Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19341 til 19360 af 36230
-
HASTER - genitiv
ForumindlægHvordan oversættes: • Det er hans firmas bil. ? Er det: - It is the car of his company. el. ...his company's car... ? Tak på forhånd skal afleveres i dag, så haster -
Definition af Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvad begreberne Kulturdeterminisme, Naturdeterminisme samt possibilisme betyder. På forhånd tak. -
Filosofiens tanker på latin?
ForumindlægHvordan oversætter I: - Tiden og rummet/tid og rum vil vare evigt. - Gennem sandhed skal universet herskes. Giv lyd folkens.. Må den latinske ånd være med jer. -David -
Kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme
ForumindlægEr der nogen der har et link som kan bekræfte at kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme er det samme? Kan man ikke også udover Enhedslisten betragte SF som et kvasilibertarianistisk parti? -
Gode emner til Årets AT 2013 EMNE? "Kampen for det gode liv"
ForumindlægHej Jeg er i den nød situation, at jeg ikke har valgt en emne endnu, da jeg slet ikke har noget interessant og spændende emne jeg kan komme på. Vil i ikke være søde at hjælpe mig , og kommer med nogle gode forslag? og hvordan problemformuleringen fx. ku' se ud? Tak på forhånd' ... -
Ejefald s på tysk
ForumindlægHvordan oversætter man "ilses ferie" på tysk .. "ilse" er et nav .. -
AP (Almen Sprogforståelse).
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i AP den 5. december, så tænkte på, om der er nogen, der har prøvet det før og evt. har eksempler på opgaver. Desuden kan jeg ikke gennemskue det med kasusser overhovedet.. Håber, der er nogen, der kan hjælpe.. Tak på forhånd. ;) -
HJÆÆLP ER PÅ RØVEN !!
ForumindlægJeg skal snart til at skrive min AT synopsis eftersom jeg er utrolig bagud. Mit overemne er: Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Mine to fag er: Biologi og dansk - Mit underemne jeg havde valgt til at starte med var "Kolera epidemien", hvor jeg herefter vil... -
Essay- outline the scope
ForumindlægJeg er i gang med introduktionen i mit essay og der står at jeg skal ‘outline the scope’ hvad menes med det? -
Er det rigtigt
ForumindlægShe falls in love He forgot his keys Tak på forhånd. -
Råvare??
ForumindlægHvilke af disse er råvare? Tak på forhånd 3 / 4 lb kogte store rejer (skrællet, deveined, fjernet haler), halveret på tværs 1 / 2 lb frisk fikserede kongekrabbe ben kød, kogte og pillede 1 / 2 lb frisk hummer kød, skåret i 1/2-inch stykker 1 / 4 kop fint hakkede gulerod 1 / 4 kop fint hakkede sel... -
Film i Geografi.
ForumindlægHej folkens. Vi har fået en anderledes opgave af vores lærer. Han har bedt os finde en film vi kan se i Geografi. Vi har allerede set Al Gore's "An Inconvenient Truth". Det filmen skal handle om er: Globalisering Befolkning Pladetektonik/Vulkaner Vind og Vejr Klima Eller måske nog... -
Akut hjælp!!!
ForumindlægHej jeg skal aflevere tysk stil torsdag og har brug for hjælp til rettelse af følgende: Ich schlich aus dem Haus, nahm mein Moped und begann nach der Stadt zu fahren. Normalerweise ich wurde auf der Hauptstrasse ausfahren haben, aber dieser Abend die Hauptstrasse war geschlossen aufgrund eines ... -
Tysk
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med at rette dette her? Claudia Rusch sagt in seinem Buch Meine Freie Deutsche Jugend, über seine Kindheit und Jugend in der DDR. Als Kind träumte sie von einer Reise nach Schweden, aber es nur möglich war, nach dem Fall der Mauer. Am 24. Dezember 1989 segelt... -
Katinka- Peanut- Analyse
ForumindlægHejsa der :) Vores lærer har givet os en opgave at analysere sangen som bandet Katinka har skrevet/lavet. Sangen hedder Peanut og det lidt svært at analysere den når man ikke har prøvet det før og ikke har erafring med "Lyrisk analyse modellen" Ellers tak på forhånd -
Hjælp mig! please.
ForumindlægJeg vil have hjælp fra jer mine venner! jeg har en biologiopgave som hedder" Væksthormoner og slagtesvin" opgave 52 fra gymnasiet. Er der nogen der har skrevet den? Kan I ikke lægge den på studi. Hjæp mig please, fordi den skal afleveres snart.Please søde venner! -
underklasse?
ForumindlægAltså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng? -
komplexe tal
ForumindlægHej jeg hedder sara og skal til at skrive 3.gs opgave og jeg har ud fra udvægelsesmetoden valgt matematik at skrive i.Da vi er igang på 2.gradsligninger i øjeblikket, faldt min interesse i at man kun kan løse ligningen hvis diskriminanten er et positivt tal.Derfor komplexe tal.Jeg håber at der vi... -
HVILKE AF DE TO ER MEST RIGTIGT?
ForumindlægHer er to formler som jeg har fået det til.. hvordan siger man: " han gemte sig i jordhulen" hvilke af de to passer bedst?? eller slet ikk nogen af delene??1. he hid in the cave2. He hid him self in the cavepå forhånd mange tak -
det danske navn?
Forumindlæghvad er det danske navn for:isobutyl 4-aminobenzoate?
