om der er nogen, der går på Aalborg universitet, der har lyst til at fortælle lidt om hvordan det hele foregår deroppe? Hvordan er undervisningen, er der mange afleveringer/lektier og hvordan er studielivet i det hele taget? Og bliver man på en eller anden måde rystet sammen... -
Kan bogen "Utopia" gå som et fiktionsværk?
ForumindlægHejsa! Jeg sidder og fører en samtale med min dansklærer omkring, hvorledes man kan kalde bogen "Utopia" af Thomas More for fiktion. Det er i forbindelse med, at jeg skal vælge et værk op til eksamen, og dette værk skal være fiktion. Min lærer siger her, at denne bog ikke tæller som e... -
ens eget emne om en person
Forumindlægheej . jeg skal til eksame her onsdag, og jeg ville høre nogle som evt allerede har været oppe og har haft om en person . hvad man evt kan sige ? og om det skal være meget informationens mættet det man siger .eller man en stor del af ens 5 min også selv må komme ind på hvad man synes om personen ... -
Den røde tråd
ForumindlægNår man skriver en stil hvad er "den røde stråd" så har aldrig forstået det
