Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19381 til 19400 af 60879
-
Naturfagsopgave-svar?
ForumindlægNogen der har naturfagseksamens-opgave-svar eller allerede har været til naturfags-eksamen i år og evt. har lyst til at sende mig deres svar?Det ville virkelig være en stor stor hjælp. TakM.v.h Mikala -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
Dit endelig gennesnit?
ForumindlægHvad bliver dit endelige gennemsnit? Mit bliver omkring de 9,7 (kommer an på de sidste eksaminer), intet fancy, men dog stadigvæk nok til at komme ind på de uddannelser, jeg vil. -
Gennemlæsning og evt. bud på karakter
ForumindlægHejsaJeg har lige afleveret en skriftlig opgave skrevet på engelsk. Der er meget længe til jeg får den igen fra rettelse. Jeg er lidt spændt på hvordan den bliver bedømt. Er der en sød person herinde som jeg må sende den til pr. mail og som vil rette den og evt. give et bud på hvilken karakter på... -
Eksamenskarakterer i skr. musik 2004
ForumindlægHey!Er der nogen der ved hvor man kan se hvad elever, der var oppe i skriftlig musik eksamen i 2004, fik i gennemsnit? Ikke et generelt gennemsnit, men et gennemsnit for hver enkelt af de stillede opgaver: Koralharmonisering, viseudsættelsede, jazz arrangement, pop/rock arrangement, delopgaven.Fo... -
hvordan udtaler man det?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad? -
Facit til eksamenssæt MAT A i dag!
ForumindlægHej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det... -
Engelskeksamen på STX - regler
ForumindlægHej. I eksamensbekendtgørelsen på rets-info står der på nuværende tidspunkt: Prøverne i idræt B, engelsk B og fag på A-niveau, der efter stx-bekendtgørelsen altid skal afsluttes ved udgangen af 3.g, kan ikke afholdes før udgangen af 3.g. For elever, der gennemfører flere end 4 fag på A-niveau, ka... -
Kvote 2....tests der forbedrer ansøgning
ForumindlægJeg blev færdig med gymnasiet sommeren 2007 med et snit på 9.1 på gammel skala. Problemet er, at jeg vil læse international business på CBS og derfor er det nok kvote 2, hvis jeg skal have en chance. Jeg har på nuværende tidspunkt kun engelsk på b-niveau, men jeg tager en TOEFL næste uge. I øjebl... -
HASTER Ubestemt integrals sammenhæng med arealbestemmelse
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig MatB eksamen på mandag d.25.6, og har et eksamensspørgsmål, som jeg har haft besvær med at besvare. Eksamensspørgsmålet lyder: "Definer begrebet ubestemt integral og bevis dets sammenhæng med bestemmelse af arealer". Navnlig den sidste del er spørgsmål: ... -
Dumpe i gennemsnittet
ForumindlægHej.. Jeg bliver student her iår.. Jeg blev lige i tvivl om hvornår det er man dumper helt, og ikke får sin hue.. Er det hvis man dumper eksame gennemsnittet eller er det HELE snittet? dvs. årskarakter + eksamens -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
Who/Whom?
ForumindlægHello Jeg er lidt i tvivl om, hvornår who eller whom skal bruges, når man skriver (på engelsk naturligvis). -
gode fif TAK
ForumindlægHej alle Skæbnen ville at dansk skulle være min sidste eksame på STX. Da jeg jo er ved vejs ende, er motivationen ikke speciel hø,j i henhold til hvordan jeg får læst mit pensum på den bedst mulig måde....Sååå nogle der har nogen gode fif, til hvordan det kan gøres....? -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
Søger inspiration.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag. Og jeg tænkte på om nogen havde gemt en opg. de havde lavet, så'n så jeg kan se hvordan de skal skrives/fortælles, og hvad jeg skal ha med. Ville hjælpe en del, da samf ikke er min stærkeside. Tak på forhånd x) -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak! -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
Læseferie?
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår vi får læseferie til sommer? Og hvornår de skriftige og mundlige eksamener ligger? (altså for 3. års elever på gymnasier)Godt nytår!
