Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19081 til 19100 af 36437
  • Kompleksiteten af eldiagrammer

    Forumindlæg
    Hej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen?
  • Tyske tekster

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at finde nogen tyske tekster og fester og ungdom. Nogen som sidder inde med nogen gode, og skal bruge dem hurtigt for skal bruge dem til eksamen!!
  • svære ord på dansk

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg skal op til eksamen her på torsdag i dansk ( diktat). Jeg tænkte på om i kender nogle ord, som er forvirrende at stave på dansk.
  • Gode råd til Matematik?

    Forumindlæg
    Hej "studies" Jeg skal til "matematik" eksammen på onsdag, så er der nogle der kan give mig gode råd???? - Tak på forhånd!!!(-;
  • Hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    Jeg vil ritig gerne have hjælp til at kunne skrive min synopsis til Dansk eksamen. Jeg vil gerne kunne få det helt enkelt og konkret :-) Tak på forhånd :-)
  • svært v matematik

    Forumindlæg
    heej jeg har svært ved matematikken selve logikken hvad kan jeg gøre forberede mig til eksamen har I nogle gode råd ?
  • ligning

    Forumindlæg
    Hvordan løser man følgende ligning, fattet den ikke til færdighedsregningen i eksamen x/4 + 6 = 4 / <- er x fjerdedele.
  • PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 3 år. jeg søger en privatlærer til spansk da jeg skal til eksammen til sommer og er helt blank :(
  • biologi opgaver

    Forumindlæg
    hej :) jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med de vedhæftede opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres, det er hjælpe opaver så jeg kan være forberedt til eksamen imorgen.
  • kemi opgaver

    Forumindlæg
    hej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen.
  • AT årsprøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd
  • bestem integralen

    Forumindlæg
    hej hvordan bestemmer man integralen i 2'eren i opgave 5 i denne her opgave?? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil
  • Dispositioner

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe.
  • FSA - Engelsk Skriftlig 2012

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan gik jeres eksamen i dag? Og hvad gik sidste del af opgaven ud på? (skriftig opgave)
  • Fransk eksamenssæt

    Forumindlæg
    Nogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)?
  • HURTIG HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat)
  • Tekst til Moral&Ansvar

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please...
  • Modkultur, delkultur eller subkultur?

    Forumindlæg
    Hej! Er muslimer i danmark en modkultur, delkultur eller subkultur? Jeg synes selv det er en modkultur, men er ikke sikker? Ønsker en god forklaring, da det er til eksamen! På forhånd tak. Mvh.
  • Dansk Mundligt Disposition "levende Reklamer"

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg skal lave "levende reklamer " til mundligt eksamen... er der nogen ved hvordan jeg skal lave disposition ?