Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19241 til 19260 af 52201
-
Poisson fordeling
ForumindlægHejJeg er ved at gennemgå pensum til en snarlig eksamen - og er kommet til poission fordeling.Jeg har fattet, at fordellingen ikk er normalt fordelt, men derefter er jeg også ret lost.Nogle kan komme med en kort forklaring af den ?På forhånd tak.VH Kath.Bioproces ing. 2. semestre -
Outline - forstår ikke helt!
ForumindlægHej. I engelsk skal jeg på torsdag aflevere en outline, jeg er næsten lige kommet igang, og er kommet i tanke om nogle har nogle fif som jeg kan bruge, så jeg kan huske hvad mine stikord betyder, og alt det der :) Jeg har emnet: The aboriginals, overemne: Australien. Mvh. Daniel, på forhånd t... -
Evt. spørgsmål v. mundt. årsprøve
Forumindlæghej!da jeg skal til mundtlig årsprøve i biologi her snart, ville jeg høre om der er nogen der har eller kender til steder, hvor jeg kan finde eksempler/rigtige spørgsmål fra den mundtlige eksamen.jeg har slet ikk set nogen før, så det ville være en meget stor hjælp.jeg går i 2. g og har det på hø... -
vorwerfen
ForumindlægNogen der vil lave en meget let, og ikke kringlet rettelse på denne tekst:på forhånd tak for hjælpen:)Die reise zum MeerAber eigentlich es errinern mich von ein buch wir haben lasen, es heisst „Die reise zum Meer“. Und es handelt von einen jungende junge der malte heisst. Malte und seine Mutter ... -
Platon vs sokrates
ForumindlægHey!! nogen der kan forklare mig hvordan platon tænkte, og hvordan sokrates tænkte?Det med hensyn til hvordan man kan se, om det platon har skrevet at sokrates har sagt, i virkeligheden er sokrates eller platon? -
Tysk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej :) Jeg har været så utrolig heldigt at trække tysk. Og med mit ekstraordinære talent for at være UFATTELIG dårlig til tysk, føler jeg, at jeg lige nu er ude at skide.... Så jeg vil lige høre hvor høje kravene er til eksamen. HVad skal man kunne? Er der nogle, der kan komme med et eksemp... -
stam funktion
Forumindlægskal finde stamfunktion af f(x) = 9/3-4x , kan ik lige overskue det, skal laves i hånden -
VIGTIGT- hurtigt!!!!
ForumindlægHej! Jeg sidder med en engelsk oversættelse, hvor jeg kom i tvivl om, hvordan man oversætter: "Hold derfor fast i venner og veninder" Nogen der vil hjælpe? På forhånd tusind tak!!! -
Essay
ForumindlægHej nogen der vil rette mit engelske essay. Det er den sidste inden vi afslutter, så kunne godt tænke mig en fornuftig karakter. Er der nogen der måske vil hjælpe med at rette det? :-D -
oversættelse af EN sætning
ForumindlægHejsa. jeg skal oversætte denne sætning, men jeg syntes ikke lige jeg kan finde ud af den... Now he was neat but drab, as though he were molting. hvis nogle kan hjælpe med denne ene sætning, ville det vare rart.. tak, Eva -
Lommeregner til eksamen
ForumindlægJeg går i 2g under den nye reform, og jeg har mat A. Vi bruger TI-89. I skr. eksamen, er det så tilladt at bruge lommeregneren, selvfølgelig i delen med hjælpemidler? -
Hvordan udtaler man byen "Kapernaum"?
ForumindlægHej! Et hurtigt spørgsmål...hvordan udtaler man byen "Kapernaum"? -
plzzzzzzzzzzzzz hjælp fortolkning
ForumindlægHej Jeg skal snart op i dansk og skal analyser mit oplæg. Men hvordan fortolker man en novelle f.eks. og hvordan er det bedst at fortolke. Har i nogle gode råd, for det er nemlig første gang jeg skal op, og er ret forvirret da jeg også skal op i andre fag som for det meste er mundlige. -
hvad er SSO
Forumindlæghvad er SSO spørg jeg dumt -
Hvor meget man må tjene extra?
ForumindlægHej.. Er ved at finde ud af hvor meget jeg må tjene extra, hvis jeg fra siger SU et måned? Kunne eventuelt bruge et link, hvis der er nogen som har en viden på dette område.. Ja tak. -
Nogen som kunne tjekke 10 sætninger
Forumindlægnogen som kunne tjekke 10 sætninger oversat fra eng til dan ? -
Forskel på poesi og prosa?
ForumindlægJeg har brug for hjælp - mangler et mere konkret svar på, hvad forskellen på poesi og prosa er? Har søgt lidt rundt på nettet, og kan ikke finde 100 % svar. Er selvfølgelig godt klar over at prosa er noveller/eventyr, og at poesi er digte/lyrik og det der. Men mangler en lidt dybere forkl... -
Samf A
ForumindlægNogen der har Samf på A-niveau. Hvis ja, hvad plejer i at lave + er der mange fremlæggelser. Tak -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Psykologi
ForumindlægHvordan kan det egentlig være, at valgfag som erhvervsøkonomi har sit eget faneblad, mens psykologi ikke har? Jeg stemmer for, at oprette psykologi som en uafhængig menu.
