Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19181 til 19200 af 101232
-
Historie opgave HASTER!
ForumindlægJeg har en opgave for, og det handler om den industrielle revolution i england spørgsmålet lyder: at jeg skal diskutere den politiske udvikling i form af arbejderklassens politiske organisering og Labour Partiets opståen på forhånd tak! -
Hjælpe med stil
ForumindlægHeej kan nogen hjælpe miig med min stil ? Er gået i stå . udsmykning af kroppen Mange voksene mennesker mener, at unge idag udsender forkerte signaler, ved udsmykningen af kroppen. Udsmykningen af kroppen har altid været kendt, og det vil altid være kendt. ... -
Omeksamen
ForumindlægHej, jeg har lige feåt en meget lav karakter i biologi. Jeg har læst nogle steder det ikke er muligt at tage omeksamen med den nye reform, men på http://www.dgsnet.dk/index.php?ID=74&lang=da står der at hvis jeg er 1.g eller 2.g'er, hvilket jeg er, er det muligt for mig at få omeksamen. Pas... -
karakter
ForumindlægHejsa .. du I ikk lige hurtigt læse den igennem og give en karakter både for sprog og indhold, uden rettelse.. It was the 29th of November the night before 30th of November, 1990. That night became unforgettable for everyone. I was supposed to fly to Singapore, but the flight crashed down. The ... -
Hvor mange firkanter ?
ForumindlægHej Skal lige have ryddet denne gåde af. Hvor mange firkanter er der? gerne en forklaring lol -
Kom til at lave begge valgfrie opgaver
ForumindlægI dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den? -
Dumpe matematik måske, hvad nu ?
ForumindlægHej går i 3.g på Teknisk Gymnasium, og skal til at afslutte her snart, dog har jeg fået et ret stort problem. Matematikken havde jeg det okay med fra 2.g af, jeg lå på 4/4, MEN så gik det galt 3.g 0/0, så sir læren at hun vil holde øje ekstra øje med mig men det samme, jeg har en følelse af hun h... -
LYST TIL AT TJENE LIDT PENGE D. 10/5
ForumindlægHej alle derude. Jeg er en pige på 17 år der går i 2.g på Aurehøj Gymnasium. Jeg skal op i eksamen i biologi d. 10/5. Jeg har 24 timer til at forberede mig, så ville høre om der var nogen, der studerer bilogi, der ville bruge deres eftermiddag sammen med mig og hjælpe mig med eksamen. Skriv til m... -
Ioner
ForumindlægHver natrimion har 6 chlorioner som nærmeste naboer. Hvordan kan man vide det? Skal man til kemi C eksamen vide hvordan gittermodellen for ioner ser ud? Jeg forstår ikke sulfationen. Lyder lidt mærkeligt, men hvordan kan to negative atomer gå sammen? Skal en ionforbindelse ikke bestå af en posi... -
Karakter
ForumindlægHej kom til at undre mig over, om det egentlig er eksamenskarakterene eller årskarakterene som tæller? selvfølgelig ser man på begge, men man tager vel gennemsnit af årskarakterne hvis man f.eks. skal ind på en videregående uddannelse? -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Forsøg med blodsukkerkoncentrationen
ForumindlægHalløj alle sammen Nogen tanker til spørgsmålene: 7. Hvordan forventer du at blodsukkeret vil ændre sig i løbet af forsøgsperioden, hvis forsøgspersonerne faster? Begrund dit svar 8. Efter indtagelsen af fødevarer med et højt indhold af mono- og disakkarider kan blodsukkeret efter et styk... -
Fordel ved Cambridge/Oxford etc.
ForumindlægMed al respekt for dem der søger ind på et af dem, hvad er det så, Camdridge og Oxford m.fl. reelt kan byde på, som ikke findes på almindelige universiteter (ud over, at de studerende har bestået en hård optagelsesprøve)? -
Fysik eksamen.
ForumindlægJeg har trukket et spørgsmål, som lyder således: Beskyttelse mod stråling. En mundtlig præsentation af emnet Atom- og kernefysik. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt dels i din præsentation, dels i en ønsket omtale af halveringstykkelse og afstandskvadratloven. Endvidere ønskes en omta... -
Fransk på c - fortsætter
ForumindlægHej alle sammen Jeg er meget i tvivl om mit valg af valgfag i 3g, men jeg overvejer lidt at tage Fransk på fortsætter som C fag. Problemet er bare, at jeg aldrig har haft Fransk før. Jeg er gået i gang med at lære og læse lidt om grammatikken og så videre, selvom jeg godt ved, at man skal ku... -
trafikregulering
Forumindlægjeg fatter ikke noget af det. håber at der nogen der kan hjælpe mig. -
religion c
ForumindlægHej. Jeg blev lige inspireret af tråden om oldtiden. Er religion c noget besværligt eller svært fag at gennemføre på fornuftig vis på gym? -
Menstruationscyklus og moskusagtige stoffer
ForumindlægYep, hej. Vi har i min biologi klasse omkring menstruationscyklus og hormonerne der hører hertil. Vi skal til i morgen lave nogle opgaver - de fleste af dem rimeligt lette - men så er der den her beep irriterende opgave, hvor man skal beskrive og analysere en graf som jeg bare fatter hat af... -
SRP - Valg af emne med spansk og eng som fag
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP her i december. Har valgt fagene; spansk og engelsk. Har så derfor brug for hjælp til emne, som så mange andre. Har bare ikke kunnet et finde emne, hvor fagene spansk og engelsk indgår. Har i nogle idéer, udover mexicanske indvandere i USA og grænseproblemerne? -
Exoplaneter
Forumindlæghej. jeg skriver om exoplaneter i SRP, og jeg ville derfor høre om der er nogen der kender nogle gode hjemmesider eller bøger om emnet..? mvh wentzel
