Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19101 til 19120 af 42009
-
Æstetik - Hvordan kan fx en dåse lort være skøn?
ForumindlægHej Jeg søger på et fagligt svar om kunstopfattelseHvordan kan det være at grim kunst (fx en dåse lort, pissoir, fisk i blender) kan opfattes som æstetik om skønne?Er det fordi det sættes i konstrast til den "rigtige" kunst som er langt mere end blot sansning? -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
Landbrug
ForumindlægHvad er det som kendetegner dansk landbrug i dag? ... -
Orden i danskstil
ForumindlægJeg skal op i danskstil i overmorgen - tirsdag. Vores lære forklarede, at orden var en vigtig ting, og det var svært at få 12. Så nu har hun gjort mig vildt nervøs! Hvad er vigtig. Jeg ved det er vigtig, at have sidetal / sidefod og sidehoved med. Men hvad ellers? Nogen der kan hjælpe mig? Tusind... -
Monotoniforhold
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal bevise monotoniforhold (i ca. 15 min.). Derfor vil jeg høre hvilke sætninger, der vil være relevante at bevise? Tak på forhånd. -
Hvad kan man fremlægge om emnet?
ForumindlægHejsa :) Vi har Den Kolde Krig som emne og vi skal fremlægge 10 minutter hver. vi er 3 i gruppen! Problemet er, vi ved ikke hvad vi skal fremlægge om! Vi har valgt disse punkter at fremlægge om, og mangler 2-3 mere : -Starten "Truman-Doktrinen", "MarshallPlanen", "Europ... -
Indianernes virkelighedsopfattelse
ForumindlægSøger nogle der kan give en præcis forklaring på indianernes/naturfolkets religion, da jeg finder det lidt besværgeligt. Er ved at skrive SRP, så vil sikre mig at jeg har forstået det korrekt. -
Hvordan starter jeg denne kronik?
ForumindlægJeg skal lave en kronik til den her artikel (kronik) Opgaven lyder: Julen Skriv en kronik om julen. Kronikken skal indeholde en redegørelse for de væsentligste synspunkter i Julen – et perverst forbrugsorgie (tekst 1) samt en diskussion af tekstens synspunkter herunder din egen holdning til... -
Q-værdi og energi masse- formlen.
ForumindlægHvad er sammenhængen mellem q-værdiens formel: og energi masse formlen: Q-værdiens formel stammer fra energi masse-formlen, ik? Hvordan kan man gå i dybde med det, og hvad ellers kan der fortælles om disse to formlers sammenhæng? På forhånd. -
Hjælp og Haster
ForumindlægPraksinokopet har en papirstrimmel med tegninger. Papirstrimlen er ca. 9,14 meter lang og sidder på indersiden af den største cylinder Beregn diameteren af den største cylinder i Praksinokopet. Nogen som kan forklare hvad jeg skal gøre, sidder lidt i knibe med min blækregning. -
Novelle inspiration
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 8.klasse og skal skrive en novelle på 1,5 til 2 sider. Novellen skal inde holde mindst 2 mails. Har i nogle ideér til hvad den kunne handle om? , er virkelig gået helt kold. :-) -
kunsten at græde i kor
Forumindlæganalyse og fortolkning til bograpport, søges desperat... -
HJÆLP TIL Jobansøgning
ForumindlægHeeej!! Jeg er ved at skrive en jobansøgning og har lidt problemer med at formulere mig kort og præcist. Der skal i det først afsnit stå: - Alder 15 - leder efter nye udfordringer - bor i ......... og har boede i dubai i 8 år - Arbejde hos intersport i 1 år - leder efter et arbejde hvor je... -
ArGH HJÆLP med at finde pointen på historien
ForumindlægHej ærede studie portal medlemmerjeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive studenteropgaven fra maj/juni 2004. Opgaven hedder "Sand", og mit problem er at jeg ikke kan finde meningen med den historie og finde frem til en god fortolkning.Håber virkelig på jeres gode hjælp. -
Fantastic tale?
Forumindlægguys, need heeeeeeeeeeeeeeeeelp! :-) skal svare på et spørgsmål, men har ingen idéer om hvordan, kan ikke rigtig finde de rigtige ord frem.. spørgsmålet lyder på: What is a Fantastic Tale? -
ting til skr. eksamen i dansk.
Forumindlæghej - jeg tager følgende ting med til eksamen i skr. dansk i morgen.Gads lille LeksikonPolitikens ordbog med etymologiFremmedordbogSamfundsLexSociologibog (samfundsfag)Etik (religion)Hvad vil i mene at jeg mangler? -
har virklig brug for hjælp!!
Forumindlægjeg skal have lavet et opvarmnings program til i morgen... og er virklig på skideren mangler 2 sange 1 til hop og 1 til sving er der nogle der kan hjælpe mig det haster ret meget.. :/ -
Old... Haster. skal samligne Sokrates religiøsitet i modsætning til homer, herodot og sofokles...
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe. Skal op onsdag.. -
Mundtlig mat - differentialligningsmodeller
ForumindlægDifferentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak -
Akademisk uddannelse inden for politiet
ForumindlægJeg ville være enormt glad hvis nogen kunne fortælle mig lidt om den nye politi reform. Jeg mener at have hørt at man i fremtiden vil kunne få en akademisk uddannelse indenfor politiet på lige fod med andre universitets-uddannelser. En slags cand. politi ;)Hvornår (hvis overhovede) bliver det bes...
