Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19101 til 19120 af 36005
-
Israels historie?
ForumindlægHey!Jeg søger oplysninger omkring Israels historie, nærmere betegnet Israels politik og handlinger før de blev angrebet af mange lande i mellemøsten. Jeg ved, at Israel før denne krig selv udførte flere "terroraktioner" imod bl.a. Palestina.Er der nogen der eventuelt ved noget om dette ... -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille være utrolig taknemmelig, hvis der var en, der gad rette første del af min tyskaflevering? :) Ina ist eine Frau aus Berlin, die ungefähr dreissig Jahren ist. Während der Ostertage besucht sie ihre Familie in Calau. Im Zug zurück nach Berlin bemerkt sie einen Mann, der in dasselbe Abteil sit... -
Hvis man går i HF??
ForumindlægHvis man nu tager HF får man karakter??Får man årskarakter ?? Er det svært ? -
Hvad skal jeg gøre for at blive læge?
ForumindlægHej jeg går til dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive læge:) Men jeg er meget i tvivle om hvordan man bliver det, mange har bildt mig ind i at man skal ha et stort snit for at komme ind på et universitet. - hva hvis man ikke får et højt snit? - og hvad mener de med et snit? - er det forskelligt f... -
Nogle der vil hjælpe mig med at forstå det her
ForumindlægAdam af Bremen om Harald Blåtands omvendelse mellem 960 og 965 "Så snart kong Otto, hjulpet af Herrens nåde, var reddet fra sine brødres lumske anslag, øvede han retfærdighed og domsmagt blandt hedningerne. Da han havde tvunget næsten alle de riger, som efter Karls død var faldet fra, i... -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader. -
Skift af studieretning før skolestart?
ForumindlægJeg skal begynde på HTX til august i en klasse med kommunikation/IT A og design B, men jeg er virkelig blevet i tvivl om mit valg af studieretning. En af de vigtigste grunde til det er nok, at jeg i det sidste år er blevet meget interesseret i litteratur og sprog, og jeg er helt sikker på, at jeg... -
Indledning til eksamen...
ForumindlægHej, Jeg skal op i historie på onsdag. Et af mine yndligsfag og jeg har sådan set styr på pensum og det hele; så mit spørgsmål handler om noget for andre måske meget elementært...Hvordan starter man sin eksimination? Skal man sige noget i stil med "Jeg har trukket xxx og er blevet bedt om at... -
oldeksamen
ForumindlægHej...Jeg var til oldtidskundskabseksamen i dag, og kom op i hulebilledet, hvilket jo er et meget spændene emne, og i forberedelsen skrev jeg mange noter - på teksten...Da jeg så kommer ind i lokalet hvor lærer og sensor sidder, bliver de meget agressive og informere mig om at jeg meget vel kunne... -
Redegør for magtforholdene i Europa 1940
ForumindlægHej.. Er der andre der skriver eller har skrevet en SRP om samarbejdspolitikken under 2. verdenskrig? Jeg har lidt problemer med at komme igang med at skrive.. Hvordan starter man sin opgaves hoveddel, altså den del, hvor man besvarer problemstillingerne? Min første problemstilling lyder ... -
BA eksamen lærer
ForumindlægHejsa Allesammen. :) Jeg læser til folkeskolelærer og skal snart op til BA eksamen..Jeg er mega nervøs. :/ Er der andre herinde som har været til en BA Eksamen på læreruddannelsen? Kan I hjælpe mig lidt? Jeg ved ikke hvor meget jeg skal sige til eksamen fra selve opgaven. Er der nogen der ... -
Hjælp!!! Engelsk mundtlig eksame (video/serie-episode) plastic surgery
ForumindlægHej Jeg er er igang med mundtlig engelsk disposition/outline og min lærer siger at jeg også skal finde en video klip, eller et eller andet om plastic surgery , er der nogle der kender en serie eller en videoklip ,som kunne være smart at bruge ,når man har emnet om plastic surgery . Jeg har sær... -
kemi B noter
Forumindlæghej. jeg står og skal til kemi b eksamen snart, og skal lave en disposition til eksamensspørgsmålene. Er det evt. nogen som har nogen dispostioner, eller noget så jeg ved hvordan jeg skal lave det? jeg har eksamensspørgsmål om: 1. Redox: jern - ståluld 2. Redox: oxidation af alkoholer 3. Reak... -
spørgsmål til statestisk, fordelinger og test.
Forumindlæghej.. jeg skal til eksamen i morgen, og har fået lavet dispositioner og øvet dem alle, har dog sprunget en enkelt over indtil nu da jeg ikke havde lavet det projekt der sq henvises til. projektet går på at vise om der er sammenhæng mellem fravær og karakterer, dertil har vi fået en liste med kar... -
Rettelse af "Rapporter"
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen her på mandag. jeg skal op til Fysik/Kemi (9. klasse).Jeg har lavet en disposition til hvad jeg skal lave hvis jeg trækker hver af de forskellige emner, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at der var nogle der vil kigge på de forskellige rapporter med de forskellige ... -
Vækstmodeller og 10-tals logaritmen
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen i næste uge og er i gang med at lave dispositioner. Men jeg forstår ikke disse spørgsmål: 1. "Gør rede for nogle vigtige egenskaber ved 10-tals logaritmen. Bevis et udvalg af logaritmeregnereglerne og gennemgå hvordan de kan bruges til ligningsløsning og... -
Titrering af base - hvilken indikator?
ForumindlægHej :))))) Jeg skal til fysikeksamen på tirsdag, og er igang med at lave dispositioner til alle vores opgivne emner. Jeg har lavet syredispositionen hvor jeg bl.a. titrerer min hjemmelavede HCl og benytter phenophtalein som indikator. På vores forventningsark står der at vi skal kunne gøre det s... -
Analyse af konkurrencesituationen
ForumindlægHej alle sammen! Sidder og er ved at lave en disposition til min SRP og har fået til opgave at bl.a. analysere konkurrencesituationen i revisionsbranchen. Jeg skriver i afsætning og virksomhedsøkonomi. Da jeg prøver at få en rød tråd i hele min opgave har jeg valgt at bruge disse to modelle... -
Talepapir....
Forumindlæghey... jeg skal til min 1.g DAnsk/historie opgave, og ved ikke helt hvordan jeg skal lave mit tale papair... min problemformulering ser således ud.. Disposition Redegørelse: Hvordan var slaveriet i romerriget? Hvordan havde de det økonomisk? Hvordan var befolkningen inddelt? Hvilke rettighede... -
Kemi? Hjælp!
ForumindlægHej allesammen. Nu sidder jeg her og skal lave en disposition om "Neutralisation". Jeg er egentlig totalt lost i i fysik men det er emne går lige og lige. Jeg skal vælge nogle underemner jeg vil kommer ind under, under min 9 klasse afgangseksamen, men kan bare ikke finde flre end dem je...
