Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19441 til 19460 af 61368
-
Hvilke studieråd kunne du tænke dig at have fået?
ForumindlægHej alle :) Jeg arbejder på at skrive nogle korte hæfter, der indeholder generelle studietips, strategier til eksamen, organisering af studier etc. I den anledning har jeg brug for at høre - hvilke råd og tips kunne I godt bruge/have brugt? Kan I effektivt tilrettelægge jeres studier, eller hvo... -
Hvordan foregår fysik/kemi eksamen? (Vigtigt, skal besvares så hurtigt som muligt)
ForumindlægHej alle I morgen skal jeg op I fysik/kemi eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Altså jeg ved at man skal trække et emne, som f.eks. Syre og Base. Skal man så fortælle om syre og base? Eller skal man bare lave forsøg, hvor man så fortæller hvad man gør? Tak på forhånd :-) -
Tutor
ForumindlægHej er der nogen gode matematik tutor til universitetsniveau her, som bor i kbh ? Tak -
Hej. Jeg skal snart op til eksamen, og har brug for at få hjælp til disse opgaver på forhånd tak :)
ForumindlægEn kasse står på et skråplan med en hældning på 40° med vandre. Kassen vejer 20 kg. Gnidnigskoefficienten mellem kasse og overflade på skråplanet er μ=0,3. 1. Indtegn og beregn de kræfter der påvirker klodsen. (Der kan ses bort fra luftmodstand) 2. Beregn hastigheden når klodsen har bev... -
Videregående uddannelse: Fysik, datalogi, matematik og teknologi eller anden ingeniør?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge videregående uddannelse, og mens jeg er sikker på, det skal være inden for det matematiske eller natur-/teknisk videnskabelige område, har jeg svært ved at få snævret den nærmere ind. Indtil videre står valget mellem: - Fysik (AU) - Datalogi (AU) - Matematik og Teknolo... -
Mundtligt dansk eksamen: Hvad er budskabet/budskaberne i denne artikel?
ForumindlægHej er der nogen der kender til og har læst denne artikel grundigt? : http://www.lmsnyt.dk/Files/sk%c3%a6re%20smerten%20v%c3%a6k%20EB_31032014.pdf (i et par sekunder er jeg glad). Det er den artikel jeg skal snakke om under min mundtligt dansk eksamen i næste uge, og har brug for ALT hvad i ved... -
AT eksam om rejse og tvangsfjernelse af aboriginier - hjælp ville være dejligt!!!
ForumindlægHej. Vi er to 3.g'er som skal til at skrive eksams AT synopsis om at rejse, som i nok har hørt om? Vi har valgt emnet Tvangsfjernelse af aboriginiske børn igennem de sidste hundred år, i fagene engelsk og historie(samfundsfagligt). Vi har nogle spørgsmål som vi håber at nogle af jer kan hjælp... -
Hjælp eksamen imorgen. 3spg jeg´ikk forstår!!!
ForumindlægHej jeg skal snart op til mdt mat eksamen og jeg har lavet 15 spg færdig men jeg sidder og stadig med 3 spg som jeg intet forstår af! beviserne er for svære, og i opg 2 forstår jeg overhovedet ikk hvad jeg skal komme ind på.? håber nogen kan hjælpe. :) 1. DIFFERENTIALREGNING. Der ønskes en gennem... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2010, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek... -
Dansk mundtlig eksamen analyse og fortolkning af tekster
ForumindlægHej alle. :-) Jeg er blevet udtrukket til at skulle op til dansk mundtlig eksamen 2011, men jeg mangler nogle analyser og fortolkninger af nogle af de tekster, vi har gennemgået. Det ville derfor være til rigtig stor hjælp, hvis der var nogle, der havde mulighed for at hjælpe mig med følgende tek... -
Historie 24-timers eksamen - Opdagelserne, imperialisme og afkolonisering
ForumindlægHej Jeg skal op til historie eksamen i morgen og har i dag trukket emnet: Opdagelserne, imperialisme og afkolonisering Mit materiale er: 1. sir charles dilke om et større England, 1867 2. Cecil Rhodes om den hvide mands byrde, 1877 3. Englands udenrigshandle og renteindtægter, 1854-1901 4. E... -
ER JEG BESTÅET ELLER EJ
ForumindlægHej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b... -
Glemte at rette opgave 15 (Mat eksamen 29 Maj)
ForumindlægHej. Ved Mat A eksamen den 29 Maj, var der en fejl i opgave 15. Vi blev bedt om at rette den. Dum som jeg er, glemte jeg det selvfølgelig. Jeg har derfor løst opgaven som den oprindeligt stod. Fuldstændig som den skulle løses, også hvis jeg havde f&a... -
Dansk mundtligt eksamen. Undomskultur og Venskab, Udtrykt gennem en novelle
ForumindlægHjælp til at finde en novelle der skal have udgangspunktet Undomskultur og Venskab. send evt. nogle links til min mail. [email protected] M.V.H Jamal Tak! =) -
Hjælp ønskes til tysk eksamen imorgen "Zum erstenmal in Westberlin"
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe og trække teksten "Zum erstenmal in Westberlin", og har 24 timer til forberedelse. Tænkte om nogen havde nogle noter eller noget omkring denne tekst? - Andreas -
Fysik-Kemi Dispositioner 9 afg eksame ny prisma
ForumindlægHej er der nogen der har nogle gode nemme dispositioner til fx Jordens salte det sure det salte, det basiske når feltet fornadres slægten alkohal -
Valg af tekst om frihed dansk eksamen ( ved det grønne bord )
ForumindlægJeg skal til mundtlig dansk jeg har trukket frihed men jeg ved ikke hvad for en tekst jeg skal tale om. Jeg ville gerne have en tekst angående slaver eller undertrykkelse af sorte? nogle bud?? -
Eksamen - case om bl.a. AJ-maskiner, Ellen, Regitze, Daniel og Ulrik
ForumindlægHej. Er der nogen som har eller har haft om casen om bl.a. AJ-Maskiner, Ulrik, Ellen, Regitze og Daniel som "udvikler" en måler der kan bruges inde for kirurgien? -
Mundtlig eksamen i engelsk - En lille disposition, og spørgsmål omkring perspektivering
ForumindlægHey derude, Så jeg skal jo op i engelsk imorgen - og vi går op og trækker en tekst, som vi så har en time til at analysere. Jeg har nået frem til en lille oversigt over hvad jeg har tænkt mig at gøre, men hvis der er nogen der har nogle gode inputs, så fire away! - Author and time. Fast summary...
