Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19161 til 19180 af 101232
-
Gruppearbejde - hvordan får man de andre til at arbejde?
ForumindlægJeg har svært ved at få de andre i min gruppe til at arbejde. Hertil skal det siges, at det er en meget uheldig gruppe, jeg er havnet i. En gruppe på fire, hvoraf to af dem tager en fridag i ny og næ sammen (dvs. en fraværsprocent på omkring de 20%), mens den sidste bare er doven og skal have tin... -
Demokrati i Danmark og USA
ForumindlægHej. Jeg har været oppe og trække spørgsmål til min Samfundsfags eksamen i morgen. Titlen er "Demokrati i Danmark og USA" og opgaveformuleringen lyder således: "Ud fra vedlagte materiale skal du opstillle, dokumentere og diskutere en faglig problemstilling, dvs du skal lave en syno... -
forbedring af eksamenssnit
ForumindlægHej allesammen Har forgæves prøvet at finde ud af hvordan man evt. kan forbedre enkelte fag her i Silkeborg omegn, men kan ikke finde andet end hf's kurser og enkelt fag. De fag jeg måske skal bruge er kemi A og matematik A. Hvis i kender nogle steder man kan tage disse fag som enkelt fag, vi... -
Analyse af sprog/artikel
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at analysere en artikel, med særligt fokus på sproget... Da jeg aldrig har været god til hverken at analysere artikler eller sprog, vil jeg meget gerne have hjælp til hvordan jeg gør det! :) -
HJÆLP! Haste sag!
ForumindlægHej, jeg håber nogle af jer kan svare på disse spørgsmål, da jeg gerne skulle bruge dem i morgen til min fysik eksamen. :) -på forhånd tak. 1 .Hvad skal man gange med, for at komme fra effektiv spænding til maksimal spænding? 2. Nævn tre elektriske ledere 3. Nævn to isolatorer 4. Hvad er en tra... -
skr. matematik eks.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til skriftelig eksamen i matematik på c. Og har brug for nogle guldkorn som kan give mig et lille skub. Nogle som muligvis har nogle gode notater? Jeg vil være så lykkelig, da det er min første og sværeste for mig:(Spred fred.. -
Kreativt program Idræt !!
ForumindlægHejsa...Sidder virkelig i et stort dilemma !! Vi har ikke noget musik til vores kreative program...Vores lærer vil have følgende:Skiftende musik i tempo - "trance, dance" sådan noget techno musik...Er der nogle, som har lavet sådan et program før? eller noget... tager imod alle forslag.... -
Mediefag
ForumindlægNu skal jeg til mediefags eksamen og skal til at forberede redegørelsen for min egen film.. er der nogen der ved, om man skal vise klip eller scener fra sin film og gøre rede for dem, eller skal man gøre rede for hele filmen samlet ? mvh emilie -
etik og moral
Forumindlæghej .. Jeg skal snart til eksamen i kristendom og det ville være rart at høre jeres meninger om etik og moral. Det er jo et emne der kan diskuteres. Synes I eutanasi skal være lovligt el. vil det blive som en slags "glidebane". ? el. bare aktivit dødshælp generelt. hvornår synes I man... -
Bertel :S
ForumindlægGad egentligt godt vide hvor mange her inde der syntes at Bertel, fortjæner nogle slag? eller hvor mange der syntes han gør det godt? En lille politisk debat :P .. Personlig mener jeg at hele denne her skriftlige biologi og fysik prøve er meget useriøs, og har svært ved at se hvordan man kan samm... -
Hurtig spørgsmål - super vigtigt!
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en problemformulering af et emne "Misbrug af kvinder". Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave den. Jeg har lavet et hovedespørgsmål, også stillet nogle flere spørgsmål under det. Skal jeg bare svare på dem, eller hvordan? Nogle der kan give nogle tips, elle... -
............
ForumindlægNogen der vil se min fysik rapport igennem ?jeg skal have hjælp til fortolkning fejlkilder og usikkerhed... Den ska afleveres imorgen og det skal være via e-mail... -
AT - religion og biologi
ForumindlægHej, Jeg tænker at jeg i AT vil skrive i fagene religion og biologi om stamceller. Det overordnede emne i år er "grænser". Jeg kunne godt bruge lidt vejledning. Nogle gode idéer til problemformulering? Jeg tænker at vælge fx behandlingmuligheder med stamceller, og hvor grænsen går. Je... -
f(x)=94490 ∙ 1,0028x Uhh?
Forumindlægf(x)=94490 · 1,0028x 1,0028x ( x er ikke placeret nede men oppe og er mindre, mit spørgsmål, hvad betyder dette ) Er det at jeg i tabellens anden række skal placere 2,0028 and so on? f(x) er indbyggertallet x er antal år efter 2014 -
Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning
ForumindlægHej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o... -
Læse fysik uden fysik A
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der læser fysik uden at have haft fysikA i gymnasiet? Jeg går i 3g med mat og kemi på højniveau og astronomi på lavniveau, og overvejer at læse fysik på uni efter gymnasium. Vil det i så fald være en god ide at tage fysA som supplering, hvis der er muligt at... -
Søger inspiration.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag. Og jeg tænkte på om nogen havde gemt en opg. de havde lavet, så'n så jeg kan se hvordan de skal skrives/fortælles, og hvad jeg skal ha med. Ville hjælpe en del, da samf ikke er min stærkeside. Tak på forhånd x) -
AT Samfundsfag og Engelsk
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal skrive en synopsis med fagkombinationen Engelsk og Samfundsfag, hvor emnet er "Demokrati og Menneskerettigheder" hvor jeg har lavet problemformuleringen: Hvilken effekt har Martin Luther Kings tale til nationen, I Have A Dream, haft på demokratiet og menneskerett... -
Student
Forumindlægspørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,... -
Introducerende statistik - studiehjælp søges (job - Kåbehå)
ForumindlægHej, Ja, jeg skal så op til en reeksamination i introducerende Statistik, da jeg ikke lige er den den skarpeste kniv i skuffen - hvad angår tal generelt (interessekonflikt). Jeg skal op til denne eksamen i august, og har derfor brug for en person, som kan hjælpe mig til at forstå introducerende...
