Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19301 til 19320 af 61368
-
2 næsten simple spørgsmål til eksamen i biologi haster lidt
Forumindlægskal til eksamen på onsdag i biologi og vi har fået udleveret eksamens spørgsmålene på forhånd jeg sidder fast i de sidste 2 er der ikke en som vil være sød at hjælpe hvis du kender svaret :) 1) vudere hvordan forskellige abiotitiske faktore påvirker en plantes vækst 2) Forklar insulins og ... -
Vurdering af Engelsk A-niveau skriftlig eksame
ForumindlægHej. Som mange andre herinde, vil jeg også gerne have vurderet min engelsk skriftlige eksamen. Hvis nogen skulle have lyst ville det væe rigtig dejligt - Tusind tak :) Hilsen Anne. -
10. klasse fysik eksamen disposition søges!!
ForumindlægSkal til eksamen her om lidt så kunne virkelig godt bruge en fysik disposition over alle emnerne!! (svingninger, bølger, lyd, lys, organisk kemi, alkohol, plastikkemi, kernefysik osv.) Please en eller anden!! Jeg vil være dig evigt taknemmelig:) -
NG - 24 timers eksamen, hurtigt hjælp til kontinentaldrift
ForumindlægHej. Er til 24 timers eksamen, men har et hurtigt og enkelt spørgsmål. Er kontinentaldrift og kontinentalforskydning ikke det samme? For så må kontinentaldrift-teorien også være lig med teorien om kontinentalforskydning! Håber på hurtigt svar! Mvh. Jens -
Tekst som kan anbefales til 9.klasse eksamen i dansk
ForumindlægEn tekst, som kan anbefales til brug af 9.klasse eksamen. Må gerne kunne perspektiveres til familieliv og have med homoseksualitet at gøre. Håber I kan hjælpe. Tak på forhånd :) -
Engelsk B Stx skriftlig eksamen 2011?
ForumindlægHej :) Mit spørgsmål går kort og godt ud på hvad eksamenssættet i engelsk B skriftlig eksamen på STX hed sidste år, eller eventuelt hvad teksterne hed? Mvh Rasmus -
Kan i give et kort beskrivelse af Afsætning mundtligt eksamen.
ForumindlægKan i give et kort beskrivelse af Afsætning mundtligt eksamen. På HHX Og hvordan man kan fremlægge sin synopsis bedst :-D Mener til et 10 - 12 tal. -
Mdt. eksamen religion C - ekstern (KS)
ForumindlægJeg skal op til relgion mdt. eksamen, som en ekstern eksamen som del i KS på HF. Jeg ved, hvilke emner, jeg kan komme op i, og føler virkelig jeg har læst dem alle godt og grundigt igennem. jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre om I har nogle gode tips/tricks til eksamen og gerne evt. et eksa... -
Undervisning i matematik, statistik og/ell økonomi relaterede fag.
ForumindlægJeg underviser i: Matematik på a,b ell c (eller folkeskole) niveau. Har et års erfaring i privatundervisning, fra matematik på videregående uddannelser ned til 2. klasse. Statistik iflg. obligatorisk pensum på polit. (Underviser pt. en 2 års elev). Økonomi: Forståelse for generel samfundsøkonomi,... -
SRP Hjælp med emner i Matematik(A) og Fysik(A)
ForumindlægJeg folkens :) Jeg skal til at forberede mig på 3.g'ernes højdepunkt, nemlig SRP. Jeg beskæftiger mig i fagene Matematik A og Fysik A. Mit overordnede emne er eksistens, og jeg vil skrive om kunstig intelligens under eksistens. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg kan få kunstig intelligens u... -
Erfaren lektiehjælper til SRP (i historie og matematik) søges akut
ForumindlægLektiehjælper med erfaring i SRP søges. Det er meget akut. Af personlige årsager er søgningen på sådan en hjælper meget forsinket. Det har selvfølgelig panikket den studerende endnu mere som nærmest er handlingslammet. Derfor håber jeg på at én af jer erfarne derude vil hjælpe denne studerende me... -
Redegør for matematikken ved opstilling af matematisk model
ForumindlægHej, Som overskriften lyder, så skal jeg i mit SRP redegøre for matematikken ved at opstille en matematisk model. Jeg forstår ikke helt hvad matematisk model er. Matematikken omhandler mindste kvadraters metode vha. matricer. Jeg skal bevise hvordan jeg finder koefficientene a og b ved regressi... -
STX/HF: Lektiehjælp/Eksamenshjælp i Matematik tilbydes Aalborg
ForumindlægHej står du og mangler hjælp til at komme videre med matematik kursus på følgende niveauer: HF-C/B eller STX-B/A så er hjælpen nær. Jeg hedder Frederik og har mere end 4 års undervisningserfaring i STX/HF Matematik. Beståelsesprocenten for mine hold er mellem 75% - 100 %. Så hvis du er inter... -
Modellering ved dif. ligning. Mat eksamen.
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe med modellering med y'=b-ay som eksempel? Hvis man skal "gøre rede for modellering ved dif. ligninger" hvad skal man så? hvordan begynder man? -
Referat til eksamen - nogle der gidder at rette?
ForumindlægHer er et referat, jeg lige har bikset sammen - en der ville have noget imod at rette det? Der Text handelt von Thomas. Thomas erinnert, dass seine Eltern und ihn Ferien in CSSR machten. Als es plötzlich die Möglichkeit bestand, dass sie in den Westen kommen konnten. Die Eltern diskutierten die M... -
Eksamen a-2006 maj woody a/s
ForumindlægKan virkelig ikk finde ud af 1eren... Nogen der evt ligger med løsningen til den? -
Lineær funktion opg. 1.01 i eksamensopgaver i matematik B bind 1
ForumindlægHej,Jeg kan altså virkelige ikke finde ud af hvad jeg skal gøre ved denne, jeg ved det er en lineær funktion men ellers er jeg lost - håber nogle kan hjælpe mig, da jeg ikke er den skrappeste til mat...Ved levering af en vare er prisen p bestemt ved:p=80x+1600,hvor x angiver mængden af varen i kg... -
MATEMATIK opgaver fra I-bogen Plus 1 eux merkantil fra Systime
ForumindlægJeg ønsker hjælp til at løse 5 opgaver fra I-bogen Plus 1 eux merkantil fra Systime. Er der nogen der kan og har tid til at hjælpr mig. Jeg er helt lost med disse opgaver =0( Mvh Dennis H. -
Kan man blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom man ikke har snydt?
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg er nervøs for at blive beskyldt for at have snydt til eksamen, selvom jeg intet har gjort. Jeg har været dansk A skriftlig eksamen på HF, og 5 min. inden tiden stoppede og jeg havde afleveret kom jeg til at gå en hjemmeside man kan kommunikere på, uden at der kommu... -
Eksempler på emner som jeg måske skal skrive et essay om til den skriftlige dansk eksamen?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal op til den skriftlige dansk eksamen, hvor man skal vælge imellem et essay eller to analyseopgaver. Jeg har tænkt mig at skrive et essay, da det er min stærke side. Jeg vil derfor spørge om, i kan give mig nogle eksempler på, hvilke enmer som jeg måske vil komme til a...
