Studievejledning
mit gennemsnit !!!!
hej
jeg er en elev som går i første 1.g og mit snit ligger på 4,2 på nuværende tidspunkt
er det muligt at ændrer det markant. Drømmer om at læse tandlæge eller læge.
ved ikke hvad skal gøre, det dårlige snit er ikke grundet at jeg er dum fagligt, men mere problemer i mit privat liv.
SKAL JEG GÅ OM I 1.G ELLER SKAL JEG KLØ PÅ OG OVERVINDE MINE PROBLEMER, HVOR JEG TIL SIDST FOR MIT DRØMME SNIT????
Svar #1
23. juni 2014 af Jerslev (Slettet)
#0: Det afhænger meget af, om du afslutter nogle fag i år eller ej. Husk, at dine standpunktskarakterer ikke kommer til at stå på dit eksamensbevis.
Svar #2
23. juni 2014 af Burq (Slettet)
Det kan godt lade sig gøre, men du skal godt nok klø hårdt på i alle fag.
Gå efter 12 tallet i dem alle.
Svar #4
23. juni 2014 af Cille1296 (Slettet)
Du skal jo tænke på at du afslutter en del fag både i 1. og 2.g, alt afhængig af hvornår du har religion og old, men hvis du har de to fag i 2.g, så er det ikke mange fag der er tilbage i 3.g, og der kan du så få dit snit op, da du ikke har så meget af tænke på.
Og ligesom #1, så er det eksamenskaraktererne der tæller, og ikke standpunkt :-)
Svar #5
24. juni 2014 af preity1610 (Slettet)
Du kan sagtens nå det. 7 er også fint nok som du afslutter to af dine fag med i år. Hvis du synes du er bagud kan du måske bruge lidt af din sommerferie på at læse det du ikke har forsttået i 1. G. så du er 100% klar til 2. G også giv den gas ;)
Skriv et svar til: mit gennemsnit !!!!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.