Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 19141 til 19160 af 170164
-
Nogen som kan forklar mig hvad opgaven går ud på
ForumindlægHej Jeg har trukket dette eksamens spørgsmål: "redegøre for chokoladens kemiske sammensætning." Hvordan skal jeg forstå spørgsmålet, er der talle om de nææringstoffer chokoladen består af, altså - Fedt - proteiner - kulhydratter - vand hvordan skal jeg beskrive de kemiske stoff... -
glykæmisk indeks og kulhydrater
Forumindlæghej. sidder til eksamen nu og har trukket energistofskiftet. Jeg skal give en vurdering af kostens betydning for udholdenhedsidræt og kortvarige intensive idrætter. Jeg har skrevet noget med at man skal indtage mange kulhydrater før en konkurrence. Et højt glykæmisk indeks betyder det at det ... -
bøger i kan anbefale?
ForumindlægHej Grundet sygdom er jeg kommet noget bagud i religion og vil gerne finde nogle bøger, så jeg kan være klar til eksamen. Dog ved jeg ikke hvilke bøger der kunne være gode at bruge, det skal være sådan at jeg får et grundigt overblik over religionerne. Har i nogle forslag til hvilke bøger det k... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Ret - oversættelse
ForumindlægHej :) Er der ikke en der lige hurtigt vil tjekke denne oversættelse fra dansk til spansk ? Spansk aflevering – El hombrecito vestido de gris Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var gråt. Han havde ingen venner og hans naboer kunne ikke li... -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægKan jeg godt få mit eksamensgennemsnit justeret ( + 1.08 - fra 9 til 10,08 ), efter et års supplering af fag, efter gymnasiet? og hvordan? hvis man har snit på 9 og vil gerne søg ind på medicin... -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
Ivy League colleges
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogen erfaringer med at studere på et Ivy League college (Harvard, Yale, Princeton, Dartmouth, osv.)? Jeg går selv i 3.g nu og vil gerne af sted til USA næste år, så jeg er meget interesseret, hvis der er nogen, der ved noget om,hvad det koster, om det er et realistisk ... -
Udtale af sammensat ord
Forumindlæg. -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka... -
USA's udringspolitik efter 9.11
ForumindlægUSA's udringspolitik efter 9.11. Og krigen i Afghanistan. -
postmoderne litteratur
Forumindlæger der nogle der kan forklare hvad postmoderne litteratur er? Eller den postmoderne tilstand har søgt på wikipedia, men forstod ikk rigtigt hvad de mente med postmodernisme, så hvis nogle kunne forklare det med få ord ville det være mig en kæmpe hjælp.. på forhånd tak :D -
Hvad er nomenklatur?
ForumindlægHvad er nomenklatur? (mht. ioner) -
Rettelser
ForumindlægHej alle jeg sidder med en opgave fra Engelsk B sættet fra den 28 maj 2014. Det er B opgaven. Mit spørgsmål er om dette ser rigtigt ud? -
Når der ingen gennemsnit står ?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fundet en bachelor i Århus jeg forfærdelig gerne vil læse, men der står ingen karakter - At alle blev optaget. På CBS var snittet dog på 6.7 Hvilke forventninger skal jeg have at gennemsnittet bliver til sommer? -
Årskarakter vs eksamenskarakter HJÆLP!
ForumindlægHej studi. Jeg har været oppe til eksamen i et C-fag, hvor jeg fik en god årskarakter, men fuckede helt op til eksamen. På mit eksamensbevis fremgår det, at eksamenskarakteren har erstattet årskarakteren og trukket mit snit en del ned. Kan det passe at eksamenskarakteren erstatter årskarakteren i... -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
Plagiat
ForumindlægHej, Jeg har til min skr. eksam i et sprogfag benyttet nogle linjer fra MIN EGEN tidligere aflevering (uden fodnote/reference). Jeg er begyndt at blive usikker på, om dette ligeledes er plagiat, når det er min egen formulering og sammensætning? I tilfælde af at det er, hvad er konsekvensen, hvi... -
HJÆLP! indtegn kræfter ??
ForumindlægGodaften . :) Jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen de... -
Antal eksamener til sommer?
ForumindlægHejsa!Jeg er matematisk elev med mat og bio på højniveau. Jeg var til to eksamener sidste år. I alt skal jeg op i 10 eksamener. Betyder det så at jeg skal op i 5 mundtlige i år?
