Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19321 til 19340 af 39512
  • Stigningstal???

    Forumindlæg
    Hej derude:-) Jeg sidder her med en aflevering, men er kommet tvivl om et ords betydning;-) Kan det passe at een grafs stigningstal er det samme som dens hældning, eller er jeg helt galt på den? Jeg håber på et hurtigt svar, tak på forhånd;-) Knus:-)
  • Enerst Hemingway - Now I lay me

    Forumindlæg
    Hejsa! Ville høre om der var nogen herinde som har arbejdet med teksten "Now I lay me" af Enerst Hemingway? Jeg skal skrive en aflevering om denne tekst, men synes teksten er rimelig svær at finde ud af... På forhånd tak!
  • Blødersygdom 2.

    Forumindlæg
    Hej igen alle. Jeg sidder stadig med min biologi afleveringen men er kommet i et nyt problem. det er spørgsmål b) som lyder følgende: Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? hvad skal jeg gøre med det ? Jeg vedhæfter opgaven
  • Hastighedskonstant

    Forumindlæg
    hej. Jeg sidder og kæmper med en kemi aflevering og skal beregne hastighedskonstanten ved en 1. ordens reaktion. Jeg kender nogle givne koncentrationer til nogle bestemte tidspunkter. og ved at hastighedsudtrykket er: v = k * [A] ,, hvordan gør jeg?
  • Glose?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en aflevering og et spørgsmål lyder således:"Expliquez comment on peut être contaminé du sida".Altså, forklar hvorfor on peut?? (en smule/få) bliver smittet med aids?
  • Adjektivernes svage bøjning opgaver

    Forumindlæg
    Hejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes svage bøjning. Sætningerne skal oversættes og analyseres. Dog er jeg usikker på, om jeg har brugt de rigtige sætningsled. Er der en venlig sjæl der vil kigge på det? Opgaven er vedhæftet.
  • Den grimme ælling, Romantikken

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har denne aflevering for hvor jeg skal skrive en romantisk analyse af "Den Grimme Ælling". Efter min mening har jeg fundet eksempler på Universamromantikken og Nationalromantikken: Monisme, sammensmeltning, panteisme, dyrkelse af naturen Men jeg kunne godt bruge nogen eksempl...
  • Afstemme et reaktionsskema

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, og tænkte så på om der var nogen der ville hjælpe mig med at afstemme dette reaktionsskema ?(når tallet er i () er det fordi det er et sænket tal)CH(4) + O(2) --> CH(3)OHSå ville det være rigtig fedt !
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg er i øjeblikket igang med en aflevering, desværre sidder jeg fast i en opgave. Er der nogle som kan hjælpe mig påvej? S vedhæftet fil (opgave 2,3) - skal jeg lave en funktionsforskift i Geogebra??
  • Andengradsfunktioner. (Parrablen)

    Forumindlæg
    Hey har lige brug for hjælp til denne sidste opgave i min aflevering:P Find Diskriminanten, nulpunkttet og toppunkttet. :) opgaven: X2 + 10x + 26 = 0 tror at diskriminantten er -4 håber der er en der kan hjælpe. :D
  • Adjektivernes blandet bøjning

    Forumindlæg
    Hejsa, :) Jeg skal aflevere en tysk aflevering med adjektivernes blandet bøjning. Sætningerne skal oversættes hvilet var nemt nok. Det er det med at analysere og brugt de rigtige sætningsled, som jeg er mere usikker på. Det er nemlig en stor del af opgaven. Er der en venlig sjæl der vil kigge...
  • Audi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en længere tysk aflevering om Audi. Elemeneter som eksempelvis historie, nyheder o.l.Jeg har googlet den og kigget på Audis egen hjemmeside, men det er mest tidslinie oplysninger hvis i forstår. Har nogle af jer et godt link, eller evt. en sammenhængende tekst om dette liggen...
  • Spansk rettelse

    Forumindlæg
    Har skrevt aflevering om spanien som multikuturel - som har været et eksamenssæt. Synes det har været meget svært at formuler sig, så ville være rart hvis én ville kigge igennem for fejl :) Skriv endelig så sender jeg den i en besked :) På forhånd tak
  • Fransk: Le, les eller des cheveux?

    Forumindlæg
    hej. jeg er igang med at skrive en aflevering. der skal beskrives et billede. Jeg skrive sige: "hendes hår er langt og lyst" jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der skal stå foran "hår"
  • Analyse af novellen Sita af Lene Bagger

    Forumindlæg
    Hej,Jeg sidder og skal lave en dansk aflevering med en analyse af novellen Sita, som er skrevet af Lene Bagger. Hvis nogen ligger inde med noget om den må i meget gerne sende det til min mail: [email protected]
  • Hjælp til udregning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en aflevering om halveringstid, men jeg er gået helt i stå, ved udregningen af hvor mange % der henfalder om året. Jeg bruger denne formel: 1*(1+r)^28,78=½, men hvad skal jeg gøre med den? André
  • Molins model

    Forumindlæg
    Håber virkelig nogle kan hjælpe mig, ska afl en aflevering i morgen og skal svare om følgende:- Gengiv Molins modeljeg kan næppe finde noget om det? Så håber virkelig der er nogle der kan evt skrive et par sætninger om modellen.. tusind tak på forhånd
  • Differentialkvotient **HASTER!!**

    Forumindlæg
    Jeg er er gået helt i stå med denne opgave, og har forsøgt at lave den uden held.. Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y + x - 4 = 0 Det er til en aflevering idag!!
  • Reducér samt forkort!

    Forumindlæg
    Har aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2)
  • Kontrolplader

    Forumindlæg
    HejJeg har et lille problev i forhold til min biologi aflevering. Jeg forstr ikke helt hvad en kontrolplade er. Hvordan den præcis laves og hvorfor der vil komme kolonier på kontrolpladerne?Er der nogen som kan hjælpe mig.På forhånd tak