Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19381 til 19400 af 42474
-
HASTER! Emnevalg til projektopgave - Nogen ideer?
ForumindlægHey Allesammen!:D Jeg sidder i en mega krise lige nu, jeg kan ikke komme på et godt emne til min 9. klasses projektopgave og jeg tænkte på om nogen af jer måske havde nogle ideer? Overemnet er "Herfra min verden går", så det er et ret stort emne og vi kan stortset skrive om lige hv... -
Hjælp Haster HAster ..Help please.
ForumindlægHej alle. Nogen der kan hjælpe mig med, at rette noget tysk ? Tak på forhånd. -
nyttevirkning( bil vs elbil )
ForumindlægHejsa, Jeg har studieprojekt... Vi har valgt at lave sammenligninger mellem biler og elbiler... som vores produkt har vi en dynamo + en dampmaskine, havde tænkt mig at regne nytteenergi vha. brændværdien for sprit/kul w/e dampmaskinen skal køre på.. og så regne ud hvor meget energi der går tabt... -
Resonansbindinger?
ForumindlægFørste spørgsmål: Er der rent faktisk noget der hedder det?\nSidder med en masse engelske papirer, hvori de bl.a. betegner bindinger i benzen som "resonance bonds" fordi elektronerne kan bevæge sig over hele molekylet...\n\nVille være fantastisk, hvis nogen evt. kunne føje et navn til (... -
nationalisme
ForumindlægHeej ;) Nogen som kan hjælpe? Det modsatte af nationalisme? er det imperialisme? På forhånd tak! -
dumpet Engelsk B
ForumindlægHEj jeg har engelsk på B. jeg fik 00 og 02 i årskarakterne.. og var op i skrf. engelsk, men jeg tror jeg får 00.... mit snit er ca. 7,3, og jeg vil læse til tandlæge, som kræves Engelsk B.. Hvad skal jeg lave?? -
Grammatisk korrekt sætning
ForumindlægIch denke, dass Alter nur eine Zahl ist. Tak på forhånd. -
Samfundsfaglig/historie metoder
ForumindlægHej alle Tror vi er mange der er i samme båd, vi har skrevet i to humanistiske fag, hvor af historie er det ene, og nu skal vi så finden alt om metoder til den samfundsfaglige del af historie. Jeg er selv samfundsfaglig og "på tynd is"....Jeg har dog haft glæde af bøgerne Primus 1 og 2,... -
Erik Clausen
ForumindlægHej,Er der nogle der ved hvem Erik Clausen er og hvad det er han arbejder med?Malfoy -
....................
Forumindlægjeg har oprettet dette som et spørgsmpl, som jeg vil slette efterfølgende men det er bare, så du kan få den rettede tekst. der er dog to ting ting skrevet i fed skrift er sætninger, som skal forkortes, men jeg ved ikke hvordan den skal formuleres. ting skrevet i fed skrift og kursiv er sætning... -
Sammensat ord
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man finde ud af om ordet sidder sammen eller ikke.Fx: cykel motere, ellere cykelmotere.Og hvordan kan man finde ud af om "motere" skal -ende med ERE, eller ERER ?Nogle der kan hjælpe? -
Pragmatisk analyse
ForumindlægNogle der kan hjælpe med lidt udbyggende viden om netop pragmatik? -
hjælp svært projekt opgave!
ForumindlægGoddag Alle sammen! Som projekt, har jeg om Den nye mur som hedder Adskelsmuren i Israel..! Skal lave problemformulering om den?? Nogen som kan hjælpe mig med det?? Eller er der facts om det på nettet altså om selve muren ??På forhånd mange tak -
VIGTIGT!
Forumindlæghej alle mennesker. jeg har fået en historieopgave, som så skal afleveres på torsdag! -jeg har så fået til opgave at skrive om borgerkrigen i bosnien, altså den hvor joguslavien blev delt. mit spørgsmål er så om der er nogle der ved noget om hvordan folk havde det under krigen? kun i bosnien da d... -
HASTER!!!!
Forumindlæghej (: har virkelig brug for hjælp, skal lave en analyse af en nyhedsartikel, men jeg har ingen anelse om hvordan man gør, hjælp! -
Ung, uden det sure!
ForumindlægHej, jeg har fået en artikel som jeg udfra skal skrive en stil(Læserbrev), (De unges barske tale,) og i stilen står der bla. om hvordan unge snakker, når de kun er 13, de siger FUCK, kælling, luder o.s.v (I kender det sikkert fra jeres egen hverdag.)Det vil jeg "diskutere" lidt om i min... -
oversættelse
Forumindlæg1 Por el momento taladro el señor Nielsen en un privata casa en Salamanca2 Es siempre de su cuarto3 Hoy come es junto con ellas españolas chicas4 Cristina pregunta: "¿Vas a fuera no esta noche?"5 El señor Nielsen respuesta :"No, voy a estudiar"6 El vikingo va a fuera con las c... -
The Dress - af Julia Darling
ForumindlægJeg har i dag været oppe i årsprøve i skriftlig engelsk B, og til del B i den del med hjælpemidler fik vi teksten The Dress af Julia Darling. Jeg er lidt spændt på hvordan det er gået, og ikke mindst resultatet, da jeg ikke føler mig særlig god til engelsk. Mit spørgsmål er om nogle kunne læse de... -
Rettelse af tysk opgave tak.:D
ForumindlægPerspektivierungIch möchte gern eine kleinen perspektivisch- erweitern von „Jenseits der Stille“ mit Sigmund Freuds „Drei-Instanzen-Modell“. In dem Gespräch von der Geschichte ist Lara ein kleines Mädchen. Lara steht zwischen zwei Welten, die der taubstummen Eltern und die der Hörenden. Clarissa ... -
Spansk Rettelse af tekst
ForumindlægHej, har skrevet hvad jeg laver i fritiden på spansk. Nogen der gider og rette det? Me gusta estar con mis amigos en su tiempo libre. Me gusta jugar al fútbol y en mi tiempo libre. Además, me gusta ver el fútbol Fc.Barcelona juego. Me gusta estar con mi familia....
