Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19201 til 19220 af 25907
-
HVAD BETYDER.......??
Forumindlæggodaften dejlige mennesker!jeg skriver om datering af bjergarter og der er nogle ord jeg ikke helt forstår, så derfor håber jeg på at I ville hjælpe:)1.sedimentære bjergarter2.erodere 3.ikke-deformerede bjergarter4.magnetiske partikler5.intrudere6.værtsbjergartpå forhånd tak:) -
Postmodernism in English litterature...??haster...
Forumindlæghey.. jeg skal til eksamen om kort tid, men jeg er simply lost i det omkring postmordernism.. min lærer har opgivet 5-6 sider på det.. men jeg forstår ikk hva jeg skal sige til det... er der nogen der ved det? jeg kan også sende de opgivede sider til den engel, der vil hjælpe mig.... -
van der waals
Forumindlægjeg kender tryk og volumen og temperatur og masse, som er opgivet i pascal, kubikmeter og kelvin og gram og har med idealgasligningen fundet den molare masse for den ukendte gas for at finde ud af hvad det er for en. men har fået af vide af min kemilærer at gassen måske ikke opfører sig idealt, j... -
Slaver vs. trælle?
ForumindlægMit spørgsmål er enkelt: Er slaver og trælle det samme? I menneskerettighederne står der at; "Ingen må holdes i slaveri eller trældom". Det betyder vel at slaveri og trældom er to forskellige ting??? Og hvis det er rigtigt, hvad er så forskellen?Skal bruge et svar senest inden fredag, m... -
engelk-> Announced eller proclaimed?
ForumindlægHejhvad lyder mest rigtigt at bruge "announced" eller "proclaimed" i en artikel?"The organisation announced/proclaimed on Tuesday the 2nd January.." -
digitaliseret/digitaliserede
ForumindlægHej, hvad er korrekt? Billeder er blevet digitaliseret/digitalerede? På forhånd tak. -
større skriftlig opgave
ForumindlægHejJeg skal til at vælge, hvad jeg skal skrive om i større skriftlig opgave. Jeg har besluttet at skrive i historie...hvad har i af erfaringer af med det?? Hvilke emner skrev i om?? Og hvordan lød jeres opgave?? Jeg har skrevet om Aztekerriget i 2g....På forhånd tak... -
Acetylsalisylsyres kemiske egenskaber
ForumindlægHej. Hvilke kemiske egenskaber har acetylsalisylsyre? -
ADVOKAT. Hvilken ungdomsuddanelse?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg vil være advokat og vil gerne finde ud af hvilken ungdomsuddanelse, der så ville være den rigtige for mig? Jeg er stærk fagligt i dansk og andre sprogfag, knap så stærk i naturfag og mattematik. Historie/samfundsfag etc. er fint. Så, hvilken ungdomsuddanelse ? Håber i vil ... -
Struktur/stregformler
ForumindlægHej skal måske op til kemi eksamen i år, og er ved at repeter men har fundet ud af at jeg er pisse elendig til at opskrive stregformler med alle atomer og alle bindinger for syrer. Har nogle eksempler her som jeg meget gerne vil have strukturen for: Ethansyre, chlorethansyre, dichlorethansyre og... -
disneyland
ForumindlægOvervejer at søge job i Disneyland.Men nogen her der har prøvet det eller kender andre der har.Er i tvivl om hvorvidt mine franskkundskaber (fik 10 i begynder fransk) er gode nok til at klare mig samt om jobbet egentlig ikke bare er et LORTEJOB og hvor oplevelsen ikke vejer det op -
Afsluttende handling fransk
ForumindlægMon frère et moi jouions à la balle pendant que mes parents ont préparaient le repas. Det er jo en afsluttet handling, men det er samtidig også beskrivende. Vi spillede, vi forberedte. Skal man bruge passé composé eller l'imparfait i denne sætning? -
SRP'ens omfang
ForumindlægHej. Jeg ved, den skal være mellem 15 og 20 sider af 2500 anslag. I word står det angivet som ord, tegn uden mellemrum og tegn med mellemrum, her skal man gå ud fra 2500 tegn med mellemrum ikke? Jeg vil bare være sikker, så jeg også får min konklusion bedømt ;) (: -
Newton Kepler
ForumindlægHey Jeg ville hører om der eventuelt var nogle af jer der kunne anbefale hjemmesider,bøger etc. der omhandler en mere dybdegående gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. mange tak :) -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
Oversættelsesprogram
ForumindlægHej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster. -
isomere
ForumindlægCH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden? -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
adressen på den side hvor man kan oversætte fra dansk-tysk samt tysk-dansk
Forumindlæghey en der kan huske den hjemmeside hvor man kan oversætte online...er virkelig i nød.. -
nogle der vil oversætte til fransk for mig?
Forumindlæghej. går i 9. og er i fuld gang med mine afgangsprøver. jeg skal op til fransk mundtlig her om et par dage og er virkelig under pres. det ville betyder enorm meget hvis nogle gad at oversætte teksten for mig. den er ikke spor lang. det ville være rart hvis jeg kunne få svar hurtigst muligt (sene...
