Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19261 til 19280 af 169995
-
Potensfunktioner
ForumindlægHej allesammen . Så er jeg lige på med et spørgsmål .. Potensfunktioner og potentiel sammenhæng og regression, er det det samme? Jeg har fået en eksamensopgave der lyder: Redegør for potensfunktioner, her under betydningen af de to konstanter a og b. Vis hvordan man finder forskriften for en ... -
Ikke bestået optagelsesprøven
ForumindlægHej, Jeg hedder Georgi og går nu i 9 klasse på en international skole.Da jeg skal videre nu,har jeg været til optagelsesprøve hos hhx som jeg ikke klarede,fordi jeg ikke forstod nogne af tingene i for eksempel matematik,og er derfor nu vurderet ikke uddanelsesparat.Jeg har søgt hos pre-ib også, m... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
er det snyd?
ForumindlægHej. 1. Er det snyd, hvis man får en anden person til at rette ens aflevering, men man samtidig lærer fejlene? 2. Er det snyd, hvis læreren stiller et spørgsmål, og man skynder sig at google det, og derefter rækker hånden op? -
Karakter-bestemmelsen
ForumindlægHey..Jeg tænker på: Er f.eks vores dansklærer med til at bestemme karakteren for den skriftlige eksamen eller er det udelukkende censorene.. -
Angående linære funktioner- har virkelig brug for hjælp
ForumindlægJeg vedhæfter filen - spørgsmål b synes jeg er svær - hvordan ved jeg hvad jeg skal sige omkring det. I opgavens i gen står a Tim st være -44, jeg får det til 44 er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør galt måske, det er til eksamen - og kan ikke nå at gøre noget nu -
Mikroøkonomi!!
ForumindlægPlzzz hjælp mig!! På vestmælk har man mange folk ansatte til at producere mælk, og med den stigende efterspørgsel beslutter mejeriets ledelse sig for at investere i nye produktionsmaskiner. Hvordan påvirkes disse investeringer virksomhedens produktionskapacitet, arbejdskraftens marginalprodukt, s... -
SSO- i historie, hvor man kan indrage en masse samfundsfag
ForumindlægFORESLAG til SSO- i historie, hvor man kan indrage en masse samfundsfag? -
Hvad er forskellen på socialisme og kommunisme?
ForumindlægSom overskriften siger: Hvad er forskellen på socialisme og kommunisme?Jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde noget konkret svar, så nu håber jeg, at jeg kan få det her!Tak på forhånd! -
Hvad betyder ordet?
ForumindlægNogen der ved, hvad "Stagnation" betyder?? -
Ideologier og partiernes politik
ForumindlægJeg er slet SLET ikke god til politik og har siddet i flere timer nu og kæmpet med disse opgaver. Er der nogen der kan hjælpe lidt? Der er vedhæftet den "Den tjekkede chef" Forklar de politiske partiers placering i forhold til ny- og gammel politik på basis af din viden om ideologi... -
Hvilket valgfag?
ForumindlægHej Jeg skal snart til at vælge mit valgfag i 3. g, men er lidt i tvivl om, hvilket jeg skal vælge. Jeg har overvejet erhvervsøkonomi på C eller at hæve biologi eller samfundsfag til B. Er der nogen der kan dele lidt ud af sine erfaringer med fagene på de niveauer? Hvilke emner bliver behandlet... -
BNP, NNP, FNP ???
Forumindlæghej, er der nogne, der kan hjælpe mig med hvad (forskellen på) bruto national produkt, netto national produkt og faktor national produkt er???? på forhånd tak!!! -
antal elever.
Forumindlæghvor mange elever må der højst og mindst være i en klasse -
Pengepolitik
ForumindlægHej Jeg har set mig lidt blind på pengepolitik, men jeg skal finde ud af hvad formålet med pengepolitik er? Mit eget svar, fundet i bogen, som jeg ikke forstår er: " Påvirke den samlede efterspørgsel og valutabevægelser ind og ud af landet". En der kan hjælpe? -
argumenter ud fra en liberalisstisk grundholdning imod jobskabelse!!
ForumindlægHalløj, sidder med en ret kompliceret opgave, hvori der skal argumenteres IMOD barack obamas jobskabelse ud fra en liberalistisk grundholdning. hvad kan man skrive som er imod dette -hjælp til husejere med at betale lån, således huset ikke kommer på tvangsaution ?? tak på forhånd, håber i kan... -
Nogen der kan komme med et bud!!
ForumindlægHejsa....har tænkt og tænkt, men nogen søde og venlig mennesker der gider at komme med et bud. Sådan lyder sprg. Nævn mindst 3 forskellige områder, hvor matematik anvendes, og giv for hvert områderne et eksempel på en sådan anvendelse." I behøver ikke at give 3 eksempler" :) hvilk... -
Nominel opsparing
ForumindlægJeg skal bruge en definition på nominel opsparing, er lost. Nogen der gider hjælpe? - Fanny -
Handelsskolelærer?
ForumindlægAt være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget? -
differentialregning?
ForumindlægHey:) -> Hvad er differentialregning? (nogen som har en kort beskrivelse;)) -> Praktiske eksempler på, hvad diff.regning kan bruges til? Er der ik nogen som kender nogle gode sider hvor man kan få konkret hjælp til det man har brug for.. har søgt og søgt.. synes bare det er nogle ubrugel...
