Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 19501 til 19520 af 102572
-
Skriflige eksamenskarakterer
ForumindlægEr blevet færdig med de skriftlige eksamener(9.kl), og jeg kunne da godt tænke mig at vide om vi får dem tilbage inden de mundtlige eksamener, eller først får dem til dimission. -
Brug for hjælp indne tysk eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde hjælp til tysk eksamen, både mundtlig og skriftlig. Er selv tysker og havde gennem gymnasiet kun 12 (13) taller. Helst Århus omegn! Hilsen Sarah -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Beregne b, samt vinklerne A og B. Hjælp!
ForumindlægHej. Er stødt på et problem med min matematik opgave, og håber i kan hjælpe. Det skal lige siges at jeg er meget dårlig til matematik, så den er sikkert nem når man først forstår den ;) Opgaven lyder således: Om en trekant ABC vides, at C=90°,c=10 og a=8. Beregn b samt vinklerne... -
Vækstmodeller - beviser for hypoteser
ForumindlægHej! Jeg sidder i AKUT brug for hjælp. Har en matematik aflevering for til i morgen og føler mig lidt lost ved denne opgave: Vis ved hjælp af eksempler at følgende tre udsagn gælder: A: Hvis f er en lineær sammenhæng, så gælder at når x vokser med h, så vokser f(x) med a * h B: hvis f ... -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: Omsætning af malervarer hos forhandlerkæden Flügger kan i perioden 2009-2013 med tilnærmelse beskrives ved modellen f(x) = 125,7x + 1447, h... -
En tredjegradsfunktion f har nulpunkterne -1/2,1,2
ForumindlægHej. jeg har fået en opgave for i matematik. og må ærligt indrømme at jeg er lidt lost. min opgave lyder: en tredjegradsfunktion f har nulpunkterne -1/2, 1, 2 Opskriv forskriften til funktion f, idet koefficienten til x^3 er 1. bestem følgende til f(x): a. Fortegn til f(x) b. Monotoniforhold c. ... -
lineær model og funktioner
ForumindlægHej Folkens, jeg har endnu en opgave i matematik på B-niveau (gym) hvor jeg har brug for lidt af jeres hjælp. opgaven lyder således. - Nedestående tabel viser vægten af en gris nogle uger efter fødslen uge: 3 - 4 - 6 - 8 - 10 vægt i kg: 6,5 10,6 18,... -
Shurs' herminske spektraler
ForumindlægHej jeg er ny her. Jeg skal vise, at herminske matricer kan diagonaliseres unitært, således vi kun har reelle indgange. Altså at der findes U så V^-1 AU = U^H AH. Jeg er ikke helt med på begreberne. Er der nogen som vil hjælpe mig med dem. På forhånd tak ! -
Koordinater til projektionen, hjælp!!
ForumindlægHej med-studerende. Jeg sidder med en matematik opgave, jeg virkelig ikke ved hvordan jeg skal knække, så jeg tænkte om nogle af jeg andre kunne gennemskue det? her er den; Bestem koordinaterne til projektionen af b->*a-> af b-> på a->, når a->=(1 over 6) og b->=(-7 over 3)... -
Eksamen..
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-( -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Seneca: 107. brev til Lucilius
ForumindlægHejj jeg mangler teksten Seneca: 107. brev til Lucilius ? er der ikk e n der kunne hjælpe mig og vedlægge den i et link. Eller bidrage med nogle noter om seneca? -
Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang
ForumindlægHej. Er der nogle der ligger inde med noter til Odysseen 8. sang og Ovids metamorfoser 4. sang? Har søgt i forummet og i opgaver, men kan ikke finde noget om disse. Skal op i morgen, så det haster lidt :-) På forhånd tak. -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :) -
Erhvervsjura
ForumindlægHej hjæææææælp Er der nogle der skulle have noter, opgaver osv. liggende?. For jeg skal starte på Erhvervsjura i den finansielle sektor her i september md. 2008. vil det være en stor hjælp TAK Mvh najjjj -
Hurtig rettelse af 1 sætning
ForumindlægHe always borrows my roller skates (roller-skates). Because he does not have any of his own. Nogen der kan se fejlen her? -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej er der nogen der kan se fejlen i følgende sætning: The important in life is not a matter og making a lot of money ? På forhånd tak -
Sætning
ForumindlægIch hätte schlechte Noten in der Schule Jeg havde dårlige karakterer i skolen Er den tyske sætning korrekt? Tak på forhånd og god weekend
