Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19101 til 19120 af 92586
-
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej :) Tænkte på at dem der skulle op i biologi som udtrækningsfag i folkeskolen på tirsdag, måske kunne dele nogle noter her? :-) Tror det kunne være en stor hjælp for mange, inklusiv mig! :) -
Hvornår er man Dansker?
ForumindlægHej, med udgangspunkt i en samtale jeg havde med min studievejleder på HHX lige inden jeg blev færdig har jeg valgt at oprette denne tråd. Vi sidder til en samtale og snakker om videreuddanelse, hvorefter hun spørger:"Hvordan er det at være indvandrer på en dansk skole"? Hvorefter jeg... -
Jeg er sq stolt! :)
ForumindlægJeg fortjener et klap på skulderen. Nu skal i bare høre... Jeg mødte en fra min gamle folkeskoleklasse nede i byen i dag og jeg kunne næsten ikke kende hende. Hun så nogenlunde ud.. Men i folkeskolen var hun bare jordens største hval. Jeg siger dig hun var stor! og det fik mig til at tænke.. hv... -
layout til novelle
ForumindlægSkal skrive en novelle i ferien, og den er jeg endeligt blevet færdig med Jeg mangler bare det forbandende layout. Det er jeg ikke så god til. Indtil videre har jeg kun lavet orddeling og 1,5 linjeafstand ikke mere. Jeg vil gerne have 10 eller 12, men det får jeg ikke med det layout Hv... -
Koordinatsæt
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet tre punkter A(10,-5) , B(12,18) C(-5,10) a) Bestem koordinatsættet til skæringspunktet T for medianerne i trekant ABC - Denne opgave har jeg løst. Men denne er straks værre: b) Bestem koordinatsættet til det punkt P på AT, som opfylder at |AP| / |AT| = 2/3 Hvorl... -
Robert Forest
ForumindlægHej....Jeg er ved at lave en analyse af Robert Forest's The road not taken... og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår det var skrevet.... altså hvilket år eller bare årti....håber der er nogen som kan hjælpe.... -
Tysk - Die Forelle
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle noter til "Die Forelle" af Schubart? Jeg har prøvet at søge på internettet, men jeg har ikke fundet noget... eller måske er det bare mig der er dårlig til at søge :/Jeg er desperat!!!!!!!!!! -
kan man sige dette?
ForumindlægWhen two people from different cultures falls in love, it’s not longer who their fall in love, but which culture they are falling in love in. -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Underemner til "Det gode samfund" og "Identitets dannelse".
ForumindlægHej alle i dejlige mennesker som gider at bruge tid på at hjælpe andre :) Jeg er ved at samle up på mine 3 kultfag. Jeg er sådan lidt borderline OCD når det kommer til at sortere noter for eksamen. Da vi har skiftet vores Samf/Hist lærere ud 3 gange på 2 år, er der lidt kaos i det. Så jeg... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej Har jeg oversat følgende sætning korrekt fra dansk til engelsk?: At fokusere på materielle goder som tøj, køretøjer et cetera gør ikke folk lykkelige på trods af, at det er en disciplin af meget populær karakter. Min oversættelse: Focusing on material goods as clothes, vehicles et c... -
HJÆLP MIG MED ET ENGELSK DIGT JEG KAN IKKE GØRE DEN FÆRDIG
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp.. jeg har skreve et digt på engelsk om krig men kan bare ikke blive færdigog den er til i morgen Word is bad and make me sad maybe we could cry but release That it not a game but a more a Cham to all the thing we could do to stop the War form being to -
Bøger til selvstudium
ForumindlægTrods min høje alder (62 år), vil jeg gerne lære noget mere matematik. Jeg har en ikke særligt flaterende realeksamen, og i matematik fik jeg problemer efter to ligninger med to ubekendte. Jeg søger gode bøger eller hjemmesider til selvstudium. Mvh Søren -
karakterer!?
ForumindlægFor det første føler jeg mig røvrendt fordi en fra min klasse som OVERHOVEDET ikek kan sankke tysk har fået 10 som afslu´ttende mdt. karakter, men nok om det.. Jeg har hermed fået afsluttende karakterer (ikek eksamens) og de ser således ud: Kemi mdt. 7 Kemi skft. 7 Tysk mdt. 10 Tysk skrft. 12 Bio... -
Pause...Vitser
Forumindlæghej jeg vil sætte stemingen op med en god vits.Her kommer den:Du er skilt?-Ja. Det var religionen,der ødelagde det.-Religionen?-Ja! Hun ville ikke lade mig elske min næse.....ps: hvis du mener at du vil være med til at stætte stemingen op. Så fyr også en vits af. -
Effektiv værdi (sinuskurve)
ForumindlægHej... Sidder med et lille problem. Formlen for at finde den effektive værdi hos en sinuskurve er ganske simpel; tag max-værdien og dividér med kvadratroden af 2. Så langt så godt. Nu sidder jeg og har lavet lidt integral hvor jeg ser sådan her på problemet: x-kordinatet (tid, og i mit tilfæl... -
Erhversøkonomi
ForumindlægHejsaJeg har erhversøkonomi Niveau B (HH) på selvstudium. Er der nogen der har nogle gode notater??Evt til bogen erhvervsøkonomi bind 1 -
Hjælp - globaliseringen !
ForumindlægHej allesammen, har globaliseringen haft en indflydelse på vores velfærdsstat, og i så fald, hvordan? Jeg er godt klar over, at den øgede konkurrence kræver en bedre konkurrenceevne, men hvordan kan man beskrive det? Derudover så ved jeg at vi har en ældrebyrde som skal finansieres, men... -
Nv-rapportkrise!! :'(
ForumindlægVi er et hold som er i gang med at skrive en NV- rapport, om osmose i kertofler, men vi er usikre på hvad salt og sukker gør ved en kartoffel. Får saltet eler sukkeret kartoflen til at trække sig sammen eller udvide sig? og hvorfor? Please hjælp! Fra desperate 1.g'ere. -
SRP "Vandraketter"
ForumindlægEr der nogle som ligger inde med en opgave om vandraketter... Jeg skal bruge noget inspiration til at udlede en formel til hvor højt en raket flyver når man angiver vandmængden.
