Dansk

....................

12. november 2015 af onewingedweeman (Slettet) - Niveau: A-niveau

jeg har oprettet dette som et spørgsmpl, som jeg vil slette efterfølgende men det er bare, så du kan få den rettede tekst.

der er dog to ting

ting skrevet i fed skrift er sætninger, som skal forkortes, men jeg ved ikke hvordan den skal formuleres.

ting skrevet i fed skrift og kursiv er sætninger, hvor jeg ikke forstår, hvad du mener. (?)

Vedhæftet fil: Admin Ric.pdf

Svar #1
13. november 2015 af onewingedweeman (Slettet)

jeg har oprettet dette som et spørgsmpl, som jeg vil slette efterfølgende men det er bare, så du kan få den rettede tekst.

der er dog to ting

ting skrevet i fed skrift er sætninger, som skal forkortes, men jeg ved ikke hvordan den skal formuleres.

ting skrevet i fed skrift og kursiv er sætninger, hvor jeg ikke forstår, hvad du mener. (?)

vedkommende, som havde brug for dette, har fået det. men jeg kan ikke slette dette spørgsmål....

Brugbart svar (0)

Svar #2
13. november 2015 af Stygotius (Slettet)

Man har sjældent set et så kaotisk, forvirret og helt sammenbrudt dansk som det der findes, både i indlæg #0 og i den vedhæftede tekst   - - -og så fra en universitetsstuderende. og en kommunalt ansat  -Du godeste !!

....og så siger nogle at analfabetismen er udryddet i Danmark.  Tjaa...

Brugbart svar (0)

Svar #3
13. november 2015 af Therk

Den 8-årige har en pointe ;)

Skriv et svar til: ....................

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.