Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19461 til 19480 af 34369
-
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
velfærdsstaten
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen i historie hvor jeg har trukket velfærdsstaten, er der nogen der kan hjælpe mig med at uddybe hvad der skete i 1849, 1891 og 1956 folkepension på forhånd tak! -
Hvorfor bliver nitrat ikke opløst i jorden?
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen men min gruppe arbejder med det danske landbrug og gødning i det meste gødning er der nitrat i men nitrat men nitrat bliver af eller anden oversag ikke opløst i jorden er der nogle der ved hvorfor? -
naturfagsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal op til naturfags eksamen om 2 uger og jeg har brug for noter til drivhuseffekten og kulstofkredsløbet. Er der eventuelt nogen, der kan forklare mig grundigt hvad det går ud på. Tak på forhånd! -
Markedsføringsøkonom 1. eksterne
ForumindlægHej I morgen trækker vi vores problemformuleirng til 1. eksterne eksamen på markedsføringsøkonom uddannelsen. Er der nogen der har været igennem det før? Som kan give lidt tips og tricks? -
FSA svarark aflevering hjææææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg er lige kommet hjem fra eksamen i matematik fsa, og fandt mit svarark i min taske, er det muligt at jeg afleverer næste dag? På forhånd tak -
Forsøg til dispositioner
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til eksamen, og laver dispositioner. Så tænkte på hvilke forsøg man kunne lave til vedvarende energi og kulkraftværk? :) Jeg tænkte på at vise et forsøg med en turbine, men et forsøg er ikke nok :) -
Bedøm min debatterende artikel
ForumindlægHej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til. -
Annuitetslån - "Argumentér for hvordan det påvirker lånets løbetid hvis ydelsen halveres"
ForumindlægSkal man bare nævne at det vil tage markant længere tid at afbetale lånet såfremt ydelsen halveres eller hvad fiskes der efter her af svar? Det er ifht mundtlig eksamen. TJek screenshot -
Unge mødre
ForumindlægHej folkens , jeg har engelsk eksame. Jeg gik i stå da jeg skulle skrive hvad der er det positive ved at være ung mødre og hvad der er negativt .. Hvad syntes i ???? -
Erhversøkonomi Niceau C
ForumindlægHar stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd -
Anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning
ForumindlægHej - jeg er i gang med et MAT A mundtligt eksamens spørgsmål, hvor jeg bl.a skal give eksempler på anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning - har brug for hjælp til dette? -
novelle hvor skæbnen indgår
ForumindlægHej Jeg har til dansk mundtlig eksamen trukket emnet skæbne hvor jeg skal finde en novelle hvor skæbnen spiller et spil. håber der er nogen som har en ide til en novelle. På forhånd tak -
Eksamensopgave om hinduisme eller islam
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst på lærerseminariet, som har skrevet en opgave om hinduisme eller islam til eksamen på 3. årgang? Haster rimelig meget. Jeg betaler selvfølgelig hvad end vedkommende kræver. Venlig hilsen Jan. -
HJÆLP
ForumindlægMangler en novelle eller en reklame, til eksamen under emnet "det anderledes". Nogen idder? Det kan f.eks. være noget om at være anderledes eller noget andet. Kom med alle forslag. Mange tak -
Eksponentielvækst
ForumindlægHej. Jeg sidder lige og forbereder mig til eksamen på MAT A. Jeg har et spørgsmål der lyder således: Redegør for eksponentiel vækst Redegør for renteformlen Hvad skal jeg komme ind på? (': Mvh. -
Indekstal - HJÆLP
ForumindlægHar fået dette spørgsmål: Forklar hvordan procentvis ændring kan findes ud fra indekstal Det er en del af min mundtlige eksamen, og matematik er bare ikke lige mig.. Nogen der kan hjælp, evt har notater eller en formelsamling ? -
Pressefoto
ForumindlægHey derude! jeg leder efter en god analyse model til et pressefoto. Det skal være lidt mere end de normale standard billede analyse da jeg skal bruge det til eksamen. Tak på forhånd. -
FSA Fysik/kemi mdt. HJÆLP
ForumindlægHej allesammen, jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til hvad man fx kan starte med at sige til fysik/kemi eksamen mdt. i emnet magnetisme og atomfysik. På forhånd tak :) -
Kim Fupz Aakeson - Vædderen?
ForumindlægHej. Er der nogen der kan give mig nogen forslag til hvad jeg kan perspektivere novellen "vædderen" med? Det er fordi jeg er igang med min synopsis op til eksamen. Please svar.
