Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19441 til 19460 af 60468
-
FSA matematik 2009?
Forumindlægen der kan sende mig FSA matematik 2009? -
C
ForumindlægHej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar. -
Gym optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal -
HF
ForumindlægHej studi ER fagene på HF lavere niveau end i gymnasiet, da man kun har 2 A fag nemlig historie og dansk? -
Metode samfundsfag - samfundsvidenskabelig
ForumindlægHvilke metoder bruges i samfundsvidenskabelig? Jeg sidder og skriver om nazismen og har svært ved at forholde mig til det . -
haster!
ForumindlægHej.. jeg er virkelig usikker på hvordan eksamensformen foregår til historie, så er der nogen der kan give mig en idé om det? det ville være lækkert hvis det er en person der har været oppe, for vore lærer har ikke givet klar besked:S Hilsen Camilla -
Tysk og Historie??
ForumindlægHej, Jeg skal som mange andre også snart i gang med SRP.. jeg har valgt at skrive i tysk og historie. Er der nogen som har nogen spændende emner, som man kan skrive i udover Nazisme, som jeg har haft om. Håber der sidder nogen derude med masser af ideer:D:D - Anja -
HJÆLP Haster MEget please
Forumindlæger du nogen derude der vil kigge på denne opgave 3. c -
Eksamensæt
ForumindlægHej, er der en eller flere der har mat a eksamensæt som jeg må få? Gerne nogle af de nyeste. -
EKSPONENTIEL FUNK
Forumindlægdanmarks udgifter til undervisning stiger fra 43,8 til 88,5 fra 1986 til 1998. bestem hvor stor danmarks udgifter vil være i 2010 under forudsætning af, at disse udgifter vokser ekponentielt i perioden 1986-2010. -
HJÆLP
ForumindlægHejsa. Mit emne er immigration og integration og skriver i dansk og samf. Jeg har siddet længe og kan simpelthen ikke komme på samfundsfags begræsninger i forhold til mit emne.. HJÆLP? -
Is It Possible to Find Love Online?
ForumindlægEr der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;( -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Religionsvidenskab
ForumindlægJeg kom desværre ikke ind på¨Antropologi-studiet og er selvfølgelig skuffet, men en lang gåtur har hjulpet på humøret. Jeg vil i hvert fald gerne udvide mine muligheder for næste år og religionsvidenskab lyder egentlig ganske tiltalende. Jeg skal i så fald suplere op med et fag. Og har i denn... -
Opstil en model...
ForumindlægHey, der er lige denne opgave jeg virkelig har svært ved, som jeg har forsøget og lave en del tid.. Håber nogen kan hjælpe mig, opgave lyder således: i 2010 var danskernes forbrug af vin 192 mio.liter i en prognose 2010 regnes der med en stigning på 1,3% pr år af danskernes forbrug af vin. ... -
9. klasses problemregning!
ForumindlægHej med jer! Er der nogen af jer som kan/gider vedhæfte en 9. klasses problemregning til mig? Vil bare gerne kunne se hvordan opgaverne kommer til at være både til terminsprøverne, eksamen elelr bare i det hele taget i 9. klasse. Tak på forhånd! -
hjælp til sidste opgave
ForumindlægOpgave 10 Befolkningstallet i Dødby er i mange år faldet med en fast procentdel hvert år. I løbet af 10 år falder befolkningstallet således med 15 %. I 2010 var der 15000 indbyggere i byen. a) Opstil en forskrift for sammenhængen mellem år efter 2010 og indbyggere i byen. 15/10=1,5% ... -
Brøker
ForumindlægHJÆLP -
Ikke bestået optagelsesprøven
ForumindlægHej, Jeg hedder Georgi og går nu i 9 klasse på en international skole.Da jeg skal videre nu,har jeg været til optagelsesprøve hos hhx som jeg ikke klarede,fordi jeg ikke forstod nogne af tingene i for eksempel matematik,og er derfor nu vurderet ikke uddanelsesparat.Jeg har søgt hos pre-ib også, m...
