Søgning på: Engelsk. Resultater: 19501 til 19520 af 23967
-
Korrektur og rettelse
ForumindlægHej med jer, jeg skal aflevere min SRP her på onsdag. Jeg er færdig med den, men jeg mangler at rette den til. Det skal jeg igang med nu, men det skader aldrig at få et par helt andre øjne til at se opgaven. Det ville i hvert fald være rigtig dejligt hvis der var nogle der gad hjælpe! info... -
haster!! psykologi og into the wild
Forumindlægjegskal skrive AT-projekt om romanen Into the wild af Jon Krakauer (handler om ung mand, der forlader alt hvad han kender til og hans liv i sikre omgivelser, for at drage ud a Alaskas ødemark for at forsvinde fra civilisationen og finde sig selv) i engelsk og psykologi. er der nogen der har et ek... -
Eng oversættelse '5 sætninger'
ForumindlægHej jeg ved ikke hvordan man oversætter de her sætninger til engelsk. Håber nogen vil hjælpe (dem som er forhåbentlig gode til eng)..1. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 2. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 3. Der var ro i min sjæl da jeg va... -
Igangværende 24 timerseksamen - hjælp
ForumindlægHej alle, Er igang med min forberedelse til engelsk mundtlig, som jeg skal op og fremlægge imorgen. Jeg er total blokkeret lige nu. Jeg trak emnet Globalisation, og skal analysere disse to artikler, om Madonna og hendes adoption af den sydafrikankse dreng. 1. http://www.guardian.co.uk/... -
Beckham
ForumindlægJeg er kørt lidt død i engelsk, og vil hører om der ikke er nogen der har skrevet en stil fra artiklen"brand it like Beckham" hvor spørgsmålene er1 Comment on David Beckham's popularity. Discuss what makes an icon and why icons are important to young people2Discuss the advantages an... -
Why become a fan?
ForumindlægHej Allesammen :-) jeg er igang med at finde ud af hvad jeg skal sige til min 9 klasses afgangs eksamen. Det er et engelsk oplæg hvor jeg har om Justin Bieber, og jeg har et spørgsmål som jeg sidder og roder lidt med... Why become a fan??? Hvis i har nogle ideér eller ta... -
Sælges:Studiebøger til Pædagogisk Assistentuddannelsen
ForumindlægAlle bøgerne til uddannelsen som pædagogisk assistent: Samfundsfag, "Det skal være sjovt at være lille og godt at blive stor","At lære", pædagogik, skp, Sundhedsfag, Bevægelse og idræt, kultur og aktivitet, Engelsk. Alle er de helt nye bøger, som sælges da jeg pga. sygdom... -
Opgave formulering søges!!!
ForumindlægHej...!Opgave formulering søges!!!Jeg har prøve i engelsk i næste uge! Jeg har fået udleveret teksten og opgave 1.Teksten hedder:Ban the junk food adsOpgave 1: A Comment B Discuss C CommentHvis du har haft skrevet hele opgaven eller ved hvordan opgave 2 og 3 lyder, skriv venligt...! Gerne hele o... -
AT - Charles Darwin og litteraturens udvikling
ForumindlægHej alle, Jeg har valgt emnet: "Litteraturens udvikling som konsekvens af Charles Darwins opdagelser på sin rejse" Er der nogen der ved noget generelt om, hvad der skete med litteraturen pga. Charles Darwins teorier? Det eneste jeg ved er, at litteraturen fik et mere naturalistisk menne... -
nytårstale
Forumindlæghej allesammen !!! jeg har fået denne opgave i engelsk: address to the nation on New Year's eve. You should touch upon the highlights of the past year and your hopes and dreams for the year to come. jeg har lidt besvær med at skrive den tænkte på om der var nogen der gad hjælpe, skrive... -
Hvad 'må' man perspektivere til?
ForumindlægHej. Siddder med min eksamenstekst i engelsk. Jeg har trukket 'hostage' af Andrew Vachss. Da jeg er kommet til perspektiveringen, er jeg i tvivl om man 'må' perspektivere til en introduktion omkring typiske elementer i en krimihistore. Teksten er opgivet i undervisningsbeskrive... -
Virksomheds karakteristik!! (SRP)
Forumindlægheeej! Jeg sidder og er i gang med SRP, og der skal jeg bla. give en karakteristik af Carlsberg.. Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på?? udover SWOT osv? på forhånd tak :) mine fag er afsætning og engelsk. (problemformulering: Giv en kort karakteristik af virksomheden Carlsberg... -
educating Rita
Forumindlægvi har læst "educating Rita" i engelsk, og fået en stil for, hvor vi skal diskutere følgende ting:setting and environmenta characterization of Frank and his backgrounda characterization of Rita and her backgroundtheir relationship - how it develop?the theme(s) of the playthe endingjeg k... -
eksamensopgivelser
Forumindlæghmm sidder lige med min eksamensopgivelser i engelsk; nogen som har nogle gode notater til bl.a. your shoes, michele robertsThe return of the king, TolkienThe red line, charles higsonNarrative of the life of Frederick Douglass An american slaveLet america be america again, Langston hughesIn The T... -
noter eller analyser til:
ForumindlægHey derude. Er der nogen der ligger inde med noter eller analyser til følgende engelske tekster:The muderer, the divided self, to his coy mistress, sonnet 166, the eye altering, the streets of ashkelon, the red line og shooting an elephant? Hvis nogen ligger inde med enten noter eller en analyse,... -
Eksamen.. Help
ForumindlægHeysa.. jeg håber der er nogle friske folk, der lige vil hjælpe mig. Nu er det sådan at jeg skal op i engelsk skriftlig, så jeg søger flest mulige opgaver om disse tekster: Shopping for one, the strong man, i read the news today, sunday in the park, say yes, why honey, og my sons on death Row. Så... -
9.klasse
ForumindlægHey!Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til-Vekselsrøm-Radioaktivitet-KalkOgså skal jeg op i engelsk d. 6/7:(Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. og vil self. også gerne have 8 til eksamen!Hvis nogen ligger inde med notater til følgen... -
Privat lærer søges
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive SRP i februar måned og har brug for en privat lærer da jeg rigtig gerne vil have en god karakter. Jeg går på hhx, og skriver i International Økonomi og Engelsk om USA´s økonomi. Jeg har bare brug for en lærer/elev der har styr på International Økonomi, som ka... -
Terminsprøver snart !!!???
ForumindlægHej alle sammen ;-) Jeg går i 9 klasse og skal have terminsprøver i dansk, Matematik og (måske) engelsk efter efterårsferien. Men jeg er som sagt begyndt på at forberede mig fra nu af frem til terminsprøverne så jeg er godt forberedt. Er der nogen der ved hvordan opg. ser ud. For jeg har hørt... -
Symboler i A Trip to Grand Rapids
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver et engelsk essay omkring novellen "A Trip to Grand Rapids". Fra nogle af de andre klasser, der tidligere har skrevet opgaven, har jeg fået at vide, at der gemmer sig en del symboler i novellen, og at det er centralt at få disse symboler med. Surprise surprise...
