Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19401 til 19420 af 60879
-
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
Beregne motorens afgivne effekt
ForumindlægHej, Jeg er igang med at øve nogle opgaver, for at forberede mig på den kommende eksamen i Termiske Maskiner. Jeg står med en opgave der lyder følgende: En motor får tilført 15 liter brændstof pr. time. Brændstoffet har en brændværdi på 48.900 kJ/kg og massefylden er 890 kg/m^3. Beregn motorens... -
rehtoric
ForumindlægHvordan kan man bruge af : repetition finde how can someone use repetition to finde in the text of: Senator Barack Obama's acceptance Speech in chicago, Illinois from wednesday , November 5, 2008 Help - Eksam :S -
hjælp, har prøvet alt ! i min sidste chance !
Forumindlæghej , hvordan laver man en tysk og engelsk disposition ? det er til eksamen, og er helt lost, det står ingen steder ! HJLÆP ! -
SSO
Forumindlægstår SSO-karakteren som både års. og eksamen...? eller en af delene...? -
Tjene 100 kr
ForumindlægHej...jeg har idag trukket i engelsk, og syntes den er lidt svært da jeg også har besvær med engelsk, så derfor hvis nogen gerne ville give et resume af teksten og analyse af den så jeg kan fremlægge det imorgen vil jeg give 100kr til dig´el. gratis hvis du gerne vil det : håber virkelig der er n... -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Tangentens ligning
ForumindlægHej, jeg skal finde tangents ligning de to steder i funktionen, hvor der er en hældning på 3: en funktion lyder: f(x)=-3*(x+2)-1 og har to tangenter med hældningskoefficient 3.. Jeg finder f'(x): f'(x)=3/(x+2)2 Jeg ved, at hældning er 3, så : f'(x)=3 ⇔3/(x+2)2=3 <=>... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Funktionsundersøgelse.
ForumindlægHej!Jeg skal til skriftlig matematik på tirsdag, men jeg har det problem at jeg er meget i tvivl om, hvordan man beregner værdimængde og definitionsmængde. Det drejer sig jo så specielt om, når man skal lave funktionsundersøgelse. Er der en eller anden helt sikker metode?Jeg er meget i tvivl.også... -
Planer efter sommerferien
ForumindlægBegynder du på gymnasiet?Fortsætter du i gymnasiet/hhx/htx/hf?Tager du et sabbatår, eller går du direkte efter den videregående uddannelse?Kort sagt: Hvad er dine planer efter sommerferien? -
Genre beskrivelse
ForumindlægNu har jeg fundet denne genreoversigt, men kan jeg ikke også finde en side, der beskriver, hvad fx, novelle, roman, lyrik osv. er...Har virkelig brug for sådan en guide. Er der nogle der ved hvor den kan findes, har søgt forgæves på nettet.Mange af genrene der skal beskrives må meget gerne være d... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Eksamener i 2.g?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ... -
Terminsprøve lytteøvelse
ForumindlægHej allesammen, har et spørgsmål angående tysk terminsprøve. Jeg skal op her i morgen, har dog altid problemer med at lytte, da mit tysk ordforåd ikke er godt. Hvilke tricks kunne jeg bruge? Også til den skriftelige? -
Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?
ForumindlægJeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem. Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil j... -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til skriftlig engelsk terminsprøve i morgen, og jeg vil gerne have nogle ting på det rene. Hvad er det vigtigste at huske? mht. grammatik og det væsentligste man skal huske mht. sprog. Også til sidst - Hvis i kender nogle hjemmesider hvor man kan øve grammatik, så tast dem lige ind. ... -
dumpet dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har lige fået dansk skriftlig tilbage og udslaget var ikke godt. jeg fik simpelthen 00, men mit spørgsmål er så om jeg et dumpet dansk helt og bliver nødt til at tage dansk om. Jeg har ellers 4 i skriftligt og 7 i mundtligt. er jeg så dumpet eller hvordan ? -
Hej jeg skal op til kemi c eksamen imorgen. Kan i hjælpe mig med at løse denne opgave og hvordan finder jeg n?
ForumindlægJeg har 2,173 g KMno4 og 30,00 masse i % og densitet 10149 g/mol Anfør fasebetegnelser i ovenstående reaktions skema 2KMnO4 + 16 HCl ---> 2 MnCl + 2 KCl + 5 Cl2 + 8 H2O 2KMnO4(s) + 16 HCl(aq) ---> 2 MnCl(aq) + 2 KCl(aq) + 5 Cl2(g) + 8 H2O(i)
