Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19101 til 19120 af 63756
-
Brug af graf
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive min SRO og har i en af spørgsmålne fået at vide at jeg skal redegøre for hvordan Lorenz-kurver og Gini-koefficienter kan bruges som mål for ulighed og Inddrag det vedlagte billag i min forklaring. Mit problem er at jeg allerede har beskrevet Lorenz-kurve og... -
Etik - aktiv dødshjælp
ForumindlægHej derude. Jeg har skrevet en opgave i etik om hvorvidt det er etisk korrekt at udøve aktiv dødshjælp. Opgaven er på 5 sider, og meget af teksten er spøgsmål. Er der en venlig sjæl, der har lyst til at læse korrektur og eventuelt tilføje kommentarer til den? På forhånd tak :) -
Hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægEr der nogle, som kan hjælpe med det her sandsynlighedsregning? -
Matematik, finde f'(x) = 0
ForumindlægNogen som kunne se på denne -
Kuglens ligning
ForumindlægHej Hvordan kan jeg løse c'eren? :) kan godt hvis det var for en cirkel, men hvordan skal jeg finde z? -
Ligning for linje
ForumindlægJeg har to opgaver, hvor jeg skal opskrive en ligning for linjen l -> a) jeg har r = (-2,6) som er retningsvektor for l og Q=(10,-8) er et punkt på l. -> b) Jeg har n = (3,5) som er normalvektor for l og A = (-4,8) er et punkt på l. Der skal opskrives en ligning ... -
Bjarne Reuter 7.a
ForumindlægJeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med et spørgsmål til bogen 7.a af Bjarne Reuter Beskriv scenen med pindsvinet: og Hvorfor hader Klanen Beth? På forhånd tak ;-) -
Kugle i rummet
ForumindlægHej med Jer. Jeg er endnu en gang kommet i knibe i forbindelse med en blækregning. Er der nogen der kan hjælpe mig her? En kugle har ligningen (x-2)^2+(y-2)^2+(z-2)^2=9. En linie der går gennem O(0,0,0) og gennem centrum af kuglen, i (2,2,1) skærer desuden kuglen i et punkt P. Hvad er dette pun... -
Funktioner..
ForumindlægHermed vedhæfter jeg spørgsmålet jeg er i tvivl om -
tangent findning i ligning?
Forumindlægi ligningen f(x)=2x^3+x^2 er det da muligt at bruge y-y0=a(x-x0) for at finde tangentens ligning i punktet p(1,f(1). ? -
hjælp til opgave (strukturformel)
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet en opgave. Er der nogen som lige vil tjekke om jeg har lavet rigtig indtil videre og så er jeg gået i stå ved opgaven hvor jeg skal lave strukturformel. Mange tak på forhånd :DDDDDD -
løs ligningen
Forumindlægløs ligningen integral(((x)^(2) - 4*x + 1),(x),(1),(t)) Jeg har ingen ide, om hvordan jeg skal gøre. Nogle der kan hjælpe :S -
Et skibsforlis hjælp!
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og skal til at lave en avisartikel om et skibsforlis hvor jeg bla har nogle billeder og en lille smule tekst som så illustrer det jeg skal skrive om. Mit spørgsmål er så må jeg gerne opdigte noget? Eller skal jeg kun skrive artiklen ud fra det jeg har fået illustret? På ... -
spg. til årsprøve i fysik
ForumindlægHej,, Jeg sidder her og er i tvivl omkring årsprøven i fysik.. Skal man trække et emne og fremlægge om det med selvvalgt materiale? eller foregår det således, at der medfølger opgaver til emnet, som man skal løse under 20 min. forberedelsestiden og derefter fremlægge det? -
Tysk eksamen. Analyse af interview!
ForumindlægHej gutter! Jeg kræver et hurtigt svar, hvis det er muligt! Jeg har trukket et interview til min Tysk Mundtlig eksamen (imorgen), og jeg er kommet til den analyserende del ... Interviewet handler om en Tysk-Tyrker, der er flyttet til Tyskland og har skrevet en roman om det at være &qu... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
RUMMET
ForumindlægLængden mellem to linjer i rummet, er det ik bare at opstille afstandsformelen og så differentiere og sæt nul ?! -
Hvad bruges oxidationstal til?
ForumindlægHvad bruges oxidationstal til? og hvad er Mohr titrering? -
typisk spørgsmål?
ForumindlægKunne godt tænke mig, at vide hvordan et typisk eksamen spørgsmål lyder i oldtidskundskab? -
boratomet
Forumindlæghej vælg signatur for proton , neutron, og elektron og tegn derefter en skitse af boratomet 11B 5 hvad mener de med signatur
