Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19241 til 19260 af 153574
  • Komposant

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser fysik, er stødt på ordet komposant...Hvad betyder det???Håber der er nogle som kan forklarer mig det...På forhånd tak...
  • Eksamen radioaktivt

    Forumindlæg
    Hej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude
  • Ellære

    Forumindlæg
    Hjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected]ak på forhånd ;)
  • Kender i det ?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen!
  • Lysets brydning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak
  • Lys - partikler eller bølger?

    Forumindlæg
    Hvordan kommer det til udtryk i praksis at lys har partikelegenskaber? Jeg skal op i fysik i morgen tidlig, så svar haster!
  • SRO hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :(
  • Magnetisme?

    Forumindlæg
    Nogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik..
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    En hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak!
  • Universets opbygning?

    Forumindlæg
    Hvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på?
  • energi og varme

    Forumindlæg
    nogle der har lavet en opgave der hedder solopvarmning af vand i fysik?noget med et kar der fyldes med vand som opvarmes af solen.
  • Halveringstid mm.

    Forumindlæg
    Har fysik på B i 2.G pt.Forstår ikke helt hvad "halveringstid" og "aktivitet" går ud på. I forbindelse med radioaktive atomer.Nogen som kan forklare simpelth hvad det går ud på ?
  • SRO

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle gode forslag til nogle problemstillinger om Acceleration. Det ville hjælpe mig meget. Jeg har emnet hastighed og underemnet acceleration og fagene matematik og fysik.
  • Kompleksiteten af eldiagrammer

    Forumindlæg
    Hej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen?
  • Hvad betyder enheden?

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave i fysik der lyder: hvor mange [ps] er 0,00785 [s] jeg ved ikke ved [ps] betyder?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil
  • Elektrisk ladning

    Forumindlæg
    hej :) jeg har brug for hjælp til følgende opgave i fysik.: Beregn hvor mange elektroner der skal til for at få en ladning på -1C.
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    hey ville bare lige høre om der er nogle der har lavet nogle opgaver fra den bog der hedder: vejledende eksempler på eksamensopgaver i fysik for hvis der er det, er der så en der har tid til at hjælpe lidt?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forebereder opgaver til fysik og kan ikke se hvordan jeg skal differentiere dette i forhold til x (se vedhæftede billede) Håber nogen kan hjælpe.
  • Selvstændigt projekt

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg sidder og mangler nogle ideer til mit selvstændige projekt i Fysik B så hvis i har nogle gode nogen må i meget gerne skrive dem.