Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 19321 til 19340 af 36784
-
Romantiske kodeord/guldhornene
Forumindlæg.. hej jeg har fået besked på at finde romantiske kodeord i digtet guldhornene... nogle der evt. kan hjælpe lidt :) -
AMS
ForumindlægJeg har brug for noget fra www.ams.dk. Det er at hvilke forventninger har Arbejdsmarkedsstyrelsen til arbejdsløsheden i fremtiden ?Det kan godt være noget ved det herinde fra men ved ikke.http://www.ams.dk/sw3354.asp?pub=pub0256&reqId=261&show=longHerinde men kan ikke finde det jeg skal bruge, no... -
Selvvalgt emne
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk og vi skal have valgt et selvvalgt emne fra et engelsk talende land. Er lidt på bar bund da jeg ikke ved hvad jeg vil snakke om, så ville se om der var nogen af jer det kunne komme med nogen gode emner, som jeg måske kunne bruge? :D På forhånd tusind ... -
Gennemsnit
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre ad, om I synes det er urealistisk at få et gennemsnit på 10, når mit gennemsnit ligger på 8,5 og jeg går i 3.g på STX. Jeg har kun haft 3 eksaminer indtil videre.. Jeg får 10 i den overvejende del af fagene som standpunktkarakter, men der skal vel en del til at t... -
Befrielses teologer
ForumindlægHvilke årsager kan være grunden til at befrielsesteologer stadig ikke anerkendes af paven og derfor fortsat er udstødt af den katolske kirke? -
Ville gerne få rettet min stil/novelle :
Forumindlæg: VI SKULLE REJSE TIL UDLANDET. Jeg vågnede op en morgen , og kunne mærke at der var noget galt. Jeg hoppede ud af sengen. Jeg havde en fornemmelse af, at der ikke var nogle hjemme.”Hvor er min familie” var det første jeg tænkte på, og undrede mig over hvorfor denne morgen skulle s... -
Slaget på reden? - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skriv lidt om hvad der skete den gang, med slaget på reden? Den SKAL aflevers i dag:/ Er der nogle der har lyst til at skrive den?? Den skal bare være på en halv side? - Men vil have hjælp fordi jeg ikke selv er den store skriver og hadder at lave lange tekster ko... -
hvad betyder det?
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan se om jeg har oversat disse spørgsmål korrekt? 1)Wie wirkt das Verhalten von Alex auf der Demonstration? Hvordan reagerer Alex på demonstrationen? 2)Wie wichtig ist ihm das Ganze? hvorfor er det vigtigt? 3)was ist vielleicht wichtiger für Alex? hvad er vigtigere for... -
Blå bog
ForumindlægDer sidder sikkert en masse herinde med mange ideer til blå bog.. det er fordi vi har i vores klasse fået vores klasselærer til at skrive forord om vores klasse, men vores lærer er meget i tvivl, så jeg tænkte på om der er nogle der kan komme med nogle forslag til hvad der skal stå i en klasses f... -
Problemformulering
ForumindlægJeg sidder også skal lave en problemformulering om Hitler.. Jeg har skrevet følgende: I min opgave vil jeg redegøre for Adolf Hitler’s liv og hvordan han dannede de holdninger der senere ville blive en stor del af den politik NSDAP førte, undersøge hvordan det lykkedes ham at komme til magt... -
Postmoderne eller senmoderne samfund?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive min dansk opgave omkring Michael Strunge og identitetdannelse. Men jeg er i tvivl om jeg der skal skriver om det postmoderne eller senmoderne samfund? Håber at nogen vil kunne give en forklaring. På forhånd tak! -
Hjælp, jeg aner ikke hvordan min novelle kan starte!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en novelle med temaet, fra barn til voksen. Hvor barnet gerne vil have et job og tror at det er så let. Barnet finder ud af at det faktisk kræver et ansvar. Det skal skrives i jeg form og jeg kan simpelthen ikke komme på en indledning, jeg aner ikke hvordan den skal starte? H... -
industrialisering i italien ? hvornår ca ?
ForumindlægHar kigget lidt rundt om på nettet og kan ikke rigtig finde noget om hvornår industrialiseringen ca fandt sted i italien? Jeg ved dog Nord italien var et skridt foran Syd italien industrialiseringprocessen men er der nogen der kan svare på hvornår den ca. fandt sted i nord / italien Mvh Daniel -
Projektopgave hjælp
ForumindlægHej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være? -
differentialregneregler?!!?
ForumindlægJeg har et problem, som er følgende: 10*ln(x) over x^2 = 10x-10. Mit spørgsmål er.. Hvordan kommer man frem til 10x-10?? Hvilkne regneregler anvender man for at komme frem til det facit (hvis det passer :P) håber mit spørgsmål er forståeligt :) -
Budskab Antigone
ForumindlægHej Er der nogle derude der evt. har et bud på hvad budskabet er i Sofokles Antigone og Anouilhs Antigone? er lidt blank. Tak -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
Klokken af H.C Andersen og Glasskabet
ForumindlægHej Hvad har Klokken og Glasskabet tilfælles - udover at de er skrevet på næsten samme tid ? -
Hvorfor er det godt, at DF indgår i en regering?
ForumindlægHar netop skrevet min samfundsfag aflevering om, hvorvidt DF vil opnå større politisk indflydelse ved at indgå i en regering. Jeg har gennemlæst min aflevering og synes, at jeg primært beskriver, hvorfor det ikke er godt, at de indgår i en regering. Synes det er vanskeligt at finde fordele ved,... -
Forskellen på moralen og motivet
ForumindlægHej jeg har det tit med at glemme hvad de begge er, og jeg forveksler dem tit med hinanden. Jeg ville værdsætte en fin beskrivelse af dem begge.
