Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19341 til 19360 af 39386
-
Fra lommeregneren til computeren
ForumindlægHej, På min super smarte TI- Voyage 200 kan man jo lave grafer og alt muligt andet avanceret - men hvordan får jeg dem over på min computer så jeg kan sætte dem ind i f.eks. en aflevering :) På forhånd tak for hjælpen :) -
parentes
ForumindlægHej alle sammen jeg har en aflevering for til i morgen og jeg har svært ved denne opgave: Sæt mest mugligt uden for parentes: 1. 3c2-12ca 2. 8a2-42a 3. -15ab-20b 4. 24bc - 6c2d 5. -9xb+6a 6. 2cb - 4ab2 -
MÆRKELIIG LIGNING =)
Forumindlægx^4 - 17x^2 + 16 = 0 forstår bare ik den her ligning ? Også er der lige den her ligning: x^6 + 9x^3 + 8 =0 PLEASE HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP =) dt er til en aflevering & jeg bare blank.. -
Bestem forskriften for f?
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for noget hjælp! Jeg er igang med en aflevering om andengradpolynomier. Jeg skal besteme forskriften for f, når f går igennem punkterne A(1,4) og B(3,6) - hvordan gør jeg det? Er med på jeg skal isolierer både a og b. -
Hjælp
Forumindlæghej alle Jeg har fået en aflevering for hvor jeg skal finde 2 selvvalgte kilder som ikke er i Fokus 2. Jeg går på gymnasiet i 2.g og er virkelig lost. Analyserne af de 2 kilder skal handle om oplysningstidens filosofiske strømninger. Er der nogle som vil være søde og finde to kilder til mig?... -
Navn på stoffer.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min kemi-opgave. Jeg har aldrig været god til kemi og nu skal jeg fortælle noget om stofferne H3C, CH2 og HC i min aflevering til på mandag. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tusind tak. -
2g 2.gradspolynomier, potensfunktioner osv.
ForumindlægHej. Jeg har en matematikaflevering til mandag, som jeg har store problemer med.. Afleveringen findes på linket http://peecee.dk/?id=71375 - Håber i vil hjælpe med bare nogen af opgaverne - en enkelt er langt bedre end ingenting :) -
Rette én sætning
ForumindlægHej Jeg skal i min tysk-aflevering skrive "De er forelskede i hinanden", og har oversat det til "Sie sind in einander verlieben". Men jeg synes det lyder en smule underligt - er der en bedre måde at skrive det på? :) -
Problemformulering
ForumindlægJeg er igang med en aflevering, og jeg sidder lidt fast med en problmformulering. Jeg skal redegøre, analysere og vurdere. Min opgave er "Unge giver SF jordskredssejr" Er der nogen der har et eksempel på en problemformulering? -
HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering. hvor jeg skal aflevere en oversættelse og så er jeg gået i stå ved en sætning, som lyder således: og så var der dem. Håber der er nogen, som kan hjælpe med at oversætte det så det kommer til at lyde fornuftigt. -
opgave: politisk rådgiver
Forumindlæghvis I fik stillet sådan en opgave: Vælg et parti. Forestil dig at du er politisk rådgiver for netop dette parti. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for hvordan netop partiet skal komme til at fremstå som en vinder. er bare helt tom og skal lave aflevering om det - hjælp! -
højt saltindhold i jorden....
Forumindlægjeg har en aflevering for til imorn, men der er et spørgsmål jeg ikke rigtig forstår. " Diskuter, hvilke tilpasninger planter kan have udviklet for at kunne leve i områder med fx højt saltindhold i jorden." -
Multiplikatorvirkningen??
ForumindlægHej alle, jeg har en aflevering for til i morgen og et af spørgsmålene kan jeg simpelthen ikke finde ud ad, håber i kan hjælpe mig det ville være en meeeega hjælp. Det lyder således: under forudsætning af en importkvote på 30%, en opsparingskvote på 15% og en skattekvote på 40%, udregn da M... -
Oversættelse
ForumindlægJeg har en tysk aflevering i aften, så kunne godt bruge lidt hjælp. Hvordan oversætter man følgende. Alle lejligheder har en stor balkon og et lille badeværelse, men de er alligevel ikke attraktive. Den tørre luft er usund, og støjen fra gaden og naboerne generer beboerne. -
rette tysk grammatik
ForumindlægHej:) Jeg har en tysk aflevering som snart skal afleveres, skulle skrive et eventyr. Ville høre om der var nogle tysk eksperter som har lyst og tid til at kigge på den, da jeg ikke er den bedste til tysk grammatik:( (det er en computerskrevet A4 side) På forhånd tak. -
rette tysk grammatik
ForumindlægHej:) Jeg har en tysk aflevering som snart skal afleveres, skulle skrive et eventyr. Ville høre om der var nogle tysk eksperter som har lyst og tid til at kigge på den, da jeg ikke er den bedste til tysk grammatik:( (det er en computerskrevet A4 side) På forhånd tak. -
My son the fanatic - tema??
ForumindlægHej Jeg har en aflevering for om My son the Fanatic, hvor jeg blandt andet skal kommentere temaet, problemet er bare at jeg har ingen ide om hvad temaet er!!! Hjælp!! Er der nogen som har nogen ideer, jeg kan bruge?! På forhånd tak! -
My son the fanatic - tema??
ForumindlægHej Jeg har en aflevering for om My son the Fanatic, hvor jeg blandt andet skal kommentere temaet, problemet er bare at jeg har ingen ide om hvad temaet er!!! Hjælp!! Er der nogen som har nogen ideer, jeg kan bruge?! -
Hjælp til samfundsfags analysemetode
ForumindlægJeg skal til at i gang med en samfundsfags aflevering, hvor jeg har en række tabeller og figurer. Jeg skal så analysere dem, og så diskutere. Er der nogen bestemte ting man skal spørge om, i forhold til, om tabellerne går imod hinanden og i det hele taget til hvordan man netop skal analysere? ... -
Politik, hjælp!!
ForumindlægHej, Jeg har en aflevering, som jeg bare ikke kan finde ud af, da jeg ikke aner noget som helst om politik, så håber virkelig i kan hjælpe mig! Spørgsmålet lyder: Lav en kritisk analyse af partiernes politik. Partierne: Socialdemokraterne og konservative. Håber i kan hjælpe mig! :)
