Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 92030
-
Senmiddelalderen
ForumindlægHej alle har lige et spørgesmål fra en opgave som jeg ikke kan finde svar på. Hvordan var Danmark blevet anderledes i løbet af senmiddelalderen?:) -
scientology
ForumindlægHvordan skal cyklisk tidsforståelse og spiralsk tidsforståelse i scientology forstås? har ikke forstået hvad begreberne betyder -
THE AMISH .. PLEASE HJÆÆÆLP
Forumindlægjeg ksal skrive hvordan de forsørger deres familie,, har skrevet landbrug.. men det er ikke nokk. der skal mere på.. -
Traktater, konventioner?
ForumindlægHvad er forskellen på disse to? (hvis de altså overhovedet har noget med hinanden at gøre) -
Hvorfor er det, at man siger Jesus både er Gud og menneske?
ForumindlægOg nogle der kan forklare, hvad sharia helt konkret er? er det bare lovgivningen i islam. -
Hvornår kom katolicismen til?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvornår katolicismen kom til. Har ledt, ledt og ledt efter svaret på google men kan ikke finde frem til noget. -
hvad er dommetiden?
Forumindlæghej hvad er tommetiden i Israel??? -
Essay
ForumindlægSkal skrive et essay om; Hvad nu hvis vi ikke er alene? (Altså i universet) Hvilke emner ville så være aktuelt at skrive om? -
Europa-parlamentet
ForumindlægSynes I at Tyrkiet skal med i EU? Begrund gerne jeres svar -
hvad er en metode?
ForumindlægHej alle.. Jeg kan simpelthen ikke skilne imellem metode og teori? Er det forstået rigtig af : metode - er ligesom hovedemnet og teorierne er underemnet?? af der nogle af jer som kan uddybbe? -
mit gennemsnit !!!!
Forumindlæghej jeg er en elev som går i første 1.g og mit snit ligger på 4,2 på nuværende tidspunkt er det muligt at ændrer det markant. Drømmer om at læse tandlæge eller læge. ved ikke hvad skal gøre, det dårlige snit er ikke grundet at jeg er dum fagligt, men mere problemer i mit privat liv. SKAL J... -
Sen-periode/historie
ForumindlægHej derude Jeg er ved at lave en historie opgave, som jeg skal analysere. Jeg er blevet stillet et spørgsmål omkring: "at fokuser på sen-osmannisk" . Når der står sen-osmannisk, er det så før osmanner tiden eller efter osmanner tiden? Hilsen Lisa -
Projektopgave med emnet "på vej"
Forumindlæg!!!!!!HJÆLP!!!!! Vi er to piger fra 9. årgang som har projektuge snart, vi har fået overemnet "på vej" og vi ved ikke hvad vi skal skrive om. Så nogle der har en ide eller to? Vi vil gerne kunne flette seksualitet ind i det vi skal skrive om Tak på forhånd;) -
indre og ydre miljøkarakteristik
ForumindlægHej alle :) jeg håber, at der er en der kan hjælpe mig, da jeg har et temmelig stort problem. Jeg har glemt, hvad indre og ydre miljøkarakteristik er :( tak på forhånd :) -
HASTER PROJEKTOPGAVE
ForumindlægJeg har et overemne som hedder ''Globalisering'' og har tænkt på et underemne ved navn ''Unges indflydelse på globalisering'' Men ved ikke hvad jeg skal komme ind på og hvilke spg jeg kan snakke om og problemstillinger. -
Hvad betyder "at bevæge sig fra en tilstand til en anden?
ForumindlægHeej ville høre hvad i mener - "at bevæge sig fra en tilstand til en anden" betyder? -
Dansk
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at lave en personkarakteristik af grim weekend jeg skal lave den af Gustav, abel, kaya, Lea? Nogle der kan hjælpe mig med det? -
Lineær regression
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at forstå c og d? -
beregning af trekant
Forumindlæghej :) jeg har den her opgave som jeg ikke forstår hvordan den skal løses. det er opgave c. -
Ligning hjælp igen.
ForumindlægY = i+a(Y-(c+dY)) Hvordan dælen løser man den?
