Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19261 til 19280 af 60468
-
EN LILLE FORKLARING
ForumindlægKan ngn forklar mig hvordan man sætter engelske komaer?? jeg har nemlig hørt at de har en anden funktion.. -
John F. Kennedy's - Ich bin ein Berliner. Metoder?
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen på onsdag og er pludselig kommet i tvivl om metoder i historie og engelsk. Jeg har analyseret Kennedy's tale "Ich bin ein Berliner" og så har jeg fortolket og analyseret den engelske roman "Being there". I begge fag benytter jeg mig af den hermen... -
Salg og service
ForumindlægEr der nogen der har været op i Salg og Service? Hvordan gik det med Opgave 8"Opstart din eget Bestseller butik"? -
Disposition
ForumindlægJeg kan engang huske at have fundet en opgave på studieportalen, med et rigtig godt overblik over alle perioderne, romantisme, postmoderne samfund, folkeviser, den europæiske Høj-renæssance - men jeg kan ikke finde opgaven mere. Er der nogen der vil hjlælpe mig med at finde den? -
Hjælp til mat
Forumindlæg1. befolkningstallet i Sudan er i årene 1950-2000 med god tilnærmelse vokset med 2,58% om året. I 1950 var befolkningstallet 9,2 mio. a) opstil en model, der beskriver udviklingen i Sudans befolkningstal i årene 1950-2000 opg. 7 I en prognose for udviklingen i antallet af elev... -
væksthastighed
Forumindlægf(x)=89000/1+0,263*e^-0,211*x hvor x er antal år efter 2005, og f(x) er antal elever bestem antallet af elever i 2010 bestem væksthastighed for elever i 2010 ??? -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for... -
SamfA Hvordan?
ForumindlægHey skal op i stx samfundsfagA skriftlig årsprøve her snart. Har fået at vide at vi har ca. 5 timer til at skrive 6-8 sider. Umiddelbart virker det for mig som en uoverskuelig opgave. Og kan slet ikke på nogen måde se hvordan man skal kunne skrive så meget. Derfor vil jeg gerne høre hvad man ka... -
Emner i spansk på 3. år?
ForumindlægHej alle! Jeg ville være evig taknemlig for, om nogen eventuelt kunne huske hvilke emner, der hos jer var blevet gennemgået i spansk A på stx (enten alle 3 år, 2 af årene eller blot 3. år). Jeg er godt klar over, at det kan variere fra skole til skole, men er alligevel interesseret... -
Fransk FSA på sommerkursus?
ForumindlægHej, Jeg går i 8.klasse og vil gerne på efterskole i 9. Desværre tilbyder den efterskole, jeg overvejer, ikke fransk. Jeg har haft fransk siden 7. og skal have en afsluttende eksamen i fransk for at komme videre på gymnasiet. Findes der et sommerkursus, hvor man kan tage 9.klasse og afsluttende F... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Dumpet KemiA = bestået KemiB?
ForumindlægJeg har i lang tid undret mig over følgende; Jeg gik i år 2010 op til en eksamen i Kemi A (mundtlig) hvor jeg dumpede (fik karakteren 00). Mine års karakterer var 4 for skriftlig og 02 for mundtlig. Vil jeg kunne komme ind på en uddannelse der kræver en bestået kemi B, eller skal jeg til at læse ... -
Optagelse.dk - Kvote 2?
ForumindlægMan kan vælge følgende indepå Optagelse.dk: Stand by: Jeg ønsker at ansøge om en standby plads Ja Nej Tilsagn: Jeg har tilsagn fra optagelsen i 2010 (Husk at vedlægge dokumentation) Ja Nej Har du en adgangsgivende eksamen: Ja Nej Hvor i al verden vælger man, at man vil søge gennem Kvote 2? -
mundt. eng. - MACBETH?
ForumindlægHvordan griber man et uddrag fra MacBeth an til eksamen? -
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
mm
Forumindlægm -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Hjælp miiig
ForumindlægHeeej SP. Jeg har denne opgave som jeg ikke kan finde ud af at løse. jeg håber der er nogle klogehoveder der kan hjælpe :)))) Tabellen viser det årlige udslip af CO2 for OECD-landene for en række år. År: 1990 1995 2000 2004 2005 2006 2007 Co2 mio. ton: 110... -
Litterarurhistorie 2000-2010
ForumindlægJeg mangler noget litteraturhistorie fra år 2000-2010... Nogen der kan hjælpe? -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe?
