Søgning på: religion b projekt. Resultater: 19361 til 19380 af 95145
-
3 ligninger med 2 ubekendte ??
ForumindlægHej Jeg er igang med et konstruktions projekt og er faldet over en bjælke med tre hjul. Nu vil jeg gerne beregne belastningen på alle hjul. Har fået tre ligninger ud af det. 26241230-740Vb-1800Vc=0 5779489,9+740Va-1060Vc=0 -23530570+1800Va+1060Vb=0 Nogle som kan hjælpe med hvordan jeg finder Va... -
Yo homes. opg. ang. Industrialiseringen.
Forumindlæghej, vi er ved at lave et projekt om teknologi og industrialiseringen. og vi ville gerne hva enogle facts. den er til i morgen, og jeg har sgu været syg hele tiden, så hjælpe ville vi fanme værtsætte!: Håber i ville hjælpe :'). - fortabt smafundsfags gruppe... -
Finde den største differential koefficient
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med et projekt, hvor jeg er løbet ind i et problem. Jeg har fundet frem til denne parabel: -(225/25652)*x^2+(3554/6413)*x+326207/6413. Jeg har så fundet af at: f'(x) = (1455/72716)-(1455x/72716). Men hvordan finder jeg ud af hvor differential koefficienten er størst inde... -
Hestebønner
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave et AT projekt om slaver og deres kost, og en af de ting de fik meget var hestebønner og jeg vil gerne vide lidt mere om hvorfor den er så sund? Jeg ved den indeholder mange proteiner, men jeg kan ikke finde mere end det, så jeg tænkte om der er nogen herinde der ved... -
Unge om at cykle
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med mit afsluttende kom/it-projekt. Jeg har valgt at lave en kampagne om at få unge til at cykle mere. I den forbindelse skal vi lave en spørgeskemaundersøgelse. Det tager kun et par minutter og ville virkelig være en kæmpe hjælp, hvis i ville besvare mit spørgeskema... -
Unge om at cykle, produkt??
ForumindlægHej alle! Jeg er så småt i gang med mit afsluttende kommunikation/it-projekt. Vi skal lave en kampagne og jeg har valgt, at prøve at få unge til at cykle mere. Men hvilket produkt skal jeg lave? (plakat, film, brochure osv.) Og i så fald indeholdende hvad? Har ingen idéer til hvad der vil virke b... -
Styrkeberegning af nogle bjælker
ForumindlægHej jeg har et projekt i skolen, hvor vi skal lave et fjernvarme anlæg. Med solpaneler. Der skal jeg så beregner hvor meget de bjælker der holder panelet oppe, skal kunne holde til. Det skal siges at de er placeret ude ved den jyske vestkyst, så der er jo noget vind og sådan. Og der er vel også n... -
Analyse af vand.
ForumindlægHej, vi er en gruppe der er igang med vores eksamens projekt i Teknologi på HTX hvor overemnet er vand. Vi har imidlertid problemer med at finde nogle konkrete lovkrav omkring bakterie/salt/chlor indhold i vandingsvand - hvis der er nogen der har en god kilde med ovenstående oplysninger ville vi ... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle jer derude på Studieportalen. Jeg er lige nu igang med mit årsprøve projekt i matematik og jeg står i den situation at jeg ikke kan komme videre med min opgave medmindre at jeg får løst denne opgave (der er vedlagt en fil) Jeg håber i kan hjælpe :) -
Spørgeskema
ForumindlægJeg er ved at lave et projekt i kommunikation og IT, hvor jeg har valgt emnet økologi. Derfor vil jeg bede alle jer flinke mennesker svare på mit spørgeskema omkring økologi. Det tager kun få minutter. :D http://obsurvey.com/S.aspx?id=caf0ce7d-53e6-4f2b-a444-f76fa5887265 -
Produktion af insulin
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med et projekt, og kan ikke finde meget om, hvordan man producerer insulin ud fra gærceller på Novo Nordisk, hvilket er det, som jeg gerne vil undersøge. Derfor vil jeg spørge, om der er nogen af jer, der ved noget om det, eller evt. har nogle artikler om emnet. Det ... -
Den danske kriminalitetslovgivning
ForumindlægHej jeg er i gang med vores samfundsfag projekt i kriminalitetslovgivning, og vi skal besvar nogle spørgsmål om det. Jeg er næsten færdig med den lille rapport, men har problemer med denne spørgsmål: Hvorledes forebygger den danske stat mod kriminalitet? Resocialisering skal inddrages. Håber på... -
Spørgeskema til afsluttende eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S... -
Differentialregning
ForumindlægHej jeg sidder og laver et projekt hvor jeg skal definere og redegøre for begreberne: Differenskvotient i x_0 og Differentialkvotient til f_(x) i x_0 Differenskvotient i x_0 er vel tangenthældningen når man lader sekantens hældning mellem to punkter gå mod 0 i punktet x_0, men hvad er different... -
Hvad er forskellen på ..
ForumindlægHej .. Har et projekt i skolen og jeg "tror" ikke jeg kan blive færdig hvis jeg ikke får svaret på det her spørsmål som er: Hvad er forskellen på modstandsbevægelse og terror? Giv eksempler. Jeg prøver at finde et svar, men hvis i kender ét ville jeg blive meget taknemmelige hvis I skre... -
Kvinder i vikingetiden og VK-tiden generelt
ForumindlægHej alle sammen, Jeg sidder og skriver eksamens projekt om kvinden stilling i Vikingetiden, og jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen der havde nogen gode idéer til en super god indledning til emnet. Dette skal fylde ca. 10-15 linjer.. Derudover ville nogen perspektiverende guldkorn hell... -
Metode i dansk
ForumindlægJeg sidder og er i gang med mit AT projekt Jeg nævner hvilken periode min givne tekst er skrevet i, og fortæller hvordan det er karakteriseret i teksten. Mit spørgsmål er så hvilken konkret dansk metode det er. Hælder mest til at den er socialhistoriske, eller kan man også betegne det til at gå... -
Komparative metode
ForumindlægJeg sidder og er i gang med at finpudse mit AT projekt Jeg skal se på ligheder og forskelle mellem pirater i litteraturen og i virkeligheden Derfor har jeg analyseret nogle kilder og en roman. Taler man om den komparative metode, hvis man sammenligner resultater fra en historisk analyse med d... -
Vis med tretrinsreglen hvad differentialkvotienten for f(x) = 1/x er.
ForumindlægHej :) I vores projekt har vi en række spørgsmål. Et af dem er: "Vis med tretrinsreglen hvad differentialkvotienten for f(x) = 1/x er." Et andet spørgsmål er: "Forklar hvordan man kan finde monotoniforholdene for en funktion f(x) ved hjælp af dens afledede funktion f’(x).&... -
Produkt?!
ForumindlægHej Alle. Om er uge skal jeg lave projekt og da jeg ikke er hjemme skal jeg aflevere opgaven en dag tidligere, men jeg skal lave et produkt og jeg aner ikke hvad jeg skal lave. Har i nogle ideer for jeg er virkelig på bar bund?! Og tusind tak for hjælpen hvis i svare! Overemne: På grænsen til.....
