Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19461 til 19480 af 60879
-
Gode eng. stile
ForumindlægHej alle,jeg skal op i skriftlig engelsk i morgen, og vil i den anledning lige høre om folk herinde er faldet over nogle engelske stile i studis database, der udmærker sig ved et særligt godt sprog? I så fald, vil i ik så være venlig at smide et link? -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har med inspiration fra Fåborg Gymnasium udarbejdet to regneark, hvor man løbende kan udregne sit karaktergennemsnit for hhv. stx og hf efter ny reform, dvs. hvor der tages højde for vægtningen. Studieportalen skal være velkommen til at linke til dem på passende sted på siden. De kan findes ... -
Har jeg bestået matematik?
ForumindlægHej Jeg vil gerne være sikker på om, jeg har bestået matemaik. Jeg fik 7/7 i årskarakterer, altså 7 i skriftlig og 7 i mundtlig. Jeg var så oppe til skriftlig eksamen, hvor jeg fik 00. Har jeg så bestået faget? Mvh -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Adgangskrav
ForumindlægPå www.ug.dk står der om min (forhåbentlig) kommende viderergående uddannelse, at "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik A og fysik B samt enten kemi B eller bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Alle fag skal være bestået... - skal det forståes sådan, at hv... -
sammenhængen mellem areal og bestemt integral
ForumindlægJeg har fået et eksamens spørgsmål der siger: Gøe rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem areal og bestemt integral. Du skal desuden komme ind på andvendelser af bestemt integral. Jeg har styr på begrebet stamfunktion. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre rede fo... -
Matematik A-Niveau. Differentialligninger.
ForumindlægHey Pepz :D Jeg har virkelig brug for hjælp til nogle spørgsmål jeg kan trække til min eksamen imorgen. Som overskriften siger så er det differentialligninger. Here it goes! :) 1) Du skal gøre rede for differentialligninger og forskellige vækstmodeller. 2) Du skal gøre rede for differentiallignin... -
Betydningen af a og b i ligningen y=ba^x
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder og skal til mundtlig matematik C eksamen her snart, og har således fået stillet en række spørgsmål ( 12 ) hvor i jeg skal kunne bevise dem. Et af spørgsmålene lyder sådan her: Fortæl om kapitalfremskrivning og om betydningen af a og b i ligningen y=ba^x. ... -
skrftlig dansk FSA9, 2006
Forumindlæghej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak... -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts -
Berettiget su, men su oversigten siger 0 kr i udbetaling
ForumindlægMåned SU-status Bopæl SU brutto Heraf tillæg Skat SU netto januar Normal støtte Udeboende 5.839 kr. 0 kr. 705 kr. 5.134 kr. februar Normal støtte Udeboende 5.839 kr. 0 kr. 705 kr. 5.134 kr. marts Normal støtte Udeboende 5.839 kr. 0 kr. 705 kr. 5.134 kr. april Normal stø... -
Karaktergennemsnit i faget matematik - Årskaraker el. eksamenskarakter?
ForumindlægHej venner! Jeg er ved at blive gal af at sidde og prøve på at finde ud af hvordan jeg regner mit gennemsnit i faget matematik. Mit spørgsmål lyder simpelthen: Jeg har fået 4 i mundtlig matematik til årskarakter, og 7 i skriftlig matematik til årskarakter. Dog scorede jeg et 10-tal til den skr... -
Terminsprøver på STX?
Forumindlæghej hvor tit har man terminsprøver på stx, og hvad meget betyder de. har hørt at det skulle betyde noget i årskarakteren end man tror -
Matematik C privathjælp søges
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ve... -
Karakter-ikke mødt
ForumindlægHej. kort historie. Jeg mødte ikke op til min mundtlig eksamen i matematik, men ved skriftlige gjorde jeg. Det skal lige nævnes at det er supplerings fag ikke et hf/stx forløb. Når jeg kigger på min mundtlig karakter i mat A står der ikke mødt og ved siden af den står der vægt = 1. betyder det s... -
Fortsatte skolegang?
ForumindlægHej. Har fået et brev fraa HF idag, hvor der stod at, jeg skulle ned og snakke med min studievejleder om min fortsatte skolegang, det var så pga. jeg fik dårlig karakter til eksamen som: mat skriftlig: 00 Mat Mundtlig: 00 Musik: 02 NF: 00 Men ved helt klart at jeg kan gøre det bedre næste år, for... -
Karaktergennemsnit i Mat B
ForumindlægJeg står også skal ind og læse på RUC (Den samfundsvidenskabelig bachelor) til sommer. Jeg har taget en HF enkeltfag, men gik kun op til skriftlig matematik B og fik et 4 tal. Nu er jeg så igang med et GSK forløb i Mat B, for at få min mundtlige karakter. Mit spørgsmål er så Hvis jeg nu ... -
Jura
ForumindlægHej..Er det muligt at komme ind på jurastudiet hvis man har et gennemsnit på 7.7 eller kan man ligeså godt droppe det! Tænker også på fritiden når man læser på uni.. kan man få tid til at dyrke sport osv. eller tager det helt overhånd med læsning.. hvor mange sider hver dag? -
1g terminsprøve mat, opgaver!
Forumindlægvidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere en kort sigende overskrift.. det jeg mener er: kan man finde 1 g's årsprøver i matematik A niveau, så jeg kan øve mig.. har fundet til afslutningsprøven, men det er dog for ambitiøst at kaste sig ud i vektor, diffenrential etc. når man ikke har p...
