Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19281 til 19300 af 46824
-
Omprøve: Jura: Roman Garcia
ForumindlægHej Roman Kan man, hvis man har bestået et fag i jura på Århus Universitet (fx Familie/Arveret med 4), gå op til eksamen igen i samme fag senere på Bachelor'en og se, om man kan forbedre sin karakter i faget? -
Kan jeg klage over min kemieksamen?
ForumindlægHi alle, Jeg var til kemi eksamen idag.... Jeg skulle havet været oppe klokken 12:30, så jeg tog den med ro.. Men så ringer skolen til mig klokken 8:20 og siger "Du er ik kommet til eksamen her klokken 8, har du ik fået avide at din eksamens tid er blevet rykket?".. Jeg blev sindsyg... -
Er det en god ide at skifte til HF fra 1.g
Forumindlæg<p>Hej, jeg er 18 år gammel, og lige nu går jeg i 1. gymnasium. Jeg synes ikke det er noget for mig. Jeg er sådan en type der ikke snakker meget i timer, og også fordi jeg har kun boet i Dk i 6-7 år så er ikke særlig god ... -
Jura på kvote 1 på KU
ForumindlægHej Jeg har af personlige årsager ikke fået søgt ind til kvote 2 og vil høre om der er nogen der kan at svare på, hvad ens chancer er for kvote 1-optag når, snittet ikke "umiddelbart" er højt nok. Jeg har adgangsgivende eksamen og samtlige af de fag der skal bestås - flere på højere n... -
lille tekst skal rettes nu den skal afl kl. 08:00
Forumindlæghej der skal ses efter grammatik og stavefejl tak på forhånd The people of Hispanic origin are the largest ethnic minority in the US. The USA – the land of opportunities seen from an immigrant’s point of view. America is currently going through an immigration burst. Mexicans are im... -
Engelsk afgangseksamen stx
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
HASTER.. rettes til!! tak!
Forumindlægnogen der hurtigt gider at rette den? er meget dårligt til det selv nemlig .. Den skal afleveres om 3 timer...:S Three weeks ago, I was in Copenhagen with my class, on a study trip. On day two, we were on the Danish University of Pharmaceutics, where a man, whose work was to make toxicity test... -
engelsk modalverbum
Forumindlægnogen der kan rette følgende sætninger hvor der er gjort brug af modalverbummer?1. Skønt Shirley kun er 14 år, må hun arbejde hårdt.2. En fjortenårig pige skulle ikke have så mange pligter.3. En pige på 14 må være gammel nok til at passe sin lillesøster.4. Børnene må kun svømme i bassinet, hvis d... -
hjælp til opgave
Forumindlæger der nogle der vil rette min stil? In 2012 it’s time to the 45’Th presidential election and it’s Barack Obama who is a democratic against Mitt Romney who is a Republican. Barack Obama has been President for USA in 4 years, and many people mean that nothing much had happen... -
Rettelse af stil.
ForumindlægJeg håber, i vil tage jer tid til at rette min stil :) Die „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern ist, hänseln und verhauen sie ihn. Sie sind sehr widerlich, ge... -
rette stil (ca. 300 ord)
Forumindlægville bare være dejligt, hvis én gad rette min stil på omkring 300 ord :) Mvh Jakob. A) En général, j’aime aller au lycée. Mais souvent c’est dur. Surtout à jours de 7-8 heures. Quand je, enfin, rentre à 16 heures, je suis très de exténué. Il faut avoir un bon paq... -
Mangel på aflevering
ForumindlægHvad sker der hvis man enten ikke afleverer eller ikke består studieretningsopgaven (2g)? -
Definer Problemstilling?
ForumindlægHej Jeg har ikke helt forstået hvad en problemstilling er. Er der nogle af jer der kan definere hvad det er, og komme med nogle eksempler? Tak på forhånd! -
Fysik?
ForumindlægHvilke emner er det, man kan ske at komme op i til folkeskolens afgangsprøve i niende i fysik/kemi? -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
Ich habe STADIG einen Traum
ForumindlægJeg prøver lige igen...: Er der virkelig ingen der har skrevet denne tyske stil??? Kan slet ikke finden noget interessant at skrive om i den??? Inspiration wäre unbeschreiblich schön! Bitte! Sara -
Spansk ordbog til pc
Forumindlæghejsa... jeg har en smart ordbog til pc... den er købt sammen med gads alm mini ordbøger... den er rigtig smart for der er både lidt grammatik og selvfølge en udemærket ordbog...Den fås både til engelsk og spansk og tysk tror jeg...Så hvis du har mange sprog og gerne vil slippe for at bruge mange... -
Hooligans
ForumindlægNogle der har et indlæg eller en ide om hvorfor de opføre sig som de gør...altså hooligans?? -
Bare et lille forhør...
ForumindlægHejDen skriftlige årsprøve i dansk i 2.g, kan det tænkes at være genbrug fra studentereksamen 2003?Altså om emnehæfterne er genbrug fra tidligere år?I såfald er der så nogle der ved hvor man kan finde disse "afleveringssæt" henne - altså kun emnerne?Idet jeg gerne vil øve mig på nogle a... -
Religion - salmer?
ForumindlægHej hej studiEn af mine kammerater har lige været oppe i religion og trak en salme (nitte!)Det gik ikke for godt, og jeg er blevet ret i tvivl om fremgangsmåden med salmer.Derfor: Er der nogen, der ved, hvordan man skal gribe en salme an til en religionseksamen? - eller som bare har nogle gode rå...
