Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19521 til 19540 af 42938
-
Lær teksten udenad?
ForumindlægHej Er der nogle, der har et godt råd til, hvordan man lærer sin tekst til den mundtlige prøve udenad? Jeg skal til mundtlig tysk i morgen og mundtlig engelsk på fredag, og jeg kan ikke huske, hvad jeg skal sige ud fra mine stikord. -
Hvordan kan jeg forbedre mig ?
ForumindlægJeg er virkelig dårlig i faget Dansk både skriftligt og mundtligt.. Det er ikke fordi jeg ikke gør nogen indsats, det gør jeg.. men synes at det virkelig er et irreterende fag.. Mine stile er ikke de bedste, da min lærer mener (hvilket han nok har ret i) at jeg ikke forstår teksterne ordentligt, ... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
THISE Erhvervscase
ForumindlægHey.Opretter hermed et forum, hvor vi kan diskutere Thise Mejeri som e-case med hinanden!Held og lykke c",)-Pede -
HVORFOR LIGE MIG?
ForumindlægJa nu sidder jeg så her igen, grædefærdig over mit lorte 6-tal i spansk. mine eksamenskarakterer ser foreløbig således ud: 6,6,6,6,5,7,8... FLOT hva? det der er så mega fedt er så bare at jeg er så dårlig til at gå til eksamen. Jeg går altid kold, derefter låner min bedste veninde mine notater og... -
Årsprøver i afsluttende fag?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om årsprøver... Jeg går i 1.g, og har fået at vide jeg skal til eksamen i matematik og derudover op i to årsprøver. Har ikke fået at vide hvilke fag det er i, og har ikke kunne finde ud af, om jeg kan risikere at komme til årsprøver i fag jeg afslutter i år, umiddelbart ville ... -
Udsætte prøven
ForumindlægHeij Allesammen ., Sidder nemlig i et meget stort problem ., Jeg skal nemlig op i engelsk den 25 - 26 / juni ., det er en niende klasse eksam ., Og jeg havde planlagt min ferie fra denne uge ( ugen hvor prøverne kommer til at foregå) og nu tænkte jeg, kan man udsætte prøven ? ., eller har i m... -
Krav til fagkombination.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er allerede begyndt at spekulere over fagkombinationen til AT-eksamen i 3.g.. Mit problem er, jeg skal hæve et af min B-fag (står mellem kemi eller fysik), men jeg regner med at hæve kemi, dog ville jeg vide, om et af fagene skal være et A-fag? Da jeg gerne vil kombinere det ... -
Hjæælp ;) Til bøger
ForumindlægHej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens... -
Hvorfor tæller min kemi karakter mere end fysik?
ForumindlægHej. Jeg er lidt forvirret, i sommer, før sommerferien, var jeg oppe i kemi, til eksamen. Det var på B-niveau. Men, er lidt forvirret over, hvorfor min eksamenskarakter står til at tælle, 1,5%, i forhold til min fysik afsluttende karakter. som kun tæller 0,75%, jeg var ikke op i fysik, men de... -
Udmeldt af gymnasium midt i tredje år.... HJÆLP
ForumindlægHej Studieportalen Da jeg afleverede for sent til DIO-eksamen (synopsis), er jeg desværre blevet udmeldt af gymnasiet. Dette er meget problematisk, da jeg var midt i tredje år. Jeg fik at vide af gymnasiet, at jeg enten kunne gå tredje år om, eller så kunne jeg forsætte på et andet gymnasium. D... -
Mediefagseksamen Hv...?
ForumindlægHej jeg skal til Mediefags eksamen til sommer og jeg er lidt på røven. Situationen er som følger. Vores Mediefagslære det første halve år kom kun 1 håndfuldgange så fik vi en ny og han er noget speciel. Han har ikke lært os en skid om hvordan vi bruger et kamera endnu og hans undervisning er ... -
For lavt gennemsnit - hvad skal jeg gøre????
ForumindlægHej SP, Vi har for ikke så mange timer siden, fået udgivet vores karakter inden for de skriftlige samt mundtlige eksaminer. Det er desværre gået UTROLIG slemt med de skriftlig, hvor man har fået en del 4'taller... Alt i alt har det mundede ud i at mit gennemsnit gik fra 11.2 til 10.3, hvi... -
Stil
ForumindlægHvordan skriver man bedst muligt stil til eksamen for at opnå 12 ? -
Idéer til mit dansk emne: At leve sit liv gennem en "en anden verden"
ForumindlægJeg har valgt dansk, og jeg vil rigtig gerne skrive om noget, hvor jeg kan inddrage simulations-computerspil og rollespils-computerspil - The Sims og World of Warcraft. I started ville jeg gerne have brugt computerspillene som mine hovedværker (primær litteratur) og evt. den franske fiosof Baudri... -
Spørgsmål om Overførsel af Karakterer til HF
ForumindlægHej Jeg har to spørgsmål. For det første går jeg i øjeblikket i 3.g på STX, og jeg har planer om at studere odontologi efter gymnasiet. Desværre er mine karakterer ikke tilstrækkelige (mit gennemsnit er nu 8,9, mens adgangskvotienten til odontologi er omkring 10,2). Jeg undrer mig over, om det er... -
Spørgsmål om overførsel af karekter
ForumindlægHej Jeg har to spørgsmål. For det første går jeg i øjeblikket i 3.g på STX, og jeg har planer om at studere odontologi efter gymnasiet. Desværre er mine karakterer ikke tilstrækkelige (mit gennemsnit er nu 8,9, mens adgangskvotienten til odontologi er omkring 10,2). Jeg undrer mig over, om det er... -
HASTESAG! Optagelse.dk - betinget optagelse felt
ForumindlægHejsa! Jeg sidder lige nu og er ved at ansøge om vidergående uddannelse på optagelse.dk. Jeg påbegynder et sommersuppleringskursus her d. 11. juli og skulle gerne afslutte eksaminerne d. 15 august med forhåbninger om betinget optalgese. Når jeg tilføjer den ønskede uddannelse, så får jeg oplys... -
AT-prøve Bio-Eng 1.G. brug for JERES hjælp!!
ForumindlægHej alle.... Jeg skal op til AT-prøve imorgen kl 12:00, men er meget lost i det... jeg plejer at få gode karaktere, men det skide AT forvirrer mig...:( Jeg skal op i Kønsroller, hvor vi allerede har lavet opgaven for lang tid siden. I biologi skulle lave en rapport om at kunne bestemme over si... -
Årsprøver
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en spæd 1.g'er, der er helt forvirret. Efter udtrækning er det blevet bestemt, at jeg (og en hel masse andre) ikke skal til eksamen i 1.g, da vi ikke har mediefag.I stedet skal jeg til to årsprøver. Fysik og tysk. Men hvad er betydningen af disse årsprøver? Kommer de til...
