Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19021 til 19040 af 63056
  • Det haster

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at beregne disse opgaver ?
  • Kombinatorik

    Forumindlæg
    På hvor mange måder kan 4 personer placere sig på 4 stole?
  • Hvad kan man skrive i sidehoved?

    Forumindlæg
    Hej jeg er gang med at lave en litterær artikel. Nu kommer måske det mærkelige spørgsmål, hvad kan man skrive i en sidehoved. har skrevet mit navn, hvad mere? på forhånd tak
  • Spændingsforskel

    Forumindlæg
    4.1 I et elektrisk kredsløb på figur 4.2 måler vi spændingsforskellen Uab over pæren. Voltmetret viser Uab = 4,5 V. Strømmen løber gennem pæren fra A til B, men ledningselektronerne bevæger sig gennem pæren fra B til A a. Angiv værdien Uba b. Beregn det elektriske arbejde, som bliver udfø...
  • Projekt uge

    Forumindlæg
    Vi er tre piger, der har valgt at fordybe os om drømme i projekt ugen, men vi har et problem vi ved ikke hvad vores produkt skal være vi har alle resourcer HD kamera, lærred og malling osv. Har i nogle ideér til hvad vores produkt kan være? K.h DZ
  • projektopgave

    Forumindlæg
    Hej jeg skal finde på et eller flere overemner til vores projekt uge vi snart skal have, og jeg hat ingen ideer, håber i vil hjælpe. :-)
  • Armé

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er en Armé? Jeg ved godt det er noget med militær enhed, men forstår det stadig ikke. Tak på forhånd.
  • Analyse af digtet Skæbne

    Forumindlæg
    Analyse af digtet Skæbne af Morten nielsen. Jeg synes at digtet er svært at gå i dybden med, kan i hjælpe mig( med eventuelle guldkorn/gode ting, jeg skal have med og baggrund for digtet.
  • På hvilken måde bruger vi organisk kemi i hverdagen?

    Forumindlæg
    Hej Folkens Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad vi bruger organisk kemi i, i hverdagen?
  • Fransk eksamen A STX - mundtlig

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg tænkte på om det nogen af Jer, som ved hvad lærer og censor kunne finde på at stille af spørgesmål til den franske mundtlig eksamen? -Tak på forhånd.
  • Studieretning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal begynde på STX snart og skal til at vælge studieretning. Jeg tænker på at vælge bioteknologi, som går ind under naturvidenskabslinjen. Jeg vil bare gerne hører hvordan den linje er? Da den linje har meget med biologi at gøre så er jeg faktisk også lidt bange. Jeg er ik...
  • hjælp til BonBon-Land slikbutikken

    Forumindlæg
    Hej er der nogen er kan hjælpe med med 5.1 jeg ved ikke hvordan man opstiller en lineær funktion.
  • HF eller HF enkeltfag?

    Forumindlæg
    ville i anbefale Hf eller Hf- enkeltfag og hvorfor?Jeg overvejer mellem de to. På forhånd tak:)
  • forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg sider og skal forberede mig til eksamnen i historie men kan ikke finde på et produkt jeg har om Kanslergadeforliget tak på for hånd
  • Israel-Palæstina konflikten historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Vi er to unge gutter, som skal op i historie, hvor vi har trukket Israel-Palæstina konflikten. Vi har lidt svært ved at finde en problemstlling, og hvad vi præcis vil ligge fokus på. Så hvis i kunne hjælpe os lidt på vej, ville det være rigtig dejligt. Mvh Noah og Oliver:)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i samfundsfag, og jeg har trukket overemnet: 9;9;Den flerkulturelle verden,9;9; dog ved jeg ikke hvilket underemne jeg skal vælge. Er der nogen af jer der har nogle ideer? tak på forhånd
  • Hjælp til engelsk stil

    Forumindlæg
    Jeg ville bare gerne høre om der var en eller anden der lå inden med opgaven The Bad Boy. Jeg mangler virkelig inspiration til hvad jeg skal skrive.
  • Abstract - kritik.

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen hjælpe mig med rettelser til mit abstract? :-) This project sets out to investigate whether people still feel an obligation towards each other or simply leave the responsibility to others. By examining the changes of the identity formation through the last 30-50 years throu...
  • oversættelse fra dan - eng

    Forumindlæg
    min fars nye job er i det nordlige England, I newscastle. Indtil vi har fundet et nyt hus deroppe, bor vi hos min onkel. han er en rar mand, og det er et sort hus, men der er meget koldt, fordi husets varmeanlæg er gået i stykker. min mor og far glæder sig til at flytte, men en af min brors venne...
  • hjælp til oversættelse!

    Forumindlæg
    Hejsa. Har en oversættelse som virkelig driller mig. Har prøvet at oversætte hele teksten, men der er altså virkelig nogle sætninger som driller mig og lyder totalt forkerte, men kan bare ikke finde ud af at bytte og rette om på ordene. Nogen der vil hjælpe mig med det? På forhånd tak :) Oversæ...