Søgning på: matematik b eksamen 2016. Resultater: 19501 til 19520 af 129511
  • haster!! engelsk eksame 17.juni

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal op i mundtlig engelsk d.17.juni... jeg har lavet en disposition om Apartheid, hvor der indgår noget om ANC... men jeg ved ikke rigtig hvad ANC(african national congrass) er... jeg har søgt på wikipedia, men jeg forstår ikke rigtig noget... er der nogen der kan bare sådan lidt skrive...
  • Synopsis - ret til evalueringi inden eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet og afleveret min synopsis i marts. Mit spørgsmål er om man egentlig har ret til at få en evaluering/kritik af den synopsis man har skrevet af en af de pågældende lærere man har haft?
  • En super god hjælpeside til dansk eksamen

    Forumindlæg
    http://www.viby-gym.dk
  • 24 timers eksamen Solsystem og rennæssance

    Forumindlæg
    Hey Alle! Jeg har trukket emnet: "Solsystemet og renæssancen" og kunne godt tænke mig at vide hvad jeg evt. kunne blive spurgt ud i.. Da Johannes Kepler og Tycho Brahe levede i renæssancen går jeg udfra at Keplers Love kunne være et relevant spørgsmål? er der andet? har I selv været opp...
  • Eksamen i Dansk - I østen stiger solen op

    Forumindlæg
    Jeg skal op i I østen stiger solen op om 2 uger og jeg ved endnu ikke hvad miljøbeskrivelsen, sproget, samspillet meller sprog og handling er og salmens fortælling? Kan I eventuelt hjælpe???
  • Søger mentor/hjælper til Oldtidskunskabs eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger en hjælper/mentor til min oldtidskundskabseksamen d. 11/6-07. Jeg skal op i Ødipus, Odysséen, Hellerne og baberne, Platon og nogle små tekster. Jeg tænker at vi kunne gennemgå det hele på ca. 2-3 dage á 2-3 timer hvergang. Der vil selvfølgelig være en god betaling for denne hjæ...
  • Tradition og fornyelse skriftligt eksammen 2007

    Forumindlæg
    hej jeg har lige fået den her opgave for og skal aflevere den i aften så jeg tænkte på omo der var nogen der kunne sende mig en stil så jeg kan bruge det som inspiration er gået helt død efter 1.5 side. jeg vil være evigt taknemlig
  • Tysk Eksame 24 timer noter

    Forumindlæg
    Hej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus
  • STX Samfundsfag a - skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvad de skriftlige opgaver i samf. A 2009 handler om?
  • AT-eksamen imorgen, analyse af tekst

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg håber virkelig på noget hurtig hjælp, jeg skal have analyseret denne tekst ud fra et religions perspektiv, og det er om mekkaen, nogen som kan hjælpe? jeg har om rejsen til mekka pilgrims rejser TEKST 27: Arafat-bonnen RaheelAsghar, en dansk muslim, er med sinfamilie på valfarts...
  • (Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster

    Forumindlæg
    Hejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den!
  • Samfundsfag synopsis - 9 klasses eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag om demokrati. Og har valgt "Demokrati i danmark" som mit underemne. Jeg har aldrig lavet en synopsis i samfundsfag og ved derfor ikke hvad den skal indholde. Er der en der vil være en lifesaver og hjælpe?:) Tak på forhånd :))
  • Mndt. eksamen? oversættelse af 1 sætning?

    Forumindlæg
    Hej! Håber, der er en som lige vil hjælpe mig lidt.. en sætning. Vil De være sød at omformulere dit spørgsmål/ det? Har siddet og leget lidt med den, men er nok ved at blive for træt, synes i hvert fald ikke resultatet er tilfredsstillende. Men det er nok en sætning, som er meget god at kunne ...
  • Psykologi eksamen i morgen! kan ikke analysere

    Forumindlæg
    Nogle som vil fortælle hvordan man analysere og giver perspektivering i casen, og som kan forklare det godt ? Har brug for hjælp, da det er et meget svært fag :(
  • Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul...
  • Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse

    Forumindlæg
    Er fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer?
  • Bestemt de værdier for t så a og b er vinkelrette

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave som lyder: a vektor = (t 5) og b vektor = (t-3 -2) Og så skal jeg bestemme de værdier for t så a og b er vinkelrette. Jeg har selv prøvet fordi jeg ved at vi skal finde prikproduktet, hvor vi bruger ligningen derfra: a1 * b1 + a2 * b2 Der har jeg så skrevet t * (t-3)...
  • Matematik lærer søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en matematiklærer, til min 15 års datter. Hun går i 9 klasse. Vi bor i Hvidovre. Jeg vil naturligvis betale for undervisningen. Mvh Lina
  • søges matematik privat undervisning

    Forumindlæg
    Jeg søger en matematiklærer, til min 15 års datter. Hun går i 9 klasse. Vi bor i Hvidovre. Jeg vil naturligvis betale for undervisningen. Mvh Lina e-mail: [email protected]
  • Meget besværlig matematik opgave .....

    Forumindlæg
    Hej Jeg har meget besvær med denne her opgave.... Jeg er helt lost, og har ingen ide om hvad det er jeg skal lave. Håber, at i kan hjælpe mig. På forhånd :)

Søgninger relateret til matematik b eksamen 2016