Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 132899
-
Hjælp til valg af forsøg til eksame (atomkraft)
ForumindlægHej med jer, jeg står og skal lave en projektbeskrivelse til eksamen om det forsøg jeg har valgt, Jeg mangler bare et forsøg. forsøget skal være om atomkraft, det er lige meget hvilken slags det er, det skal bare indholde atomkraft Tak -
Eksamen i morgen. Hjælp til figur!!
ForumindlægJeg står med en figur, som jeg skal henvende mig til under eksamen i morgen. - Er der nogle som kan forklare mig den forenklet? Det handler om genfejl i cystisk fibrose. - Jeg har vedhæftet figuren. -
Htx Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld -
Dansk Skriftlig eksamen 3.g.
ForumindlægHeey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai -
Eksamen - Billedkunst C stx.
ForumindlægHvordan foregår eksamen i billedkunst, på c-niveau? All i know, er bare, at vi skal præsentere vores eksamensprojekt, men der skulle vist også være noget yderligere. Hvordan forgår det? På forhånd, tak! (: -
Henning Ipsen - eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså -
hjælp til at finde A og B samt for C
Forumindlægopgaven er vedhæftet under tak på forhånd -
HJÆLP matematik aflevering spørgsmål
Forumindlægherunder er to mateamtik modeller : model 1: y = 2900x - 5316000 model 2 : y = 2900x + 501700 x: årstal y: indbyggere i København undersøg ved hjælp af beregninger, hvilke af de to matematike modeller der bedst beskriver befolk... -
Hvordan bliver jeg bedre til matematik?
ForumindlægHej. Jeg har en stor drøm om at blive børsmægler. Jeg vil derfor gerne blive bedre til matematik end jeg er nu. Jeg går i 8. klasse og brænder virkelig for det. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre? -
SRP - græsk matematik
ForumindlægJeg er igang med min SRP - skriver om Græsk matematik. både beskrivelse af den pythagoræiske skole og inddragelse af beviser for oythagoras sætning og et omlægningsbevis. er der nogen der har gode links til disse ting, eller har gode eksempler på beviserne? Håber på lidt hjælp da denne opgave er ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
AT eksamen - hvor meget tæller synopsis
ForumindlægAng. AT eksamen, hvor meget tæller den synopsis man har afleveret ift. selve eksamen ? Kan man ikke få en god karakter på trods af at ens synopsis er dårlig, hvis man bare siger noget godt til eksamen? -
10klasse matematik terminsprøver 2012
Forumindlæger der nogen der ved, i hvilken opgavesæt 10 klasserne skal oppe i, til terminsprøverne i matematik.? det vil være en stor hjælp, hvis nogen af jer fortalte det. :) hvis i også lige tilføjer, i hvilken opgavesæt i gik oppe i iår ? så vil det også være en stor hjælp. -
Fysik kemi HJÆLP eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Psykologi 24-timers eksamen - kulturpsykologi
ForumindlægJeg har trukket kulturpsykologi til 24-timers eksamen i psykologi. Jeg skal selv udarbejde en problemformulering/synopsis ud fra de udleverede bilags materialer. Mit problem er så, at jeg ikke kan koble de tre bilagsmaterialer til nogen 'fælles problemstilling'. Jeg synes at de er m... -
Engelsk eksamen 2013
ForumindlægHej studieportalsbrugere! :) Jeg var, som så mange andre oppe i Engelsk skriflig eksamen i går.. Og efterfølgende snakkede jeg selvfølgelig med en masse andre om det. Og stort set alle var enige i, at det virkelig var nogle møg tekster, der skulle analyseres. Alle jeg snakkede med, der havd... -
Eksamen 2013 - Problemstillinger
ForumindlægHej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine... -
10 klasse matematik opgave
Forumindlægjeg har brug for hjælp til matematik jeg har et spær, de har brugt 3 træ, og i alt har de en længde på 6070mm.. endefladen på et træ er 140 mm.. spæreter bygget som en trkant på vinklerne 110 grader 25 grader og 45 grader spørgsmålet er : hvor lang er spærfodens overkant.. ?? -
Længde på opgave - Matematik
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i samfundsfag og matematik om national økonomi. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal tælle matematiske formler med i de 2600 tegn der skal være på en normal side, eller hvordan de skal gøres op. En udredning af det ville jeg sætte stor pris på. Mvh Gustav, ps. kan ikke få fa... -
1. matematik opgave
ForumindlægHej intelligente matematikere. Jeg har lidt svært ved denne opgave. Er der nogen der ville hjælpe mig med den? så ville jeg være rigtig glad. På forhånd tak. Jeg regner med at jeg skal bruge noget al-la (x-r)*(x-s) a) Bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2, og faktoris...
