Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19201 til 19220 af 141659
-
Eksamensbesvarelser?
ForumindlægEr der nogle som sidder inde med eksamensbesvarelser til 1-årig forløb til A-niveau? Altså fx fra årene; 1997-2003?På forhånd tak! -
Hjælp mig!!!!
ForumindlægHjælp mig.. Jeg skal skrive stil om Forældreautoritet, men jeg kan bare ikke komme i gang. Jeg kan se at den er herinde, men når jeg prøver at downloade den, kommer der bare en masse mærkelige tegn!?!? Er der en der vil maile den til mig.. Jeg er virkelig i krise. På forhånd tak. -
tysk stil, skal afleveres kl. 23.30 i aften. HJÆLP!
ForumindlægHej alle, jeg har fået en stil for i tysk, hvor jeg skal skrive en dagbog om min studietur. Håber at der er nogle derude, som er god til tysk, der kan hjælpe mig med at rette stilen :). Det ville være en meget stor hjælp. Præcis kl. 23.30 i aften, skal den afleveres. På forhånd tak:). ... -
differatialregning (hjælp til nogle opg.)
ForumindlægHejsa Jeg har fået et par opg. i differatialregning for og jeg er gået i stå :( opg1 a) En funktion f er giver ved f(x)=2x^2,5 Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(1,f(1)) d) En funktion f er givet ved f(x)=(x^3+5)e^x. Bestem f'(x). f) Beregn forholdet ... -
dansk stil
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse og rette min aflevering jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil give mig respons. -
tysk terminsprøve
ForumindlægHej allesammen?Er der nogen af jer, som har været til terminsprøve i år i tysk?Og hvis ja, hvad handlede det så om?Håber, at jeg får nogle gode svar -
Koncentrationer
ForumindlægDer fremstilles en 0,012 M opløsning af calciumhydroxid, Ca(OH)2. 1) Beregn [OH-] og [Ca2+]. 2) Beregn opløsningens pH ved 25 grader celsius. -
Lidt mat hjælp
ForumindlægHvis jeg nu har alle sider og vinkler i min trekant ABC, hvordan finder man så medianen ma? -
er der nogen der kan hjælpe mig??
ForumindlægHej til jer i forum Jeg håber på at der er nogen derude der kan hjælpe mig, jeg går på sosu skole og har aldrig før haft Naturfag, og nu skal jeg prøve at lave en medicinsk beregning af en creme der hedder Bactroban 2%hvor det virksomme stof er 20% Mupirocin, håber virkelig at der er nogen derud... -
Oversæt til tysk
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at oversættede de her sætninger til tysk. Tyskland skulle give de allierede områder som Schlesien og Ostpreussen. De allierede delte resten af Tyskland i fire zoner og Berlin i 4 sektorer. I 1949 opstod to tyske stater. Forbundsrepublikken Tyskland i vest b... -
Mediefag og Samfundsfag?
ForumindlægHej Leder efter noget inspiration til mit emne i AT. Regner med at skrive i samfundsfag og mediefag, så vil bare høre om der er nogen der har nogle forslag? På forhånd tak! -
Hurtig mat hjælp
Forumindlæghttp://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1497Har jeg lavet det rigtigt eller forkert? Hvis det er forkert, så hjælp :] -
SRP PESTEN
ForumindlægHej! tænkte på om der er nogen af jer derude, som muligvis kender nogen der har skrevet om pesten i deres SRP i tilfælde af at jeg går helt i skriveblokade? Kunne være en kæmpe hjælp til at få et lille overblik - naturligvis IKKE til snyd! -
Matematikaflevering uge 19
ForumindlægEr I søde at forklare og ikke mindst bevise med hensyn til udregninger. Jeg vil gerne bede om hjælp til løsning af det vedhæftede pdf-fil -
varmelære
ForumindlægØvelse 1: Den specifikke varmekapacitet for vandFormål:Øvelsens formål er at bestemme den specifikke varmekapacitet for vand.Apparatur:Vægt, termometer, stopur, flamingobæger, dyppekoger, omrører, og effektmåler.Udførelse:Vi startede med at veje et tomt ”flamingobæger”:m1 = 12,5 g.Derefter fyldte... -
Osmose: Spørgsmål
ForumindlægHar lavet et forsøg med osmose, hvor jeg har undersøgt osmosens virkning på nogle kartoffelskiver, der har ligget i glukoseopløsning med forskellige koncentrationer. Vejede både kartoflerne før og efter de blev lagt i glukoseopløsning og efter har de primært taget på i vægt. Skal så svare på nogl... -
Blækregning - Frederecia By
ForumindlægNogle som har denne blækregning Frederecia By ? skal aflevere i næste uge og har ikke lavet noget overhoved.. Please HJÆÆÆLP Mvh Marcus -
Aktantmodel
ForumindlægHej! hvordan skal man bruge aktantmodellen i srp? flydende tekst eller punktform=??? -
Hjælp til samf. Diffination af udenrigspolitik
ForumindlægJeg er i seriøs krise....skal skrive diffinere USAs udenrigspolitik, men har været været syg i en længere periode, og har ingen ide om hvor jeg skal starte eller slutte! Kan det passe at det er noget med et realistisk og et idealistisk syn? Håber virkelig at der er en som vil hjælpe.... -
indledning/abstract
ForumindlægHej Hvad er forskellen på indledning og abstract?
