Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 19301 til 19320 af 141690
-
Optagelsesprøve gymnasium
ForumindlægJeg kender en ung udenlandsk pige som skal til optagelsesprøve til gymnasiet i matematik. Fordi hun mangler 9 klasses afgangseksamen. Hun skal tage testen på engelsk. Hun vil gerne vide hvad testen går ud på. Er der nogen der har kendskab til om der på nettet ligger en test. Øvetest eller noget.... -
Er der en som er expert i math???
ForumindlægLeder efter en som kan hjælpe med mit mat ?? -
USAs udenrigspolitik
Forumindlægja som overskreften siger.., hvordan er den amerikanske udenrigspolitik i dag altså efter alle de krige osv...? -
Indledning til SRP
ForumindlægHej alle Jeg sidder og skriver SRP og kan simpelthen ikke finde ud af hvad der skal stå i indledningen. Nogen der kan hjælpe?? På forhånd tak -
Ledelse EØ
ForumindlægHar valgt EØ som valgfag, og har tænkt mig at spørge om råd for at starte godt ud.Hvad er forskellen på ledelsen i Ortofon og Nokia? Altså hvordan styre de virksomheden anderledes?Ortofon er et firma der laver pickups til pladeafspillere.Jeg har også en tekst om en cykelhandler, hvor overskuddet ... -
Terminsprøve
ForumindlægHej Hvad var det man skulle gøre i dette års terminsprøve? Message in a bottle hvad var det man skulle gøre? Hilsen Adis -
Afleveringsopgave i fysik, hurtigløb.
ForumindlægHej.Jeg sidder lige med en fysikopgave, som jeg rigtig gerne vil have hjælp til. På forhånd mange, mange tak.Hurtigløb.Ved de olympiske lege i Seoul 1988 løb canadieren Ben Johnson 100 meter på 9,83.a. Som jeg har regnet. Bestemmelse af gennemsnitsfarten for Ben Johnsons løb.Analyser af videoopta... -
Er denne forskrift forkert?
Forumindlæg(se vedhæftet billede) Jeg kan på min graf se, at der står: 16,17 exp(-0,0032x) Skal dette læses som, at 16,17 = b Og at -0,0032 = a? For det giver ingen mening for mig, når jeg så senere skal beregne en halvveringskonstant i forbindelse med denne forskrift... -
Nemt! - globale kulstofskredsløb
ForumindlægHvilke processer har betydning for stigningen i atmosfærens CO2-indhold?Afbrændning af fossile brændstoffer (X)Netto C-optagelse i grønne planterJordrespiration (X)Fældning af skov (X)Fra hav til atmosfæren (X)Fra atmosfæren til havUdvinding af fossile brændstofferTransport med vandløbDem der stå... -
KH-Super ApS.
ForumindlægNogen der har lavet den her Eksamensopgave i virksomhedsøkonomi B - KH-Super Aps.? Som jeg måske kan få til inspiration .. -
Vandstråle - Fart og impuls
ForumindlægEksamensopgaver (94/97) s.31-32: Vandstråle.a) Hvor meget vand strømmer ned i bægeret pr sekund?b) Beregn med hvilken fart vandet rammer bægerglassets bund.a) m/t = 0,4kg / 3,5s = 0,115 kg/s(m og t aflæst fra graf over masse son funktion af tiden).b)Den har jeg probs med.Ifølge denne side skal je... -
Hjælp
ForumindlægEr der nogle der har en analyse af "Memento mori" af Amalie Skram. Har selv skrevet den, men mangler netop at bygge noget på om emnet og naturalismen. -
Matematik Haster.
ForumindlægHej oprettede først en tråd hvor jeg spurgte om. 1)4+5*2 fik et svar som lød: du gang først 5*2=10 så pluse du med 4 og d gir 14, men i regnstykket jeg skrev, er der et 1 tal forst i stykket. i den halve parentes, hvad skal jeg gøre med det 1 tal skal man slet ikke bruge det? Håber på hurtigt sv... -
HJÆLP !
ForumindlægAngiv arealet af kassens samlede overflade som en funktion af sidelængden x i den kvadratiske bund. Mvh Patricia. Håber i vil hjælpe :D -
Cyanobakterier/blågrønalger
ForumindlægHej\n\nEr der nogen som kan forklare mig hvorfor netop blågrønalger ofte dominerer i sensommerens algeopblomstring?\n\nMVH\n\nMartin -
Vil du hjælpe mig med at rette?
ForumindlægJeg er simpelthen forfærdelig til spansk efter 3 år, og jeg har brug for hjælp til at få rettet denne tekst. Den er på 257 ord og omhandler er resumé af en film og lidt information om stoffer. Det må meget gerne være uddybet lidt (hvis du har tiden), så jeg kan lære af mine fejl ;) Jeg skal aflev... -
kemi 2004
ForumindlægJeg skal bruge eksamensættet fra august 2004 i kemi. Den ligger ikke inde på uvm så jeg spørger om der en der har den... -
Matematik
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der kan hjælpe mig med min mat? altså jeg har lavet den bare om i kan rette den? det haster plzzz -
Diskustionsstil med udgangspunkt i Jørgen I. Jensens kronik Det lineære menneske
ForumindlægHey!Jeg ville bare gerne lige spørge om nogen er klar over hvad han HELT præcist mener med "det lineære menneske" og om det var muligt at man kunne få tips hen ad vejen med at få den kigget igennem af en "prof"?! -
Forslag: Screenshot
ForumindlægJeg har tænkt på om det ikke var en idé, hvis man kunne oploade et billede eller lign. i forbindelse med et indlæg. Det kunne i mange tilfælde være en stor fordel?
