Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19221 til 19240 af 42009
-
Aftaleret
ForumindlægHeysa!Er der en der vil tjekke min besvarelse på en kortere opgave vedr. aftaleret? Hvis ja, vil jeg sende opgaven til dig. Den vil ikke blive lagt ud. -
Vil du være model?
ForumindlægHej..Kunne godt tænke mig at vide om du vil være model?Hvorfor/hvorfor ikke?? -
Hej
ForumindlægJeg har ledt efter analysen af novellen "Lise" som er skrevet af Inger Grethe Hansen, men jeg kan dog ikke finde den... -
!!!!
Forumindlægjeg har lige et problem som jeg vil have hjælp til :D jeg ved ikke hvad jeg skal perspektivere novellen "Chicken" til??? nogen der har et godt bud så vil det hjælpe virkelig meget :D (BTW jeg må perspektivere den til det jeg vil) :) mange tak for hjælpen på forhånd :D -
EU - integrationsteorier
ForumindlægHej, hvilken integrationteori kan bedst beskrive EU? -
Osmose
ForumindlægHej.Jeg har nogle problemer med en rapport jeg skal skrive. Jeg skal besvare en opgave der lyder sådan:Forklar hvad vi forstår ved fysiologisk saltvand og forklar hvad det kan bruges til. Når en laks vandrer fra havet op i vandløbene, kræver det en speciel egenskab af laksen for at den kan overle... -
indledning!
ForumindlægVil det være godt nok som indledning? Johan August Strindberg (1849-1912) var fra Sverige og var ligesom mange andre meget optaget af Georg Brandes og den naturvidenskabelige tankegang. Jeg skal så beskæftig mig med Frøken Julie som er et teaterstyk som udkom for første gang 1888 i Stockholm. ... -
Stamfunktioner
ForumindlægHejsa Jeg skal finde forskriften for den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet P(1,10). f(x)=6x^2. Jeg har lavet dette, men kan ikke komme videre: F(x)=2x^3 Fc(x)=2x^3+c Fc(x)=2*1^3+c=10 Kan I hjælpe mig? :) -
Ioniseringer i kroppen (hints)
ForumindlægHej.. Jeg er usikker på om jeg har lavet denne opgave rigtig, men her kommer den alligevel: Ioniseringer i kroppens celler er uundgåelige som følge af den bestårling, vi udsættes for fra det naturlige miljø, jf. af en årlig ækvivalent dosis på 4mSv. For simpelhedens skyld kan vægtfaktoren sættes... -
I mit profil?
ForumindlægAltså jeg går på gymnasiet, men jeg vil ikke oplyse hvilket. Alligevel, dukker der op, at jeg går i "10 klasse på aabenraa -et eller andet skole" Men det passer slet ikke! Hvordan kan jeg fjerne det. For jeg har prøvet at trykke på "gymnasium" Men det virker ikke. -
3.g' opgave
ForumindlægHej alle... Jeg søger inspiration til min SSO.. Håber der er nogle venlige sjæle, der vil dele deres hovedemner/problemformuleringer.. På forhånd tak! -
Lave en titrerings-kureve i Excel
ForumindlægHvordan laver jeg en titreringskurve i excel? Hvis jeg bare skriver mine tal ind og laver en graf passer den ikke. jeg skal ha pH af x-aksen og ml brugt til tirering ad y-Aksen. -
Hvad betyder?
ForumindlægHvad betyder støvpartikler? :S -
HJÆLP!! MMatematik flex c
ForumindlægHej derude. Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik C på flex modul 1,2 og 3 selvfølgelig mod betaling. Virkelig VIGTIGT! -
óm folketinget
ForumindlægGør rede for nogle af de måder, Folketinget kan føre kontrol med regeringen på. Grundloven giver en række muligheder, hvis ikke folketinget kunne gøre det, så vil regeringen få meget mere magt. Parlamentarisme indgår også her. korrekt? Nævn nogle eksempler på at folketingmedlemmer har kræve... -
essay
Forumindlægskal skrive et essay om billedets betydning for vores tilværelses- og omverdensforståelse. mangler bare lige et par gode råd og et skub i den rigtige rtning. <nogle gode ideer? :) -
VIGTIGT- hurtigt!!!!
ForumindlægHej! Jeg sidder med en engelsk oversættelse, hvor jeg kom i tvivl om, hvordan man oversætter: "Hold derfor fast i venner og veninder" Nogen der vil hjælpe? På forhånd tusind tak!!! -
hjælp til tun
ForumindlægJeg har om www.tun.dk Hvordan er brugerfladen? Beskriv forsiden Hvilket farvevalg? Hvordan er layoutet/designet? nogen der vil hjælpe -
DET DUMMENSTE SPØRGERSMÅL. Vær parat! ;-)
ForumindlægI et EL-VÆRK bliver der lavet elekticitet, ved hjælp af store spoler som består af kobber? Mens en STOR magnet bevæges hurtig op og ned i spolen? = ELEKTICITET!! -
Hjælp
ForumindlægHej jeg har fundet min opgave på nettet og jeg har altså problemer med den. Det er opgave 2B og det er sådan set både opgave a, b og c som jeg har problemer med. Håber der er en der kan hjælpe mig - jeg helt lost. Link til opgaven: http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t...
