Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19341 til 19360 af 42938
-
hvad er AT
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig, hvad AT er. og skal man i eksame/prøve i det i 1.g. min studieretning er mat a, fysik b, kemi b. Hvilken fag er det så jeg skal op i 1.g -
Klage over eksamenskarakter
ForumindlægKan jeg klage over min eksamen, hvis jeg føler at censor forstyrrede mig under mit oplæg og derfor gjorde mig nervøs + at der var alt for varmt i lokalet? -
Nogen der vil tjekke min stil?
ForumindlægHar nu læst den i gennem så mange gange, at jeg snart kan den udenad. Det kunne være rart, hvis der lige var en som ville kigge den i gennem :) PS jeg er temmelig dårlig til fransk. Adrien est un jeune garçon de 15 ans. Il a beaucoup de bons amis dans sa l’école avec qui il peut ... -
Hjælp til franskoversættelse
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for hjælp til at rette denne oversættelse! Det kunne være rigtig dejligt, hvis i kunne hjælpe, tak :) Dansk Mange unge arabere er født i Frankrig ; det er det eneste land, de kender. De føler sig alligevel ikke som franskmænd, fordi de lever i familier, hvor man s... -
Anklaget for eksamenssnyd
ForumindlægHej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har? -
Rettelse af oversættelse!
ForumindlægHej hej!Jeg har atter brug for en rettelse af min fransk aflevering! Håber I er søde (som I plejer), at hjælpe mig!J’ai décidé de écrire sur la photo : « Île Saint Louis. Dans la photo nous voyons un boulevard où il vont deux gens. Je pense que c’est tôt dans la matinée, parce que le soleil est d... -
grammer oversættelse
Forumindlæggider i hjælp mig med at oversætte dem på engelsk. tak. 1. der er* lige løbet en kat over vejen. 2. der er altid plads til en mere. 3. den sommer skete der mærkelige ting på slottet. 4. da vi gik* over gaden,kom der en lastbil rundt om hjørnet. 5. om mandagen kom der tre politibetjente og ... -
Karakter
ForumindlægHvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet? -
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Privat undervisning
ForumindlægNogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med... -
Gode råd?
Forumindlæghej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;) -
The green mile
ForumindlægHej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;) -
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Omkostninger
ForumindlægHej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv. -
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-) -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
har brug for et svar :-)
ForumindlægHej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-) -
Ikke bestået STX
ForumindlægJeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC??
