Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19221 til 19240 af 39512
-
Andelsbevægelser ??
ForumindlægI min historie aflevering lyder et spørgsmål sådan: Hvilke former for andelsbevægelser kender du til i dag? - og hvorfor kan ideen stadig bruges? Jeg er fuldstændig blank ved dette spørgsmål - nogen der kan hjælpe? -
Eø case 2 hhx 2. år
ForumindlægHej...Jeg er virkelig kommet i nød og kan ikke nå at lave mine afleveringer, så jeg vil høre om der er nogen der har en vejledende løsning til Case 2 som er i erhvers økonomi bogen på 2. år på hhx.Håber der er nogen der kan hjælpe... -
Definitionsmængden - ét spørgsmål...
ForumindlægJeg er igang med en aflevering vedre ligninger, uligheder og lineære funktioner og jeg har et enkelt spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med: 1) Hvordan kan man ved en indtegning af en graf vise, hvilken definitionsmængde der er tale om? -
Sørestauering
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at lave en biologi aflevering (har vedhæftet den som fil), og kan slet ikke finde ud af de første tre opgaver! Jeg håber der er nogle, som vil hjælpe mig. Hilsens Signe. Tak på forhånd! -
Kemi på B-niveau, fysik på A-niveau
ForumindlægHvad er kravene og forventninger til fagene set fra jeres personlige synspunkt? Hvordan med afleveringer? Får man det svært, hvis man ikke kan følge med på C-niveau? Det er ikke fag, jeg føler, jeg kan "læse op på" hjemmefra. -
Atomkrigens betydning for Vilhelm funks ungdom
ForumindlægHeey! Er der nogle der har læst romanen, og evt. lavet en aflevering omkring den? I så fald, ville jeg meget gerne have lov at kigge på den, og se om jeg kan blive inspireret til min opgave. På forhånd tak! :D -
rekta-klausul
ForumindlægHilfe! Jeg er ved at lave aflevering i erhvervsret, og det handler bl.a. om pantebreve. Der bemærkes, at et af pantebrevene, som der gives sikkerhed i, indeholder en rekta-klausul. Hvilke regler gælder så? Min bog siger intet om dette. -
et lille spørgsmål
ForumindlægHar lige et illle spørgsmål:Hvordan danner man en subjonctif hvis det er datid? hvis man f. eks siger:"jeg blev nødt til at gøre det" og man nu gerne vil bruge il faut que...Bare noget jeg har tænkt lidt over, så da dette ikke er til aflevering eller noget, haster det selvfølgeilg ikke. -
Enzymaktivitet i vaskepulver
ForumindlægJeg sidder med en biologi aflevering om Enzymaktivitet i vaskepulver. Jeg er stort set færdig men har et lille problem. Jeg aner ikke hvad Hypotesen er... Så jeg tænkte der måske sad et lille geni som kunne hjælpe mig lidt.... Så ville jeg blive lykkelig. -
funktion
Forumindlægjeg fatte intet af denne opgave og det er til i morgen i en aflevering Funktionen f(x)=b*x^a opfylder, at f(2)=2 og f(4)=16 bestem tallene a og b -
Fysik-opgave haster.
ForumindlægHey.. Er der ikke nogle der vil hjælpe mig med min aflevering???Lyder sådan her:228 Th er a-radioaktiv.90OPskriv henfaldsskemaet for denne kerne????og den sidste:135 I er B- radioaktiv.53OPskriv henfaldsskemaet for denne kerne???Håber virkelig at nogl evil hjælpe.. På forhånd tusind tak. -
Protein
ForumindlægHejJeg har i en aflevering i biologi fået stillet en opgave der lyder: Forklar KORT hvordan et protein normal syntetiseres!Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med det? En kort og korrekt forklaring måske???På forhånd tak -
Essay Kunsten "jeg er i tvivl"
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay til aflevering i morgen d. 18/12, og jeg er i tvivl! Derfor vil jeg høre, om der evt. var nogle der gav at læse den hurtigt igennem og give mig noget konstruktivt kritik? På forhånd tak MrDencher -
hjælppp
Forumindlægjeg har en aflevering der lyder sådan: Redegør for hvilke afgørende begivenheder der har fundet sted i EU den forgangne måned, inddrag Det Europæiske Råds rolle inden for det europæiske samarbejde. ved ik hvad jeg skal skrive, nogle hints ? -
Geografi please...
ForumindlægHejsa... Har en geografi-aflevering for til i morgen???jeg har lavet den, men mangler bla. at finde ud af, hvordan man kan finde ud af, hvilken halvkugle og klimazone man er på.Mit foreslag er noget med det kan man ved hjælp af temperaturen, men er der ikke nogle, som kan uddybe det lidt???På for... -
Globalisering
ForumindlægHej alle!!Da vi har fået to afleveringer på en gang, er jeg kommet lidt i knibe, da jeg skal skrive en samf-rapport med overskriften "Globalisering og ulighed", så derfor vil jeg hører om der evt er nogle som tidl. har skrevet opgaven, da jeg har brug for hjælp!!På forhånd tak.Mvh Pizzaro -
A little help here
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogle af jer, der sidder inde med et eksamensæt fra maj/juni 2001 mat A-neveau (2001-8-1)??? Hvis ja kunne I så ikke lægge det ud, således, at jeg kan rette min aflevering...?På forhånd tak -
Korrekt integreret? Dobbeltintegration
ForumindlægHej alle sammen Jeg er igang med en mat aflevering, jeg skal evaluere et dobbeltintegrale, og jeg lidt usikker på min udregning, og det ville derfor være dejligt hvis der var en der ville fortælle mig om det jeg har gang i er korrekt. Udregningen er vedlagt som et billedet (hele udregningen er ... -
Vis at f er kontinuert, noget hjælp !?
ForumindlægHej jeg har lavet en aflevering her som ligger i mit dokument, og jeg har har markeret noget i rødt, som jeg har fået at vide at jeg skal have ændret, men jeg er dog i tvivl hvordan dette skal gøres. Jeg kunne vel ikke få hjælp til dette ? Jeg sidder alene med dette og er fortabt ! -
B mesoner (Haster)
ForumindlægHej venner jeg sidder med en lille aflevering, hvor jeg sidder fast i den sidste opgave. Nemlig del-spørgsmålet b i den vedhæftede fil. Hber nogen kan og vil hjælpe. P forhånd tak :)
