Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19181 til 19200 af 39386
-
13 i kemi- eller fysikrapporter
ForumindlægEr det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en. -
Litterær artikel "Udflugten" - Analyse og fortolkning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en litterær artikel om Udflugten af Jørn Fabricius?? Har simpelthed så mange afleveringer for, og det er svært at nå når man også arbejder.. Den skal indholde analyse og fortolkning, herunder en grundig personkarakteristik af hovedpersonen.. -
Isolering af x
ForumindlægJeg har de her 3 ligninger fra min aflevering, hvor jeg skal isolere x. Efter flere forså kan jeg stadig ikke få dem til af gå på. 24x+45 = 8x-2(2x+4) På forhånd tak :) -
andengradsligninger
ForumindlægEr igang med en aflevering og har lidt problemer med andengradsligninger. Suk hvorfor kan ikke snart lære det. x^2 - 16 = 0 0,5t^2 + 3t = 0 3x = 2x^2 + 1 Er der nogle der kan hjælpe med dem? -
HASTER! Samfundsaflevering om hvorfor Enhedslisten har valgt ny strategi!!
ForumindlægHej alle sammen:) Er der nogle af jer, der har lavet en samfundsfags aflevering, hvor opgaven lyder: 1: Forklar med inddragelse af teorier om partiadfærd, hvorfor enhedslisten har valgt ny strategi?:) Håber jeg snart får svar!! -
Hjælp det haster
ForumindlægHej derude.. :) Jeg sidder og pukler med en matematikaflevering, som omhandler rentesregning og annuitetsregning. I denne aflevering er der en opgave hvori der står hvad der menes med et stående lån. Jeg kan ikke finde noget om det nogen steder, hverken i mine bøger eller på internettet. Håber de... -
Erhvervsøkonomi niveau 2005
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen liggende med en besvarelse af Erhvervsøkonomi niveau A eksamen fra 2005? har fået den som aflevering og sidder fast ved 3.2http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/eoeahhxmaj05.pdf?menuid=151055Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Sproglige virkemidler
ForumindlægHej! Jeg skal til at lave en afleveringer, men jeg kan simpelthen ikke finde det ark hvor jeg har en liste over sproglige virkemidler.. Nogen der har en liste, eller nogen der bare kan nogle af virkemidlerne bare lige sådan? Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
Hvad hedder "kongruens" på engelsk?
ForumindlægJa, som overskriften afslører, så er jeg helt død i hvad søren dog ordet kongruens hedder på engelsk..Mon der er nogen der kan hjælpe mig? jeg kan simpelt hen ikke huske det.. og ska ret meget bruge det i min overskrift til en engelsk aflevering.. -
Engelsk stil
ForumindlægEr der en der har tid, lyst og overskud til at rette min engelsk aflevering igennem og sortere de værste fejl fra?Den fylder ca.2 sider, og jeg kan sende den til mail, hvis nogen skulle være interesserede. ;) -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig? -
Stigningstal???
ForumindlægHej derude:-) Jeg sidder her med en aflevering, men er kommet tvivl om et ords betydning;-) Kan det passe at een grafs stigningstal er det samme som dens hældning, eller er jeg helt galt på den? Jeg håber på et hurtigt svar, tak på forhånd;-) Knus:-) -
Enerst Hemingway - Now I lay me
ForumindlægHejsa! Ville høre om der var nogen herinde som har arbejdet med teksten "Now I lay me" af Enerst Hemingway? Jeg skal skrive en aflevering om denne tekst, men synes teksten er rimelig svær at finde ud af... På forhånd tak! -
Blødersygdom 2.
ForumindlægHej igen alle. Jeg sidder stadig med min biologi afleveringen men er kommet i et nyt problem. det er spørgsmål b) som lyder følgende: Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? hvad skal jeg gøre med det ? Jeg vedhæfter opgaven -
Hastighedskonstant
Forumindlæghej. Jeg sidder og kæmper med en kemi aflevering og skal beregne hastighedskonstanten ved en 1. ordens reaktion. Jeg kender nogle givne koncentrationer til nogle bestemte tidspunkter. og ved at hastighedsudtrykket er: v = k * [A] ,, hvordan gør jeg? -
Glose?
ForumindlægJeg er igang med en aflevering og et spørgsmål lyder således:"Expliquez comment on peut être contaminé du sida".Altså, forklar hvorfor on peut?? (en smule/få) bliver smittet med aids? -
Adjektivernes svage bøjning opgaver
ForumindlægHejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes svage bøjning. Sætningerne skal oversættes og analyseres. Dog er jeg usikker på, om jeg har brugt de rigtige sætningsled. Er der en venlig sjæl der vil kigge på det? Opgaven er vedhæftet. -
Den grimme ælling, Romantikken
ForumindlægHej. Jeg har denne aflevering for hvor jeg skal skrive en romantisk analyse af "Den Grimme Ælling". Efter min mening har jeg fundet eksempler på Universamromantikken og Nationalromantikken: Monisme, sammensmeltning, panteisme, dyrkelse af naturen Men jeg kunne godt bruge nogen eksempl... -
Afstemme et reaktionsskema
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, og tænkte så på om der var nogen der ville hjælpe mig med at afstemme dette reaktionsskema ?(når tallet er i () er det fordi det er et sænket tal)CH(4) + O(2) --> CH(3)OHSå ville det være rigtig fedt ! -
HJÆLP
ForumindlægHejsa! Jeg er i øjeblikket igang med en aflevering, desværre sidder jeg fast i en opgave. Er der nogle som kan hjælpe mig påvej? S vedhæftet fil (opgave 2,3) - skal jeg lave en funktionsforskift i Geogebra??
