Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19421 til 19440 af 39512
-
HJÆLP! Religionernes mysterier og frelse - hvad går frelsen ud på?
ForumindlægHej(; Jeg er igang med en mundtlig og skriftlig aflevering om religionernes mysterier og frelse, og jeg har problmer med at finde ud af hvad frelsen går ud på i buddhisme, jødedom og islam. Nogen der kan hjælpe? Det ville være super!;D. -
Energi forbrug
ForumindlægJeg sidder fast i en aflevering, hvor jeg skal beregne mit engeriindtag og energiforbrug ud. Mit Energiindtag ligge på de omkring 8000 kJ men kan det passe at mit energi forbrug skal være dobbelt så højt? Eller skal det ligge lige omkring de 8000?? -
Desperat - sandsynlighedsregning
ForumindlægHej, jeg har lige haft noget om sandsynlighedsregning, og jeg forstår det virkelig ikke. Og nu har vi selvfølgelig fået en hel aflevering i det, så tænkte på om der er en der vil hjælpe, muligvis lave det sammen med mig over msn eller noget. Opgaverne er vedhæftet, så i/man kan også bare hjælpe m... -
Integralregning og vektorer
ForumindlægHej SP, jeg sidder fast ved to opgaver i min aflevering: Man må ikke bruge CAS eller lommeregner til at regne dem. Jeg har lavet a) i begge, men de to b) delopgaver kan jeg ikke helt få hul på. -
2 piger søger hjælp, NU...
ForumindlægVi har fået stillet en opgave, under emnet andengradsfunktioner, der hedder: Eksempler på anvendelse af andengrads funktioner (afsætningskurver, DB...) ??? Hvad gør vi der.. nogen der kan komme med nogle eksempler så vi endelig kan blive færdig med den aflevering?? -
ENGELSK AFL.
ForumindlægHej. i min engelsk aflevering er der en opgave som lyder: Forklar på dansk de forskellige betydninger af følgende sætning: He put his hat on his head - jeg kan kun se den ene mulighed :/ hjælp ? -
standardentalpi for Ni(s)
ForumindlægHej! jeg har glemt min databog over i skolen og har en kemi aflevering for hvor man skal beregne entalpien for en reaktion hvor nikkel indgår som en af reaktanterne. bliver derfor nødt til at have fat i standardentalpien for Ni (s). En eller anden der kan slå den op for mig??? på forhånd tak -
Isolering af t i formlen
ForumindlægHej alle. Jeg har en aflevering til imorgen og jeg er lidt i tvivl om, hvordan denne opgave løses. den lyder : V=L*(t*T)*r/s. t skal isoleres. og (t*T)*r/s er en brøk, hvis det kan hjælpe jer. På forhånd tak -
Fransk Referat: Nogen der gider læser det igennem :)
ForumindlægHej, jeg har skrevet et referat om filmen : A la folie.. Pas du tout,.. (Elsker mig, elsker mig ikke) på fransk Er der nogen der gider læse den igennem og finde evt. fejl, det er en aflevering og vi får snart karakterer..Så har virkelig brug for hjælp.? På forhånd tak :) -
Aproksimation
ForumindlægHej! tænkte om der er nogen herinde der kan hjælpe mig med en aflevering... I min opgave har jeg X~N(m, 1,48=sigma) så ved jeg at X med streg over hae en værdi på 7,5 og jeg skal finde 95% konfidensinterval for middelværdien m. hmmm.... -
Ideologier
ForumindlægHej, det er min første aflevering i samfundsfag, og jeg har fået tildelt dette nedenstående spørgsmål som jeg skal gå ud fra: Er variationerne hos partiernes politik så begrænset, at der nærmest er tale om én samlet partimasse hvor partierne ikke adskiller sig fra hinanden. Hvordan skal jeg sta... -
Fysik August 2006
ForumindlægHej.. Jeg mangler frygtelig meget fysik afleveringen fra august 2006, men på mit ark står der godt nok også 2006-7-2 Opgaverne er: Batteridrevet skruetrækker Eurostar Lufttrykket i en flykabinde Barringermeteoritten Kortere halveringstid Magnetar Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig -
Point of view
ForumindlægHej alle .. Jeg skal til at lave min engelsk aflevering, da der kommer et spørgsmål om tekstens point of view.. Og så er mit spørgsmål : - Hvad går point of view ud på og hvordan kan man evt finde det i et tekst (altså noget man skal lægge specielt mærke til?) På forhånd tak :) -
bestem længden af ha i trekant
ForumindlægPlz hjælp. Jeg skal løse denne opgave til en aflevering, men den giver problemer. Kan du ikke plz hjælpe mig ?? Eller dig ??? :D Jeg har en ABC trekant , hvor arealet er 5, 98. siden a er 4 . Jeg skal nu bestemme lændgen af højden ha fra A. Men hvordan ??? -
Nogle venlige sjæle her?
ForumindlægHej! Jeg er lidt i et dilemma, har en engelsk aflevering jeg skal lave, men forstår ikke rigtig teksten - derfor lyder min bøn: "Nogle der har læst Poetic Justice af Diana Appelyard"? Hvis der er nogle der har læst den og kunne tænke at hjælpe mig - så skriv straks! -
LÆS HEEER!!
ForumindlægHEEEJ!! har desperat brug for hjælp.. har en dansk stil for, og har siddet og læst den igennem 1000 gange, og er ik kommet videre med det :( og har os en fysik aflevering for til i morgen hvor dansk stilen også skal afleveres.. er der nogen der har tid til at skrive den? :( det skal kun fy... -
Batteridrevet skruetrækker
ForumindlægHej.. Jeg mangler frygtelig meget fysik afleveringen fra august 2006, men på mit ark står der godt nok også 2006-7-2 Opgaverne er: Batteridrevet skruetrækker Eurostar Lufttrykket i en flykabinde Barringermeteoritten Kortere halveringstid Magnetar Håber virkelig der er nogen der kan hjæl... -
Batteridrevet skruetrækker
ForumindlægHej.. Jeg mangler frygtelig meget fysik afleveringen fra august 2006, men på mit ark står der godt nok også 2006-7-2 Opgaverne er: Batteridrevet skruetrækker Eurostar Lufttrykket i en flykabinde Barringermeteoritten Kortere halveringstid Magnetar Håber virkelig der er nogen der kan hjæl... -
Ecstasytest fungere ikke på hash og heroin, hvorfor?
ForumindlægHjælp! Jeg sidder hed en aflevering, og der er et spørgsmål der virker temmelig enkelt, men jeg kan simpelthen ikke finde svar på det. Forklar, hvorfor en ecstasy test ikke kan anvendes til påvisning af indtagelse af heroin eller hash. Jeg vil meget gerne have hjælp til det her! -
Analyser en virksomheds værdikæde!
ForumindlægHej ! Jeg har fået en AØ aflevering for. Den går ud på at jeg skal analysere Hansens flødeis. Men .. Hvordan skal det stilles op osv. Og skal både: Indgående logistik, produktion,Udgående logistik, Markedsføring & salg og service være med? eller er det ikke nødvendigt?
