Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19501 til 19520 af 36230
-
Nordiske sprog
ForumindlægFordi jeg er ved at skrive en stil om nordiske sprog vil jeg stille nogle spørgsmål, i håb om at få svar herinde. Hvordan ser I på svensk og norsk i forhold til dansk? Mange unge har faktisk svært ved at forstå de sprog og ser negativt på dem. Hvad synes I om at blive undervist i de sprog i skole... -
Es difícil ser joven
ForumindlægEr der nogle der vil rette min lille spansk "stil"?Og fortælle mig hvordan man kan oversætte denne sætning til spansk: Man skal nyde den tid hvor man bor hjemme hos sine forældre.El texto uno trata de un hombre joven que se llama Ignacio Cruz. Ignacio tiene 28 años y sigue viviendo en c... -
Oxford Advanced Learners Dictionary SÆLGES
ForumindlægNyeste udgave af denne omfattende og efter sigende bedste engelske ordbog. (engelsk-engelsk dvs forklaringsordbog) Nyprisen var 399,- Købt 2 år siden. Giv et bud. mail: [email protected] -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Oversættelsesprogram
ForumindlægNogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!. -
Ideer til Studieretningsopgave
ForumindlægJeg leder efter Ideer til Studieretningsopgave.. Jeg har tænkt mig at skrive opgaven i en af understående tres kombinationer.. Engelsk + Mediefag Engelsk + Historie Engelsk + Samfundsfag Håber nogle kan komme med nogle ideer..:) -
En venlig sjæl derude?
ForumindlægHej er der en venlig sjæl derude som gider tage sig tid til at kigge på min engelsk oversættelse fra dansk til engelsk som ikk fylder mere end 1 side. Ville være dybt taknemmelig da jeg ikke er så godt til det skriftlige engelsk. Tusind tark på forhand. -
Shakespeare english
ForumindlægHejsa, nogen herinde, der en høg til Shakespeare engelsk? Jeg har skulle 'oversætte'/'omformulere' noget fra moderne engelsk til Shakespeare engelsk. Nogen, der kunne tænke sig at se på det og evt. komme med ideer til forbedringer? -
HJÆlp Torsdag!
ForumindlægJeg skal uddybe for Nutid, datid, førdatid, førnutid og fremtid på engelsk. Men jeg er ikke særlig god til engelsk grammatik. Er meget forvirret. Jeg skal have skrevet den stil til på torsdag. Kan nogle hjælpe? hvilke ting går indunder Engelsk nutid f.eks?? -
Lektiehjælp/online korrektur tilbydes (odense)
ForumindlægI går kl. 19:57 af borgen Tilbyder lektiehjælp til folkeskolen/ engelsk på videregående niveau / online korrekturlæsning på engelsk afleveringer Er specialestuderende (engelsk) Kontakt mig på [email protected] for nærmere info -
Har brug for hjælp hurtigt ville være meget taknemmelig taknemmelig
ForumindlægHej SP Jeg har lavet et engelsk essay som skal afleveres i aften og jeg håbede om der var nogen der hurtigt kunne skimte den igennem for fejl. Ville være meget taknemmelig:) Det er et Engelsk A essay men mit niveau er engelsk B Jeg vedhæfter den som word da den er lettere at overskue så -
Valgkamp i USA
ForumindlægHej kære medstuderende og andre lærde folk(: Jeg går i 3.g, og skal derfor snart lave mit studieretningsprojekt. Jeg har valgt fagene: hovedfag engelsk og bifag samfundsfag. Jeg synes at valgkampen i USA er utrolig spændende og jeg følger den meget tæt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at skrive... -
DNase
Forumindlæghej!jeg er ved at skrive biologi-rapport om DNA-isolering. Her skal jeg bla. beskrive hvad DNase og Protease er: jeg er klar over at der er tale om emzymer, men deres funktion er jeg ikke helt klar på. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?på forhånd tak! -
Hjælp til 3.G opgave
ForumindlægHejsaJeg skal skrive om den danske modstandsbevægelse i 2. verdenskrig. Samt om krigens indvirkning på det danske folk.Jeg har ikke formuleret min problemformulering endnu, men så var det jeg tænkte om jeg kunne hente inspiration fra jer?er der nogen af jer der har skrevet om noget lignende? og m... -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
spørgsmål
ForumindlægHej!Hvad er det stoffer man kalder "synth"? f.eks. Rh, Db, Sg Uun osv. altså jeg mener nogle stoffer er fast (s) og nogle andre er væske (l).Hvad betyder ordet synth? kalder man synth på dansk?På forhånden tak. -
Her or she?
ForumindlægMeget simpelt! Jeg skal aflevere en stil i næste uge, og har efterhånden fået en hel diskussion op at stå. Siger man:"Her and her husband" eller "She and her husband"Jeg holder selv på den første, men hvad tror I?Knus Alex -
AMERICAN CULTURE. TAKE A LOOK
ForumindlægJeg har lige skrevet noget om American Culture. Håber lige at der er nogle, der gider at se det efter for fejl!American CultureAt times citizens of the United States rightfully wonder whether they can define themselves in a true American culture or not. It seems that other nations have a culture ... -
>>>Er det et essay??<<<
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved om det er et essay hvis jeg skriver " vi" i stedet for "jeg" ??Jeg har nemlig skrevet "vi unge synes at der bliver forventet for meget af os"..."Vi er alene med anvaret for vores liv.. bla bla..."Skal jeg skrive jeg i stedet for? ... -
1.g., referat...
ForumindlægHej, vi skal skrive et referat om Claras day af Penelope Lively. Det skal skrives i nutid.... nogle der har lyst til at give en kommentar?? The story is about a fifteen-year-old girl, Clara. She lives with her mother, and her mother’s boyfriend Stan. One day Clara strips off all her close in the ...
